Rower Specialized Stumpjumper 15 Öhlins Coil Satin Copper Speckle / Satin Silver Dust 2025
Opis
Rower Specialized Stumpjumper 15 Öhlins Coil Satin Copper Speckle / Satin Silver Dust 2025
Specialized Stumpjumper 15 Öhlins Coil to rower, który podnosi poprzeczkę w kwestii komfortu, kontroli i wydajności na technicznych trasach. Jego sercem jest lekka i wytrzymała rama z włókna węglowego FACT 11m, oferująca doskonałą sztywność i precyzję prowadzenia, przy jednoczesnym zachowaniu niewielkiej masy. Największym atutem tego modelu jest zawieszenie premium od Öhlins. Przedni amortyzator Öhlins RXF36 Coil o skoku 160 mm gwarantuje precyzyjne tłumienie i wyjątkową płynność na trudnym terenie, podczas gdy tylne zawieszenie Öhlins TTX Coil zapewnia niezrównaną kontrolę i progresywną reakcję na uderzenia. To połączenie pozwala na bezkompromisową jazdę zarówno na skalistych ścieżkach, jak i na szybkich zjazdach.
KINEMATYKA IDEALNA Stumpjumper 15 to kwintesencja roweru trailowego, co oznacza, że równoważy on wydajność i optymalne zarządzanie siłą uderzenia. Jeśli chodzi o anti-squat, to osiągnięto równowagę pomiędzy poprzednim Stumpjumperem a Stumpjumperem EVO, przy czym oba z nich miały wyjątkowe właściwości podjeżdżania.
WYJĄTKOWA GEOMETRIA Geometria zapewnia możliwości dużego roweru wówczas, gdy tego potrzebujesz, zwinność na wąskich odcinkach i żywe prowadzenie na podjazdach. Obszerny kokpit gwarantuje wyśrodkowaną pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę w zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zoptymalizowany offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.
JEŹDZISZ PO SWOJEMU Zintegrowana regulacja geometrii sprawia, że Stumpjumper 15 to rower trailowy o największym zakresie dopasowania. Sześć różnych ustawień pozwala dostosować jego parametry do każdego stylu jazdy i terenu. Kąt główki ramy i wysokość suportu można regulować, by uzyskać stabilność bądź prześwit.
FORMA FUNDUJE FRAJDĘ Możemy stworzyć najbardziej sztywną ramę na świecie, ale zbyt duża sztywność wcale nie jest taka dobra. By sprawić, że rower i rowerzysta staną się jednością, niezbędna jest pewna podatność ramy. Cała opracowana rama z włókna węglowego FACT 11M i aluminium M5 – przód, tył i link między nimi – została zaprojektowana jako jedna całość, która osiąga cel sztywności wyznaczony dla jazdy w terenie.
RÓŻNE WIELKOŚCI KÓŁ. Dzięki opcjonalnym linkom zawieszenia możesz wybierać między dużymi kołami z przodu i z tyłu lub wariantem z 27,5-calowym tylnym kołem, aby uzyskać bardziej zwrotną i zwinną jazdę. Niezależnie od tego, co wybierzesz, geometria pozostanie bez zmian.
SPRZĘT ZABIERASZ ZE SOBĄ. Przełomowa innowacja SWAT 4.0 w Stumpjumperze 15 zwiększa zakres przechowywania w dolnej rurze. To najpłynniej działający system na świecie, który jest odporny na warunki pogodowe oraz w pełni zintegrowany z rowerem.
WYTRZYMA WIĘCEJ NIŻ TY. Rowery z pełnym zawieszeniem tworzymy tak, by wytrzymały długie lata. Oferujemy również pełne wsparcie i warunki do tego, by jak najdłużej zatrzymać Cię na szlaku. Jednym z wielu przejawów tego wsparcia jest na przykład bezkonkurencyjna dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.
Mocne strony Specialized Stumpjumper 15 Öhlins Coil
-
Lekka rama i tylny trójkąt z włókna węglowego FACT 11m
-
Niezwykle wytrzymałe koła Roval Traverse z piastami DT Swiss 370
-
Najwyższej jakości damper sprężynowy Öhlins TTX 22 M, dostrojony przez Ride Dynamics
-
Dzięki widelcowi Öhlins RXF38 M.2 29 160mm przejedziesz po wszystkim
-
Wytrzymała i płynna zmiana przełożeń dzięki napędowi SRAM GX Eagle AXS T-Type
-
Mocne, 4-tłoczkowe hamulce TRP DH-R EVO z doskonałą modulacją
-
Regulowana sztyca PNW LOAM
-
Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela
-
Kompatybilny tylko z napędami elektronicznymi
MATERIAŁ RAMY: Karbon
ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Stumpjumper 15 Öhlins Coil
RAMA
Rama: FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
Widelec: Öhlins RXF38 M.2 29, TTX Twin Tube Damping, external low speed rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 15x110mm, 44mm offset, 160mm of travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Damper: Öhlins TTX 22 M Coil, Ride Dynamics trail tune, external rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 210x55, S2: 434lbs, S3: 480lbs, S4: 525lbs, S5: 571lbs, S6: 605lbs
SWAT: SWAT 4.0 internal downtube storage
KOKPIT
Mostek: Deity, 35mm clamp, 35mm length
Kierownica: Deity, Racepoint, 5-degree upsweep, 9-degree backsweep, 810 width, S2: 25mm rise: S3-S6: 38mm rise
Chwyty: Deity, Supracush, Black
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
Sztyca: PNW Loam Dropper, tool-less travel adjust, Range lever, 34.9, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm
HAMULCE
Przedni hamulec: TRP DH-R EVO, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
Tylny hamulec: TRP DH-R EVO, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Manetki: SRAM AXS POD Controller
Kaseta: SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Mechanizm korbowy: SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, 55mm Chainline, S2-S3:165mm, S4-S6: 170mm
Suport: SRAM DUB, BSA 73mm Wide, Threaded
KOŁA
Przednia piasta: DT Swiss 370, 15x110mm, 28h
Tylna piasta: DT Swiss 370, 12x148mm, 32h
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3"
Dętki: Standard, Presta valve
Obręcze: Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: 27.5
Szprychy: Sapim Force
WAGA
Waga: 15.30kg (33 lb, 11.7 oz) - S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Stumpjumper 15 Öhlins Coil
S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 810mm | 810mm | 810mm | 810mm | 810mm |
Stem Length | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Saddle Width | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 150mm | 170mm | 200mm | 200mm | 200mm |
Stack | 621mm | 630mm | 644mm | 657mm | 671mm |
Reach | 420mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Headtube Length | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
Headtube Angle | 64° | 64° | 64° | 64° | 64° |
BB Height | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
BB Drop | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Trail | 134mm | 134mm | 134mm | 134mm | 134mm |
Fork Length (full) | 573mm | 573mm | 573mm | 573mm | 573mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 755mm | 785mm | 816mm | 848mm | 884mm |
Chainstay Length | 432mm | 432mm | 432mm | 442mm | 442mm |
Wheelbase | 1186mm | 1216mm | 1247mm | 1288mm | 1325mm |
Top-tube Length (horizontal) | 574mm | 596mm | 625mm | 649mm | 678mm |
Bike Standover Height | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
Seat Tube Length | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 76.5° | 76.5° | 76° | 76° | 76° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Wielkość skoku amotryzatora | 160 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | ÖHLINS |
Amortyzator przedni - Marka | ÖHLINS |