Rower Santa Cruz 5010 5 C MX R Red
Cena regularna:
25 999,00 zł
towar niedostępny
dodaj do ulubionychOpis
Rower Santa Cruz 5010 5 C MX R Red
Santa Cruz 5010 rower full mtb, który pobudzi najdziksze instynkty i wyzwoli kreatywność na szlaku. 5010 zamienia przeszkody w wyzwania. Jego zwinność sprawia, że nawet najbardziej przyziemne przejażdżki dostarczają dużo emocji. 5010 to model, z którym żadna hopa nie będzie Ci straszna, a każda banda wjedzie gładko jak nigdy dotąd. To rodzaj roweru, który sprawia, że nowe szlaki są tak znajome, jak Twoja ręka.
Santa Cruz 5010 został wyposażony w koła o rozmiarze 27,5 z tyłu i 29 z przodu, które zapewniają idealną równowagę między wytrzymałością, a niską masą. Dzięki temu nie obciążają dodatkowo roweru, a pozwalają mu być szybszym. Ten model jest zwinny i nieustępliwy nawet, gdy przedzierasz się przez pnie. Santa Cruz 5010 stał się ulubieńcem miłośników enduro na całym świecie. To rower, który potrafi więcej, niż to co mogą sugerować jego dane. Amortyzowany widelec o skoku 140 mm jest sparwany z tylnym, którego konfiguracja z tylnym trójkątem VPPTM daje poczucie, że masz pod ręką o wiele większy skok.
Z tym rowerem możesz wiele zdziałać. Stosunkowo luźny kąt główki ramy sprawia, że jest on łatwy w prowadzeniu, a niski suport sprawia, że 5010 jest niezwykle zwinny, dzięki czemu skręca jak na torze. Krótkie widełki trójkąta ułatwiają podnoszenie, więc w razie nagłej potrzeby bezproblemowo będziesz mógł odskoczyć od przeszkody. Nieważne, jak dużym dzieckiem jesteś, ten rower rośnie razem z Tobą.
- Przerzutka: SRAM NX Eagle 12spd
- Widelec: RockShox Pike Base, 140mm
- Damper: FOX Float Performance DPS
- Hamulce: SRAM Guide T
- Rozmiar koła: 27.5"/29"
- Przedni skok: 140mm
- Tylny skok: 130mm
- Zmienna geometria ramy
- Obręcze kompatybilne z oponami bezdętkowymi
Santa Cruz 5010 GX AXS / RSV / Carbon C / MX Red
Specyfikacja
WAGA: 14.07kg / 31.02lbs
MATERIAŁ: Carbon C
WIDELEC: RockShox Pike Base, 140mm
DAMPER: FOX Float Performance DPS
TYLNA PRZERZUTKA: SRAM NX Eagle, 12spd
MANETKI: SRAM NX Eagle, 12spd
KORBA: SRAM Descendant Eagle 148 DUB, 32t
KASETA: SRAM PG1230, 12spd, 11-50t
ŁAŃCUCH: SRAM NX Eagle, 12spd
SUPORT: SRAM DUB 68/73mm Threaded BB
HAMULCE: SRAM Guide T
TARCZA HAMULCOWA: Avid Centerline 200mm/180mm
STERY: Cane Creek 10 IS Integrated Headset
KIEROWNICA: Burgtec RideWide Alloy Bar, 800mm
MOSTEK: Burgtec Enduro MK3, 42mm
GRIPY: Santa Cruz Bicycles House Grips
PRZEDNIA PIASTA: SRAM MTH 716, 15x110, Torque Cap, 32h
TYLNA PIASTA: SRAM MTH 746, 12x148, 32h
OBRĘCZE: RaceFace AR Offset 30 29" Rim (F) / RaceFace AR Offset 30 27.5" Rim (R)
PRZEDNIA OPONA: Maxxis Minion DHR II 29"x2.4", 3C MaxxGrip, EXO, TR
TYLNA OPONA: Mxxis Minion DHR II 27.5"x2.4", 3C MaxxTerra, EXO, TR
DĘTKI: Seserve Tubeless Sealant
SZTYCA PODSIODŁOWA: SDG Tellis Dropper, 31.6
SIODŁO: WTB Silverado Medium CroMo
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria
Wykres geometrii pokazuje dwa ustawienia High i Low – jak to zmienić?
Na łączu, w którym mocowany jest amortyzator, znajduje się „flip chip”. Po prostu zdejmij dolną śrubę amortyzatora i przestaw podkładki na żądane ustawienie.
XS | S | M | L | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|
Reach | hi/low | 410/406 | 434/431 | 459/456 | 479/476 | 499/496 | 524/521 |
Stack | hi/low | 599/601 | 608/610 | 622/624 | 631/633 | 649/651 | 662/664 |
Head Tube Angle | hi/low | 65.2/64.9 | 65.2/64.9 | 65.2/64.9 | 65.2/64.9 | 65.2/64.9 | 65.1/64.9 |
Seat Tube Length | 370 | 380 | 405 | 430 | 460 | 500 |
Front Center | hi/low | 719/718 | 748/748 | 779/779 | 803/803 | 832/832 | 863/863 |
BB Height | hi/low | 338/335 | 338/335 | 338/334 | 338/334 | 338/334 | 338/335 |
BB Drop (front) | hi/low | 35/38 | 35/38 | 35/38 | 35/38 | 35/38 | 35/38 |
BB Drop (rear) | hi/low | 16/19 | 16/19 | 16/19 | 16/19 | 16/19 | 16/19 |
Wheelbase | hi/low | 1147/1147 | 1178/1178 | 1212/1213 | 1239/1240 | 1271/1271 | 1305/1306 |
Rear Center | hi/low | 428/429 | 430/431 | 433/434 | 436/437 | 439/440 | 442/443 |
Head Tube Length | 90 | 100 | 115 | 125 | 145 | 160 |
Top Tube Length | hi/low | 544/544 | 570/571 | 598/599 | 624/625 | 645/646 | 673/674 |
Seat Tube Angle | hi/low | 77.4/77.1 | 77.4/77.1 | 77.4/77.1 | 77.1/76.8 | 77.3/77 | 77.3/77.1 |
Standover Height | hi/low | 694/688 | 703/698 | 706/700 | 708/703 | 711/706 | 717/712 |
Rozmiar ramy
Jeśli znajdujesz się na granicy zalecanego zakresu wzrostu dwóch rozmiarów, absolutnie najlepszą rzeczą jest spróbować przejechać się na obu. Sprawdź wymiary zasięgu na swoim obecnym rowerze i porównaj go z nowym modelem, który Cię interesuje, aby uzyskać wyobrażenie o dopasowaniu, z którym już czujesz się komfortowo. Jeśli jazda na rowerze nie wchodzi w grę, rozważ następujące kwestie.
- Osobiste Preferencje
Rama o większym rozmiarze będzie bardziej stabilna i zapewni więcej miejsca do poruszania się bez naruszania równowagi roweru. Większy rozmiar sprawi, że przednie koło będzie dalej przed Tobą, co daje poczucie bezpieczeństwa i odwrotnie, będzie wymagało większych ruchów ciałem, gdy będziesz chciał zmienić ustawienie roweru. Zastanów się nad swoim stylem jazdy i tym, jak aktywny/intuicyjny chcesz, aby był vs stabilny i szybki. - Wymiary Ciała
Nie każdy ma takie same wymiary ciała. Jeśli masz dłuższe nogi i krótszy tors niż przeciętna osoba o Twoim wzroście, może to skłonić Cię do wyboru mniejszego z zalecanych rozmiarów. Jeśli masz długi tułów i ramiona, najprawdopodobniej będziesz chciał wybrać większy rozmiar.
Detale VPP™
VPP(TM)
Zawieszenie VPP™ można zoptymalizować, aby uzyskać właściwą równowagę między wydajnością pedałowania, a pełną sprawnością w pokonywaniu wybojów. Oznacza to, że gdziekolwiek widzisz „VPP™”, wiesz, że jest dostrojony do działania dokładnie tak, jak powinien do celu, do którego został zaprojektowany.
130mm skoku
Niektórzy mówią, że to za mało, a inni, że to właśnie tyle ile potrzebujesz. 130 mm skoku nie pomoże pokonać największych, skał w takim stylu jak wyścigowy rower zjazdowy V10, ale na trochę lżejszych trasach pozwoli Ci się poczuć tak jakbyś miał pod sobą bestię.
Świetna trakcja
W przypadku 5010 Santa Cruz chciało znaleźć równowagę pomiędzy stabilnością i przyczepnością, aby zmaksymalizować możliwości zjazdu. Ma to zapewnić czułość, trzymanie się podłoża i zmniejszone odbicie pedału.
Wsparcie i dobra zabawa
Rower 5010 ma progresywną geometrię, która zapewnia rowerzyście wsparcie, którego potrzebuje. Oznacza to, że ma skoku tyle ile potrzebuje, a większe wstrząsy nie są tak irytujące, jak można by się spodziewać po rowerze z takim skokiem.
Ustawienia zawieszenia
Widelec: Rockshox Pike Base 140
Waga rowerzysty | Ciśnienie powietrza | Odbicie (od zamkniętego) |
100lbs (45.5kg) | 40 | 12 |
120lbs (54.4kg) | 50 | 11 |
140lbs (63.5kg) | 60 | 11 |
160lbs (72.6kg) | 70 | 9 |
180lbs (81.8kg) | 80 | 8 |
200lbs (90.7kg) | 90 | 8 |
220lbs (99.8kg) | 100 | 7 |
240lbs (108.8kg) | 110 | 6 |
Damper: Fox Float Performance Series
Waga rowerzysty | Ciśnienie powietrza | Sag | Odbicie (od zamkniętego) |
100lbs (45.5kg) | 130 | 29-32%, 14-16mm | 8 |
120lbs (54.4kg) | 155 | 29-32%, 14-16mm | 7 |
140lbs (63.5kg) | 175 | 29-32%, 14-16mm | 7 |
160lbs (72.6kg) | 195 | 29-32%, 14-16mm | 7 |
180lbs (81.8kg) | 220 | 29-32%, 14-16mm | 6 |
200lbs (90.7kg) | 240 | 29-32%, 14-16mm | 6 |
220lbs (99.8kg) | 260 | 29-32%, 14-16mm | 5 |
240lbs (108.8kg) | 285 | 29-32%, 14-16mm | 5 |
260lbs (117.9kg) | 305 | 29-32%, 14-16mm | 4 |
5010 wsparcie techniczne
System zawieszenia | VPP |
Stery | Zintegrowane (IS41/52) |
Sztyca Podsiodłowa | 31.6mm |
Zacisk Sztycy | 36.4mm |
Odległość Między Dwoma Punktami Mocowania Amortyzatora | 210mm |
Suw | 50mm |
Kompatybilność Widelca | 140mm |
Offset Widelca | 44mm |
Mocowanie Hamulca | 180 PM |
Suport | 73mm Gwintowany |
Max Szerokość Opony | 2.5" |
Max Rozmiar Zębatki | 34t |
Mocowanie na Bidon | 1 |
Przednia Tuleja Amortyzatora Tylnego | 30x8 |
Tylna Tuleja Amortyzatora Tylnego | 30x8 |
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Rozmiar koła | 27,5"/ 29" |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Wielkość skoku amotryzatora | 140 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | FOX |
Amortyzator przedni - Marka | ROCKSHOX |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.