Sklep Rowerowy BikePark24.pl

Zestaw Peaty's Holshot Tubeless Conversion Kit 35mm Enduro/DH

Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: Wysyłka w 2-4 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 224,00 zł 224.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do ulubionych
Pin It

Opis

Zestaw Peaty's Holshot Tubeless Conversion Kit 35mm Enduro/DH

 

    Zestaw Peaty's Holeshot Tubeless Conversion Kit zawiera uszczelniacz, dwa wentyle i rolkę taśmy. Każdy zestaw zawiera poręczną instrukcję instalacji na pudełku, z linkami QR do instalacji krok po kroku dla każdego etapu  - możesz mieć pewność, że ten proces będzie sprawny i szybki.

 

 

Cechy produktu


 

  • Wariant: DH/Enduro – 35mm tape / 42mm valves / 240ml Sealant
  • 2x uszczelniacz 120 ml
  • 2x wentyle MK2 czarne
  • Taśma 35mm o długości 9m

Uszczelniacz:

  • Biodegradowalne włókna uszczelniające
  • Uszczelnia otwory o średnicy do 6 mm
  • Ciśnienia robocze: od 15 do 120 psi
  • Temperatura pracy: -20°C do +50°C
  • Uszczelnia porowate opony i szczeliny obręczy

Wentyle:

  • Materiał: aluminium 7075
  • Pasują do większości systemów bezdętkowych
  • 42 mm

Taśma:

  • Odpowiednia ilość dedykowanego kleju
  • Długość - 9 m
  • Rozciągliwa, zapewniająca łatwy montaż i dopasowanie 
  • Wytrzymała – nie da się łatwo rozerwać

 

 USZCZELNIACZ

    Uszczelniacz Peaty's Holeshot Tubeless został opracowany wraz z mechanikami Pucharu Świata i mistrzami świata w wyścigach. Peaty's Holeshot Tubeless Sealant ma w sobie biodegradowalne włókna i cząsteczki uszczelniające, które zapewnią szybkie i mocne uszczelnienie. Uszczelniacz na bazie wody nie zawiera amoniaku, nie jest niebezpieczny i utrzymuje się w oponie do 6 miesięcy w klimacie umiarkowanym*. A dodatkowo łatwo się wypłukuje.

Uszczelniacz-Peatys-napełnianie

 

 

Instrukcja 


 

Zobacz jak poprawnie wlać uszczelniacz

 

  • Wstrząśnij energicznie butelką przed każdym użyciem, aby zapewnić równomierne rozprowadzenie włókien i cząstek.
  • Spłucz stary uszczelniacz z opony i całkowicie wysusz. W przypadku fabrycznie nowych opon odtłuść, przepłukaj i osusz wewnętrzną osnowę, aby usunąć fabryczne środki antyadhezyjne i inne zanieczyszczenia.
  • Umieść oponę na obręczy i napompuj ją początkowo bez uszczelniacza, używając pompki lub kompresora, aby całkowicie wcisnąć stopkę opony na obręcz.
  • Spuść powietrze z opony i ustaw zawór na godzinie trzeciej, używając dostarczonej elastycznej rurki wtryskiwacza, aby wstrzyknąć żądaną ilość uszczelniacza bezpośrednio przez zawór.
  • Ponownie włóż zawór i ponownie napompuj oponę do pożądanego ciśnienia.
  • Rozprowadź uszczelniacz wewnątrz opony, obracając kołem i stukając oponą o podłogę.
  • Posłuchaj, czy nie uchodzi powietrze i ustaw koło tak, aby środek uszczelniający przepływał po wewnętrznej stronie opony do wymaganego obszaru. Kontynuuj robienie tego, aż przestaniesz słyszeć utratę powietrza.
  • Zmyj wodą nadmiar środka uszczelniającego, który mógł przedostać się na zewnątrz opony lub obręczy.
  • Sprawdź ciśnienie w oponach i jedź!

 

WENTYLE

    Wentyle Peaty's Chris King MK2 są wykonane z lekkiego i wytrzymałego aluminium 7075 i pasują do większości bezdętkowych systemów MTB, szosowych i przełajowych, w tym do obręczy karbonowych, enduro i DH. Stopka x-cut została zaprojektowana do pracy ze wszystkimi wkładami do opon. Kanały wycięte w stopce wentyla umożliwiają przepływ powietrza i uszczelniacza nawet, gdy wkładka jest dociśnięta do zaworu. W przeciwieństwie do większości wentyli kompatybilnych z wkładkami, zawory Peaty's mają prostą, przelotową konstrukcję, dzięki czemu nie ograniczają przepływu powietrza ani uszczelniacza, kiedy nie używasz wkładek. 

 

Instrukcja 


  

  • Zdejmij kapturek, o-ring i nakrętkę .
  • Włóż wentyl do otworu w obręczy 
  • Wsuń o-ring na korpus wentyla
  • Nakręć nakrętkę na korpus wentyla
  • Ręcznie dokręć nakrętkę do oporu
  • Nakręć kapturek na wentyl

 

TAŚMA

 

    Taśma do obręczy rowerowych Peaty's RimJob została opracowana przez profesjonalnych riderów, mechaników i naukowców. Charakteryzuje się wysoką wytrzymałością na rozciąganie. Taśma RIMJOB jest pokryta dedykowanym klejem, który bardzo dobrze przywiera do obręczy. Optymalna rozciągliwość i duża, sztywna, nadająca się do recyklingu rolka umożliwia naciąganie i nakładanie taśmy z naprężeniem gwarantującym dokładne dopasowanie do obręczy. Jeśli nie możesz znaleźć otworu, popatrz na obręcz pod światło, a to pozwoli Ci go zlokalizować.


Jedna 9-metrowa rolka pokryje w przybliżeniu:

 

  • 5x 26-calowe obręcze
  • 4x 27,5-calowe obręcze
  • 4x 29-calowe obręcze
  • 4x 700c obręcze

 

Instrukcja 


 

 

  • Zdejmij oponę i starą taśmę z obręczy.
  • Dokładnie wyczyść i odtłuść obręcz.
  • Przed nałożeniem upewnij się, że obręcz jest całkowicie sucha.
  • Mocno dociśnij taśmę do środka obręczy i wygładź na krawędziach, wypychając pęcherzyki powietrza.
  • Prowadź taśmę wokół obręczy, utrzymując jej naciąg i zostawiając co najmniej 10 cm zakładkę przed końcowym docięciem.
  • Za pomocą małego szpikulca przebij taśmę na środku otworu na wentyl.
  • Zdejmij kapturek i włóż wentyl do otworu.
  • Załóż nakrętkę i mocno dokręć palcami, upewniając się, że wokół stopki wentyla nie ma szczelin.
  • Załóż ponownie oponę, wlej uszczelniacz Peaty's Tubeless, napompuj oponę i możesz iść pojeździć.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl