Rower Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy Cast Blue Metallic / Dark Navy / White Mountains 2025
Opis
Rower Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy Cast Blue Metallic / Dark Navy / White Mountains 2025
Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy to ultralekki e-MTB dla tych, którzy cenią naturalne wrażenia z jazdy i wsparcie tam, gdzie jest potrzebne. Aluminiowa rama M5 Premium Alloy, silnik Specialized SL 1.2 oraz system wspomagania „2 razy Ty” zapewniają płynne i dynamiczne przyspieszenie bez nadmiernej ingerencji. Zawieszenie FOX Float 150 mm i napęd SRAM Eagle 12s gwarantują pełną kontrolę na technicznych trasach. Jeśli marzysz o niekończących się singlach, dużych skokach i poprawie kondycji oraz prędkości, Levo SL to rower stworzony dla Ciebie. Oferuje niesamowitą lekkość, doskonałą kontrolę i wydajność, zapewniając naturalne wrażenia z jazdy.
LICZY SIĘ TYLKO JAZDA: Gdy wszystko działa jak należy, roweru nie czuć podczas jazdy. Odchudzony Levo SL jest smukły i dynamiczny. Jest solidny na tyle, aby wytrzymać ciężki teren, a jednocześnie wystarczająco lekki, by skakać po kamieniach. Dopracowana geometria, kinematyka i ustawienia zawieszenia nie zostawiają wątpliwości.
PRZEJAŻDŻKA MAGICZNYM DYWANEM: GENIE to oczekująca na patent dwustopniowa technologia sprężyny powietrznej, która spełnia trzy życzenia każdego miłośnika szlaków: maksymalną przyczepność jak w przypadku klasycznej sprężyny, lepsze zabezpieczenie przed dobiciami niż standardowe sprężyny powietrzne i możliwość niezależnej regulacji oporu na środku i końcu skoku. GENIE łączy pewność liniowej pracy dampera sprężynowego przy uderzeniach z progresywną charakterystyką sprężyny powietrznej pod koniec skoku, co eliminuje dobicie. Oto najlepsze cechy obu światów.
GEOMETRIA KONTROLI: Konstrukcje Specialized cechuje wydajność i kontrola od początku do końca. Specjalne ułożenie włókien węglowych zapewnia dynamiczną, a zarazem sztywną platformę, minimalizując ugięcia boczne dla efektywnego przekazywania mocy. Kokpit poprawia przyczepność i precyzję pokonywania zakrętów dzięki niskiemu suportowi i łagodnemu kątowi główki ramy z możliwością ustawienia na 63°, 64,25°, 65,5° w celu uzyskania stabilności i zwinności w każdym terenie.
MIESZANY ROZMIAR KÓŁ: 29-calowe koło przednie zwiększa stabilność i pewność jazdy w najtrudniejszym terenie, podczas gdy 27,5-calowe koło tylne daje krótkie widełki dolne i super dynamikę. Jeśli wolisz toczenie i przyczepność 29-calowego koła tylnego, wystarczy obrócić Flip Chip na łączniku osi obrotu i zamontować duże koło.
SYSTEM OPERACYJNY TURBO: Elegancko zintegrowany system operacyjny zapewnia niezrównaną wydajność pod względem momentu obrotowego, zasięgu, odczuć i jakości jazdy, mocy, niezawodności oraz wrażeń rowerzysty. Oto niewidzialna noga, która zwiększa możliwości, doznania, dystans, poczucie mocy i frajdę.
SILNIK SPECIALIZED SL 1.2: Odkryj silnik Specialized SL 1.2: cichy niczym szept i nieporównywalnie płynny zapewnia o 43% większy moment obrotowy (50Nm) i o 33% więcej mocy (320 W) niż poprzednia generacja. Oto wydajność „2 razy TY". W połączeniu z dyskretnym akumulatorem 320 Wh, Levo SL gwarantuje najwyższą jakość i wspomaganie do 5 godzin w trybie Eco. Wydłuż jazdę z dodatkowym akumulatorem Range Extender 160 Wh (sprzedawany oddzielnie), który idealnie pasuje do koszyka na bidon i oferuje dodatkowe 50% zasięgu.
WSZYSTKO SIĘ ŁĄCZY: MasterMind TCU, zaawansowana jednostka sterująca e-rowerem bezproblemowo łączy się z systemem Turbo OS i aplikacją Specialized. Dostosuj poziomy mocy za pomocą funkcji MicroTune, aktualizuj bezprzewodowo, aby optymalizować działanie i nie tylko. Levo SL jest w pełni zintegrowany z aplikacją Specialized, dzięki czemu umożliwia personalizację ustawień silnika i zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak Smart Control i blokada systemu Turbo.

Zjada nierówności jak Enduro
Technologia amortyzatorów GENIE zapewnia Stumpjumperowi 15 o 16,3% lepsze pochłanianie drobnych nierówności niż "Rower Roku" Stumpjumper EVO. Dosłownie wykorzystuje większy skok dla tego samego rozmiaru nierówności, dzięki bardziej płaskiej krzywej sprężyny w pierwszych 70% skoku.

57% lepsza trakcja
GENIE zapewnia o 57% krótszy czas utraty przyczepności niż standardowy damper powietrzny, ponieważ technologia GENIE zapewnia elastyczne, podobne działanie do sprężyny stalowej, które utrzymuje koło w kontakcie z podłożem przez większy procent czasu niż typowa sprężyna powietrzna.

Żegnajcie dobicia
Skacz z pewnością siebie, wiedząc, że w testach terenowych GENIE wyeliminował 39% poważnych dobić w porównaniu ze standardową sprężyną powietrzną FOX Float.
Mocne strony Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy
-
FOX FLOAT 36 Rhythm — przystępny widelec z prostą regulacją
-
SRAM Maven Bronze — mocne hamulce z tarczami Centerline i doskonałym odprowadzaniem ciepła
-
Napęd SRAM AXS — kaseta o szerokim zakresie i bezprzewodowa przerzutka SRAM Eagle
-
X-Fusion Manic — prosta sztyca regulowana z wewnętrznym prowadzeniem przewodów
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S1, S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy
RAMA
Rama: Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels
Widelec: FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Damper: FOX FLOAT X Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S2-S6:210x55mm, S1: FOX FLOAT Performance 210x52.5mm
SWAT: SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
Chwyty: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4: 170mm, S5/S6: 190mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline rotor
Tylny hamulec: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline rotor
NAPĘD
Tylna przerzutka: Sram X01 Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM GX Eagle, trigger, 12-speed, single click
Kaseta: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch: SRAM GX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM S1000 Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mm
Zębatki: SRAM T-type ring, 32t
KOŁA
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3"
Dętki: Standard, Presta Valve
Obręcze: Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Szprychy: DT Swiss Industry
E-BIKE
Silnik: Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
WAGA
Waga: 20.26 kg (44 lb, 10.7 oz) - S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Turbo Levo Comp Alloy
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm |
Handlebar Width | 780mm | 780mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Reach | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Head-Tube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Head-Tube Angle | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
B-B Height | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Trail | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Fork Length, Full | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Fork Rake/Offset | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Front-Center | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Chain-Stay Length | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Wheelbase | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Top Tube Length, Horizontal | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Bike Stand-Over Height | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Seat-Tube Length | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat-Tube Angle | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Wielkość skoku amotryzatora | 150 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | FOX |
Amortyzator przedni - Marka | FOX |
Pojemność baterii | 320 Wh |
Moment obrotowy silnika | 50 Nm |
Marka silnika | Specialized |