Zestaw Peaty's Holshot Tubeless Conversion Kit 35mm Enduro/DH
Opis
Zestaw Peaty's Holshot Tubeless Conversion Kit 35mm Enduro/DH
Zestaw Peaty's Holeshot Tubeless Conversion Kit zawiera uszczelniacz, dwa wentyle i rolkę taśmy. Każdy zestaw zawiera poręczną instrukcję instalacji na pudełku, z linkami QR do instalacji krok po kroku dla każdego etapu - możesz mieć pewność, że ten proces będzie sprawny i szybki.
Cechy produktu
- Wariant: DH/Enduro – 35mm tape / 42mm valves / 240ml Sealant
- 2x uszczelniacz 120 ml
- 2x wentyle MK2 czarne
- Taśma 35mm o długości 9m
Uszczelniacz:
- Biodegradowalne włókna uszczelniające
- Uszczelnia otwory o średnicy do 6 mm
- Ciśnienia robocze: od 15 do 120 psi
- Temperatura pracy: -20°C do +50°C
- Uszczelnia porowate opony i szczeliny obręczy
Wentyle:
- Materiał: aluminium 7075
- Pasują do większości systemów bezdętkowych
- 42 mm
Taśma:
- Odpowiednia ilość dedykowanego kleju
- Długość - 9 m
- Rozciągliwa, zapewniająca łatwy montaż i dopasowanie
- Wytrzymała – nie da się łatwo rozerwać
USZCZELNIACZ
Uszczelniacz Peaty's Holeshot Tubeless został opracowany wraz z mechanikami Pucharu Świata i mistrzami świata w wyścigach. Peaty's Holeshot Tubeless Sealant ma w sobie biodegradowalne włókna i cząsteczki uszczelniające, które zapewnią szybkie i mocne uszczelnienie. Uszczelniacz na bazie wody nie zawiera amoniaku, nie jest niebezpieczny i utrzymuje się w oponie do 6 miesięcy w klimacie umiarkowanym*. A dodatkowo łatwo się wypłukuje.
Instrukcja
Zobacz jak poprawnie wlać uszczelniacz
- Wstrząśnij energicznie butelką przed każdym użyciem, aby zapewnić równomierne rozprowadzenie włókien i cząstek.
- Spłucz stary uszczelniacz z opony i całkowicie wysusz. W przypadku fabrycznie nowych opon odtłuść, przepłukaj i osusz wewnętrzną osnowę, aby usunąć fabryczne środki antyadhezyjne i inne zanieczyszczenia.
- Umieść oponę na obręczy i napompuj ją początkowo bez uszczelniacza, używając pompki lub kompresora, aby całkowicie wcisnąć stopkę opony na obręcz.
- Spuść powietrze z opony i ustaw zawór na godzinie trzeciej, używając dostarczonej elastycznej rurki wtryskiwacza, aby wstrzyknąć żądaną ilość uszczelniacza bezpośrednio przez zawór.
- Ponownie włóż zawór i ponownie napompuj oponę do pożądanego ciśnienia.
- Rozprowadź uszczelniacz wewnątrz opony, obracając kołem i stukając oponą o podłogę.
- Posłuchaj, czy nie uchodzi powietrze i ustaw koło tak, aby środek uszczelniający przepływał po wewnętrznej stronie opony do wymaganego obszaru. Kontynuuj robienie tego, aż przestaniesz słyszeć utratę powietrza.
- Zmyj wodą nadmiar środka uszczelniającego, który mógł przedostać się na zewnątrz opony lub obręczy.
- Sprawdź ciśnienie w oponach i jedź!
WENTYLE
Wentyle Peaty's Chris King MK2 są wykonane z lekkiego i wytrzymałego aluminium 7075 i pasują do większości bezdętkowych systemów MTB, szosowych i przełajowych, w tym do obręczy karbonowych, enduro i DH. Stopka x-cut została zaprojektowana do pracy ze wszystkimi wkładami do opon. Kanały wycięte w stopce wentyla umożliwiają przepływ powietrza i uszczelniacza nawet, gdy wkładka jest dociśnięta do zaworu. W przeciwieństwie do większości wentyli kompatybilnych z wkładkami, zawory Peaty's mają prostą, przelotową konstrukcję, dzięki czemu nie ograniczają przepływu powietrza ani uszczelniacza, kiedy nie używasz wkładek.
Instrukcja
- Zdejmij kapturek, o-ring i nakrętkę .
- Włóż wentyl do otworu w obręczy
- Wsuń o-ring na korpus wentyla
- Nakręć nakrętkę na korpus wentyla
- Ręcznie dokręć nakrętkę do oporu
- Nakręć kapturek na wentyl
TAŚMA
Taśma do obręczy rowerowych Peaty's RimJob została opracowana przez profesjonalnych riderów, mechaników i naukowców. Charakteryzuje się wysoką wytrzymałością na rozciąganie. Taśma RIMJOB jest pokryta dedykowanym klejem, który bardzo dobrze przywiera do obręczy. Optymalna rozciągliwość i duża, sztywna, nadająca się do recyklingu rolka umożliwia naciąganie i nakładanie taśmy z naprężeniem gwarantującym dokładne dopasowanie do obręczy. Jeśli nie możesz znaleźć otworu, popatrz na obręcz pod światło, a to pozwoli Ci go zlokalizować.
Jedna 9-metrowa rolka pokryje w przybliżeniu:
- 5x 26-calowe obręcze
- 4x 27,5-calowe obręcze
- 4x 29-calowe obręcze
- 4x 700c obręcze
Instrukcja
- Zdejmij oponę i starą taśmę z obręczy.
- Dokładnie wyczyść i odtłuść obręcz.
- Przed nałożeniem upewnij się, że obręcz jest całkowicie sucha.
- Mocno dociśnij taśmę do środka obręczy i wygładź na krawędziach, wypychając pęcherzyki powietrza.
- Prowadź taśmę wokół obręczy, utrzymując jej naciąg i zostawiając co najmniej 10 cm zakładkę przed końcowym docięciem.
- Za pomocą małego szpikulca przebij taśmę na środku otworu na wentyl.
- Zdejmij kapturek i włóż wentyl do otworu.
- Załóż nakrętkę i mocno dokręć palcami, upewniając się, że wokół stopki wentyla nie ma szczelin.
- Załóż ponownie oponę, wlej uszczelniacz Peaty's Tubeless, napompuj oponę i możesz iść pojeździć.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.