Rower Specialized Turbo Kenevo SL 2 Ohlins Coil Charcoal Tint / Cool Grey Strata / Burnt Gold Metallic 2025
Opis
Rower Specialized Turbo Kenevo SL 2 Ohlins Coil Charcoal Tint / Cool Grey Strata / Burnt Gold Metallic 2025
Specialized Turbo Kenevo SL 2 Öhlins Coil to najbardziej zaawansowany e-MTB Enduro, który redefiniuje granice jazdy w trudnym terenie. Nowy silnik SL 1.2 zapewnia 33% więcej mocy i 43% więcej momentu obrotowego, oferując naturalne i intuicyjne wspomaganie bez hałasu – to najcichszy system e-bike na rynku.
Zawieszenie Öhlins TTX Coil Shock / Öhlins RXF38 m.2 170 mm to najwyższy poziom płynności, kontroli i progresywnej pracy w świecie e-MTB Enduro. Damper Öhlins TTX Coil zapewnia stałą i przewidywalną pracę w każdych warunkach – od małych nierówności po duże dropy i strome sekcje techniczne. Dzięki doskonałej trakcji i responsywności, pozwala na pełne wykorzystanie mocy roweru przy maksymalnym komforcie.
Na przodzie widelec Öhlins RXF38 m.2 z tłumikiem TTX 18 dostarcza 170 mm perfekcyjnie kontrolowanego skoku, zapewniając precyzyjne prowadzenie, stabilność i progresywną amortyzację. Jego offset 44 mm poprawia zwrotność i kontrolę w technicznym terenie, pozwalając płynnie pokonywać zakręty i trudne przeszkody. To zawieszenie stworzone do najbardziej wymagających tras – przygotowane na największe wyzwania, gotowe na każde uderzenie i każde lądowanie.
ZAPROJEKTOWANA WYDAJNOŚĆ: SL 1.2 to najbardziej wydajny system e-bike na świecie, który odblokowuje maksymalny zasięg w stosunku do masy. Dostarcza o 33% więcej mocy (320 W) niż jego poprzednik z niesamowitym wyczuciem, a o 43% większy moment obrotowy (50 Nm) pozwala jeździć po większej liczbie szlaków, których pragniesz.
RIDE DYNAMICS: 170 mm skoku Kenevo SL 2 inspirowanego Enduro jest dostrojone tak, aby zachować spokój na małych wybojach i dużych uderzeniach, a jednocześnie zapewnia niesamowitą reakcję na pedałowanie i wydajne dostarczanie mocy. Niski suport, luźny kąt główki i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.
GEOMETRIA KONTROLI: Geometrię Kenevo SL 2 można precyzyjnie dostroić do każdego stylu jazdy. Sześć różnych ustawień geometrii umożliwia łatwą regulację w celu poprawy wydajności w każdym terenie. Kąt główki ramy można ustawić na 62,5, 63,5 lub 64,5 stopnia. Wysokość suportu można precyzyjnie regulować w górę lub w dół o 7 mm.
MASTERMIND TCU: MasterMind Turbo Control Unit (TCU) to nasz wyświetlacz, który pozwala kontrolować interakcję między rowerem, silnikiem i akumulatorem. Płynnie łączy sprzęt, aplikację Specialized i rowerzystę. Monitoruje zużycie baterii i umożliwia dostęp do zamontowanego na kierownicy MicroTune w celu regulacji mocy w czasie rzeczywistym.
S-SIZING: Rozmiar S opiera się na tym, co ma znaczenie - rozmiarze i stylu rowerzysty, a nie na długości nogi. Cztery rozmiary, wszystkie o podobnej długości główki i przekroku, pozwalają wybrać rozmiar, który najlepiej pasuje do indywidualnego stylu. Mniejsze rozmiary S-Size będą zwinniejsze i bardziej zwrotne, podczas gdy większe rozmiary S-Size zapewniają większą stabilność i bardziej przestronną jazdę.
Mocne strony Specialized Turbo Kenevo SL 2 Ohlins
-
Turbo Kenevo Super Light to pełna integracja silnika SL 1.2 i akumulatora 320 Wh z zaawansowanym, płynnie zintegrowanym kontrolerem. Efekt? Ogromna moc, która pozwala osiągnąć do 32 km/h, umożliwiając wjazd na szczyt ulubionego zjazdu przy mniejszym wysiłku i znacznie szybciej. To więcej jazdy, więcej przygód i więcej emocji niż kiedykolwiek wcześniej.
-
Najnowsza generacja MasterMind TCU to centrum sterowania Twoim rowerem. Wyświetlacz posiada konfigurowalne pola danych, w tym dokładny poziom naładowania baterii. Nowa funkcja MicroTune, umieszczona na kierownicy, pozwala na precyzyjną regulację mocy wspomagania w krokach co 10%, dzięki czemu dostosujesz rower idealnie do swoich potrzeb.
-
Koła 29” przód i tył zapewniają dynamiczne i precyzyjne prowadzenie, zostawiając tradycyjne e-MTB w tyle. Przemyślany kokpit centralizuje pozycję rowerzysty, optymalizując trakcję i kontrolę w zakrętach. Obniżony suport, płaski kąt główki ramy i skrócony offset widelca zapewniają stabilność nawet na najtrudniejszych trasach.
-
Geometrię Turbo Kenevo Super Light można dopasować do każdego stylu jazdy w dowolnym terenie. Sześć różnych ustawień pozwala doprowadzić do perfekcji osiągi roweru, niezależnie od warunków terenu. Kąt główki ramy może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
-
Zawieszenie inspirowane Enduro (170 mm skoku) oferuje:
✅ Płynność na małych nierównościach
✅ Pewność na ostrych uderzeniach
✅ Stabilność przy dużych kompresjach
✅ Efektywne przenoszenie mocy i doskonałą responsywność -
S-sizing w Turbo Kenevo Super Light bazuje na tym, co ma znaczenie: na wzroście i stylu jazdy użytkownika, a nie długości nogi. Dostępnych jest sześć rozmiarów o podobnych długościach główki ramy i przekroku, spośród których możesz wybrać ten, który najlepiej pasuje do twojego indywidualnego stylu. Im niższe oznaczenie "S", tym rower będzie bardziej zwinny i gibki, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność i pewniejszą jazdę.
MATERIAŁ RAMY: Karbon
ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5
Specyfikacja Specialized Turbo Kenevo SL 2 Ohlins
RAMA
Rama: FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
SWAT: SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube
ZAWIESZENIE
Widelec: Öhlins RXF38 m.2, TTX 18 damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel
Damper: Öhlins TTX coil shock, 230 x 62.5mm
KOKPIT
Mostek: RaceFace Aeffect R 35mm bore, 40mm length
Kierownica: Raceface Turbine Alloy, 35mm dia, S1/S2: 20mm rise, 800mm width, S3-S6: 40mm rise, 800mm width
Chwyty: Deity Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: Bike Yoke, Revive Max, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3-S4: 185mm, S5-S6: 213mm
HAMULCE
Przedni hamulec: TRP DH-R Evo brakes, 220mm rotor
Tylny hamulec: TRP DH-R Evo brakes, 220mm rotor
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Manetki: SRAM AXS POD Controller
Kaseta: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Mechanizm korbowy: SRAM Alloy Crankset, Dub interface, S2/S3: 165mm, S4/S5: 170mm
Zębatki: 104 BCD alloy spider, SRAM alloy T-Type chainring, 32t
KOŁA
Przednie koło: Traverse HD Alloy 29", DT Swiss 370
Tylne koło: Traverse HD Alloy 29", DT Swiss 370
Przednia opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta Valve
E-BIKE
Silnik: Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
WAGA
Waga: 20.49 kg (45 lb, 2.8 oz) - rozmiar S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Turbo Kenevo SL 2 Ohlins
S2 | S3 | S4 | S5 | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Saddle Width | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 125mm | 160mm | 185mm | 213mm |
Stack | 618mm | 626mm | 635mm | 644mm |
Reach | 435mm | 460mm | 485mm | 510mm |
Headtube Length | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
Headtube Angle | 63.5° | 63.5° | 63.5° | 63.5° |
BB Height | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 25mm | 25mm | 25mm |
Trail | 136mm | 136mm | 136mm | 136mm |
Fork Length (full) | 579mm | 579mm | 579mm | 579mm |
Fork Rake/Offset | 46mm | 46mm | 46mm | 46mm |
Front Center | 782mm | 812mm | 841mm | 871mm |
Chainstay Length | 447mm | 447.3mm | 447mm | 447mm |
Wheelbase | 1228mm | 1258mm | 1287mm | 1316mm |
Bike Standover Height | 792mm | 802mm | 779mm | 779mm |
Seat Tube Length | 400mm | 420mm | 440mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 76° | 76° | 76° |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Wielkość skoku amotryzatora | 170 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | ÖHLINS |
Amortyzator przedni - Marka | ÖHLINS |
Pojemność baterii | 320 Wh |
Moment obrotowy silnika | 50 Nm |
Marka silnika | Specialized |