Rower Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy Satin Aluminum / Gunmetal
Opis
Rower Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy Satin Aluminum / Gunmetal
Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy to nie jest zwykły rower do jazdy po szlakach. Ta maszyna jest stworzona do poruszania się po trudnym terenie. Stumpjumper Evo Elite Alloy był zaprojektowany tak, by dać jak najwięcej radości z jazdy. Ten rower został wyposażony w 12 biegowy napęd SRAM GX Eagle 12, wytrzymałe aluminiowe koła z obręczą o szerokości 30mm i w zawieszenie Fox Float Factory Rx Tuned. Ma całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowy brat - w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S-size oraz schowek SWAT™ - w lekkiej, ale wytrzymałej ramie M5 Alloy, będziesz w stanie jeździć tam, gdzie kiedyś wybrałbyś się na rowerze DH.
Obejrzyj filmik prezentujący rower Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy
Mocne strony Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy
- Skakanie nie jest fajne bez odpowiedniego ustawienia i kinematyki dampera. W przypadku nowego modelu Stumpjumper EVO, priorytetem była wydajność kinematyczna. Wykorzystując doświadczenia zdobyte podczas projektowania Enduro, a następnie ponad 1000 godzin spędzonych w terenie i w laboratorium nad zawieszeniem, nie tylko poprawiliśmy osiągi Stumpjumpera podczas pedałowania, ale sprawiliśmy, że jest on bardziej sprawny, zwinny i żwawy. Zwiększyliśmy anti-squat, dzięki czemu zawieszenie lepiej opiera się pedałowaniu, a także poprawiliśmy charakterystykę wybicia przy uderzeniach o prostą krawędź. Wniosek? Ten rower niszczy szlaki, a nie nogi.
- Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera EVO jest naszą najbardziej progresywną. Długi, niski widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej – to wymagania obecnego stylu jazdy. Nie każdy jeździ w ten sam sposób, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Możesz regulować wysokość suportu o 10 mm, możesz regulować kąt główki ramy o dwa stopnie, a także możesz dokonywać tych regulacji niezależnie od siebie. Wreszcie, jeśli chcesz możesz jeździć w trybie mullet, EVO pozwala na założenie 27,5-calowego tylnego koła połączonego z 29-calowym przednim.
- Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i bezbłędne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Obojętnie czy jeździsz na rozmiarze S1, czy S6, doświadczysz tych samych wrażeń – ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności z przodu i z tyłu – przy najmniejszej możliwej masie.
- SWAT™ — w 2016 roku w Stumpjumperze wprowadziliśmy SWAT™, dodając miejsce w ramie na pompkę, zapasowe dętki, itp. sprawiając, że kieszenie w koszulce stają się zbędne.
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S1, S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy
RAMA
Rama: M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
SWAT: SWAT™ Door integration
KOKPIT
Sztyca: OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Chwyty: Specialized Trail Grips
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Mostek: Deity, 35.0mm
KOŁA
Tylna piasta: Roval DT Swiss 370, Ratchet LN, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Szprychy: DT Swiss Competition Race
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Obręcze: Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Przednia piasta: Roval, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Dętki: Standard, Presta valve
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Tylny hamulec: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM GX Eagle, 12-speed
Suport: SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
Kaseta: SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch: SRAM GX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM GX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Zębatki: 48/35T
ZAWIESZENIE
Widelec: FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Damper: FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Stumpjumper Evo Elite Alloy
Rozmiar | S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Top-tube Length (horizontal) | 679 | 541 | 564 | 590 | 623 | 647 |
Reach | 410 | 428 | 448 | 475 | 498 | 528 |
Bike Standover Height | 746 | 749 | 757 | 760 | 784 | 792 |
Chainstay Length | 451 | 441 | 441 | 441 | 441 | 451 |
Front Center | 734 | 756 | 780 | 809 | 838 | 873 |
Headtube Length | 95 | 95 | 105 | 115 | 125 | 135 |
Stack | 614 | 617 | 626 | 635 | 644 | 654 |
BB Height | 335 | 340 | 340 | 340 | 340 | 340 |
Max Seatpost Insertion | 190 | 190 | 210 | 230 | 250 | 270 |
Min Seatpost Insertion | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Headtube Angle | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
Fork Length (full) | 561 | 571 | 571 | 571 | 571 | 571 |
Seat Tube Length | 385 | 385 | 405 | 425 | 445 | 465 |
Seat Tube Angle | 77.2 | 76.9 | 77 | 77 | 78 | 77.6 |
Wheelbase | 1219 | 1249 | 1172 | 1195 | 1288 | 1322 |
BB Drop | 40 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
Trail | 131 | 131 | 131 | 131 | 131 | 131 |
Fork Rake/Offset | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Amortyzator | Powietrzny |
Rozmiar koła | 29" |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Wielkość skoku amotryzatora | 160 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | FOX |
Amortyzator przedni - Marka | FOX |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.