BikePark24.pl - sklep i serwis rowerowy.
Producenci
Gwarancja / Reklamacje

 REKLAMACJA / GWARANCJA

 

  • Wyślij wiadomości email na adres sklep@bikepark24.pl w tytule podając "REKLAMACJA"
    • Opisz problem jaki zauważyłeś w reklamowanym produkcie
    • Dołącz do tego zdjęcia wady
    • Dołącz zdjęcie całego produktu i w przypadku rowerów również zdjęcie numeru ramy
    • Podaj imię i nazwisko
    • Nr paragonu /faktury
    • Telefon kontaktowy
    • Adres do korespondencji
    • Opisz swoje żądania 
    • Numer konta

 

  • Po zapoznaniu się z przesłanymi prze Ciebie informacjami - rozpoczniemy proces reklamacyjny. Jeżeli zajdzie taka potrzeba poprosimy Cię o dosłanie niezbędnych informacji / zdjęć lub przesłanie na wskazany przez nas adres reklamowanego produktu lub konkretnej części .
  • Rozpatrzenie reklamacji  - o sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

 

GWARANCJA PRODUCENTA

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub na ich stronach internetowych jak w przypadku firmy Specialized, gdzie producent odszedł od papierowej formy.  

SPECIALIZED 

  • 2 letnia gwarancja na ramę roweru, malowanie ramy, komponenty marki Specialized, Zawieszenie Brain, Silniki i układy napędowe w rowerach elektrycznych,  AKUMULAROY TURBO mają gwarancję na 2 lata od daty zakupu lub do 300 cykli ładowania — w zależności od tego, co upłynie wcześniej. 
  • Dożywotnia gwarancja  na ramę roweru i tylny trójkąt w rowerach z pełnym zawieszeniem po spełnieniu poniższych warunków - Dotyczy tylko pierwotnego właściciela. Kolejni właściciele produktu są objęci dwuletnią gwarancją od daty pierwotnego zakupu detalicznego przez pierwotnego nabywcę

 

Co muszę zrobić żeby uzyskać Dożywotnia Gwarancje na ramę Specialized

 

  • Zarejestruj rower na tej stronie najpóźniej w ciągu 90 dni od daty zakupu - konieczne jest podanie danych osobowych właściciela roweru, sprzedawcy i może ją zastosować tylko ten właściciel, którego dane osobowe są przedmiotem przetwarzania. Zmiana właściciela skutkuje utratą dożywotniej gwarancji na ramę.

 

 CUBE

Termin gwarancji na rowery CUBE rozpoczyna swój bieg od daty zakupu i wynosi:

  • 1 rok na powłokę lakierniczą
  • 2 lata na komponenty i części w rowerze oraz elementy tylnego zawieszenia roweru w rowerach CUBE typu Full Suspension oraz na ramy Frizz, Hanzz, Two15;
  • 3 lata na ramy karbonowe, ramy aluminiowo-karbonowe oraz sztywne widelce;
  • 6 lat na inne niż wymienione powyżej ramy roweru.

 

KELLYS

 

  • 2 lata na ramę roweru i na komponenty
  • 5 lat - wydłużona gwarancja na ramę roweru po spełnieniu poniższych warunków ( wydłużona gwarancja dotyczy tylko pierwszego właściciela) Przedłużona gwarancja nie obejmuje ram karbonowych, a przy ramach rowerów z kategorii fullies przedłużona gwarancja nie obejmuje tylnego amortyzatora, jak też elementów ruchomych zawieszenia (np. wahacz, tulejki).

 

Co muszę zrobić żeby wydłużyć gwarancje na ramę Kellys

 

  • Zarejestruj rower na  tej stronie do 60 dni od zakupu. Uwaga! Dane musza być zgodne zgodne z danymi na karcie gwarancyjnej roweru,
  • pierwszy właściciel, o którym mowa w niniejszej gwarancji musi być osobą fizyczną, która kupiła rower do osobistego użytku rekreacyjnego (nie w celach biznesowych i innych zarobkowych lub do użytkowania zawodniczego) i do tegoż osobistego korzystania rekreacyjnego roweru używa.

 

 

PRZEGLĄDY SERWISOWE  / GWARANCYJNE - Wymagane do utrzymania gwarancji

 

       Jesteśmy autoryzowanym serwisem amortyzatorów

Fox / Öhlins / RockShock 

Wszystkie serwisy gwarancyjne wymienionego zawieszenia wykonasz w naszym serwisie 

 

Kontakt do Serwisu 

 

Widelce i amortyzatory posiadające system Specialized Brain - wysyłamy do Centrum serwisowego Specialized. 

 

  • Przegląd roweru - kompletny fachowy serwis u autoryzowanego sprzedawcy danej marki raz w roku. Pierwszy przegląd należy wykonać po przejechaniu od 100- 200 km. (wykonasz w naszym serwisie)
  • Widelce amortyzowane FOX - wymiana oleju oraz kontrola w FOX centrum serwisowym raz w roku, czyszczenie oraz wymiana oleju Float Fluid w komorze powietrznej co 100 godzin użytkowania  (wykonasz w naszym serwisie)
  • Amortyzatory FOX: wymiana oleju oraz kontrola w FOX centrum serwisowym raz w roku. ( wykonasz w naszym serwisie)
  • Widelce amortyzowane i amortyzatory posiadające system Specialized Brain - wymiana oleju oraz kontrola w centrum serwisowym Specialized Europe B.V. maks po 100 godzinach użytkowania , lub przynajmniej raz w roku. (wysyłamy do Specialized)
  • Amortyzatory i dampery Öhlins -  wymiana oleju oraz kontrola w autoryzowanym centrum serwisowym Öhlins maksymalnie po 100 godzinach, a minimalnie raz do roku. (wykonasz w naszym serwisie)
  • Wszystkie pozostałe widelce oraz amortyzatory: wymiana oleju oraz kontrola w fachowym serwisie maks. po 100 godzinach, lub przynajmniej raz w roku.
  • Wszystkie widelce oraz amortyzatory – czyszczenie oraz smarowanie wszystkich uszczelniaczy komór powietrznych po 30 – 50 godzinach używania.
  • Sztyce teleskopowe: kompletny serwis przynajmniej raz do roku.
  • Hamulce hydrauliczne: wymiana płynu hamulcowego DOT 4, DOT 5.1 – raz w roku. (wykonasz w naszym serwisie)

 

Podane warunki gwarancyjne są ważne dla rowerów zakupionych u autoryzowanych partnerów danej marki rowerowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Warunki gwarancyjne w różnych częściach świata różnią się z powodów odrębnych ustaw oraz z powodu innych różnic regionalnych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl