Rower Specialized Turbo Levo 4 Pro Gloss Blue Onyx / Dark Navy / Birch 2025
Opis
Rower Specialized Turbo Levo 4 Pro Gloss Blue Onyx / Dark Navy / Birch 2025
Specialized przedstawia Levo 4 – elektryczny rower górski tak zaawansowany, że zamienia Cię w rowerowego cyborga. Razem stajecie się SuperNatural – wzmocnieni nadludzką mocą, przyczepnością, kontrolą i zasięgiem, aby pokonać każde terenowe wyzwanie. Levo 4 – tam, gdzie to, co naturalne, spotyka się z tym, co nadzwyczajne.
Levo 4 Pro to flagowy model elektrycznego roweru trailowego, stworzony dla najbardziej wymagających riderów. Lekka i wytrzymała rama z karbonu FACT 11m z regulacją geometrii i praktycznym schowkiem SWAT zapewnia doskonałą kontrolę i funkcjonalność w każdym terenie. Mocny silnik Specialized 3.1 (666 W, 101 Nm) w połączeniu z baterią 840 Wh oferuje imponujący zasięg do 5,33 godziny, dając pełną swobodę jazdy bez ograniczeń. Topowe zawieszenie – FOX 38 Factory GRIPX2 (160 mm) z przodu i FOX FLOAT X Factory z tyłu – gwarantuje płynność, stabilność i precyzję nawet na najbardziej wymagających trasach.
Mocne strony Specialized Turbo Levo 4 Pro
- Zastosowanie – mocny rower elektryczny MTB do jazdy trailowej
- System wspomagania – silnik Specialized 3.1 o mocy 666 W i momencie obrotowym 101 Nm, bateria 840 Wh, zasięg do 5,33 godziny
- Rama – karbon FACT 11m z regulowaną geometrią (Geo Adj) i zintegrowanym schowkiem SWAT
- Zawieszenie – przód: 160 mm FOX 38 Factory GRIPX2, tył: 150 mm GENIE – FOX FLOAT X Factory
- Napęd – SRAM XO Eagle T-Type AXS (elektroniczny, bezprzewodowy)
- Koła – Roval Traverse HD Carbon z piastami DT Swiss 350
Aplikacja i zabezpieczenia - najważniejsze cechy
- Auto rejestracja: rejestracja jazdy z automatycznym startem i zatrzymaniem. Bez wysiłku uchwyć każdą jazdę dzięki automatycznej rejestracji. Po włączeniu i połączeniu roweru z aplikacją Specialized rejestracja rozpoczyna się automatycznie po rozpoczęciu pedałowania, a zatrzymuje po zaprzestaniu. Nie trzeba naciskać żadnych przycisków – wystarczy trzymać smartfona w kieszeni i ręce na kierownicy.
- Steruj wszystkim: Automatyczna rejestracja łączy w sobie funkcję automatycznego startu Auto-Start i stopu Auto-End – dwie wyjątkowe funkcje, które można niezależnie przełączać, aby dostosować je do przejazdów. Oto pełna kontrola nad rejestracją jazd.
- Auto-End: Gdy rower rozłączy się ze smartfonem po jeździe, a ustawiony przez Ciebie timer automatycznego stopu Auto-End się skończy, jazda zostaje automatycznie zakończona i zapisana. Gdy włączone są powiadomienia push, otrzymasz wiadomość potwierdzającą zakończenie i przesłanie jazdy.
- Przerwij jazdę, rejestruj dalej: Zrób sobie przerwę, zjedz coś lub zatrzymaj się na chwilę – gdy odejdziesz od roweru jazda zostanie wstrzymana, ale gdy wrócisz przed upływem automatycznego czasu zakończenia i wznowisz jazdę, rejestracja również zostanie automatycznie wznowiona.
- Blokada systemu Turbo: Wyłącza silnik roweru, uniemożliwiając włączenie bez połączenia smartfona z aplikacją Specialized lub osobistego kodu PIN. To wbudowane zabezpieczenie odstrasza złodziei, czyniąc rower bezużytecznym dla potencjalnych chętnych.
- Automatyczne zabezpieczenia: Dzięki automatycznej blokadzie rower zabezpiecza się sam po wyłączeniu. Automatyczne odblokowanie następuje po połączeniu ze smartfonem w zasięgu. Oto bezproblemowa ochrona bez dodatkowych czynności.
- Zabezpieczenie kodem PIN: Bezpieczny jest i rower, i Ty. Nawet jeśli zapomnisz smartfona lub ten się rozładuje, możesz łatwo odblokować rower za pomocą osobistego kodu PIN wprowadzanego za pomocą pilota na kierownicy.
- Apple znajdź moje Turbo: Śledź rower jak smartfona, dzięki integracji z usługą Apple Znajdź. Zsynchronizuj licznik z iPhonem, a rower będzie śledzony bezpośrednio w aplikacji Znajdź. We współpracy z Apple stworzyliśmy pierwszą tego rodzaju integrację, dzięki której można pedałować ze spokojem i skupić się na najważniejszym, czyli na jeździe.
- Włącz alarm: Po aktywacji alarm włączy się, gdy ktoś spróbuje przesunąć zabezpieczony rower.
Wszystko co musisz wiedzieć o nowym Levo
MATERIAŁ RAMY: Karbon
ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Turbo Levo 4 Pro
RAMA
Rama: All new Levo 4 frame, 150mm travel, w/SWAT storage, side entry battery, fork travel up to 180mm
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
SWAT: SWAT internal downtube storage
ZAWIESZENIE
Widelec: FOX FLOAT 38 Factory, GRIP X2 damper, HS and LS rebound and compression adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, 160mm of trave
Damper: Fox Float X Factory with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, 210x55mm
KOKPIT
Mostek: Industry 9 A35 Moutain stem, 35mm clamp, 40mm length
Kierownica: RaceFace Era Carbon, riser bar, 5-degree upsweep, 8-degree backsweep, S2:20mm Rise, S3-S6:40mm Rise, 800mm
Chwyty: Deity Lockjaw grips
Siodło: Bridge Mimic Expert, ti rail
Sztyca: Bike Yoke Revive Max 3.0 Dropper post. S2:125mm, S3:160mm, S4: 185mm, S5/S6:213mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Maven Silver, 4-piston caliper, hyd. disc, 220mm HS2 Rotor
Tylny hamulec: SRAM Maven Silver, 4-piston caliper, hydr. disc, 200mm HS2 Rotor
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM X0 Eagle Transmission
Manetki: SRAM AXS POD Controller
Kaseta: SRAM XO 1295, 12 speed, 10-52
Łańcuch: SRAM X0
Mechanizm korbowy: SRAM XO Alloy crank, 155mm, ISIS interface
Zębatki: SRAM 34t T-Type chainring, 104 BCD, steel
KOŁA
Przednie koło: Roval Traverse HD 29", hookless carbon, 30mm inner width, tubeless ready, DT Swiss 350, 15x110, 28h
Tylne koło: Roval Traverse HD 27.5", hookless carbon, 30mm inner width, tubeless ready, DT Swiss 350, 12x148, 32h
Przednia opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 27.5x2.3"
Dętki: Standard 40mm PV 29/27.5x1.75-2.4
E-BIKE
Silnik: All New Specialized 3.1 Motor, 101Nm torque, 666W power
UI / Remote: All New Mastermind TCU, 2.2" highres screen, fully customizeable with Specialized app, Apple Find My integrated in display
Bateria: 840wh battery
Ładowarka: Specialized 4amp charge
Wiring Harness: Specialized wiring harness
WAGA
Waga: 23.94kg (52 lb, 12.5 oz) size: S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Niezrównana moc użytkowa i moment obrotowy
14% większa moc szczytowa i supernaturalne wspomaganie – Levo 4 redefiniuje jazdę i osiągi. Podjeżdżaj wyżej, jedź szybciej i zaginaj czasoprzestrzeń – oto 666 W mocy i 101 Nm momentu obrotowego.
Obejrzyj film przedstawiający Super Power i dowiedz się, jak niezrównana moc, moment obrotowy i dostarczanie mocy SuperNatural podniosą poziom Twojej jazdy.
Supernaturalne przekazywanie mocy
Moc nie ma sensu bez kontroli. Levo 4 wzmacnia siłę pedałowania tak naturalnie, że czujesz płynność technologii. Zachowaj kontrolę przy dużych prędkościach i wspinaj się po stromym, luźnym terenie, na którym inni tracą przyczepność. To nie magia, a technologia Direct Current Injection zaawansowanego oprogramowania układowego Turbo i najdokładniejszych czujników momentu obrotowego na szlaku.
Super kontrola trakcji
Specialized Science Club przeprowadza powtarzalne testy, aby zapewnić optymalną wydajność w rzeczywistych warunkach. W naszych intensywnych testach podjeżdżania model Levo 4 pokonał wyzwanie w 92% przypadków, przewyższając najbliższego konkurenta w 84%. Oznacza to, że najbliższy model konkurencji zawodził dwa razy częściej – podczas 16 na 100 prób w porównaniu z 8-oma próbami Levo 4. Gdy szlaki stają się strome, śliskie lub techniczne, supernaturalne przekazywanie mocy S-Works Levo 4 zapewnia przyczepność, a nie uślizg.
Pierwszy taki schowek SWAT e-MTB
Zabierz niezbędne narzędzia do szybkich napraw w trasie – wszystko bezpiecznie schowane w odpornej na warunki atmosferyczne komorze SWAT. Otwórz klapę rury dolnej Levo 4 i spójrz na rozwiązanie Wattage Cottage – wystarczająco przestronne na standardowy akumulator 840 Wh i schowek SWAT. Firma Specialized pierwsza zaprezentowała wewnętrzne schowki w rurze dolnej, a teraz jako pierwsi oferują je w e-MTB. Zabezpieczona magnetycznie nad akumulatorem torba SWAT mieści rzeczy niezbędne na szlaku, takie jak dętka i nabój CO2. Wybierz sprzedawany oddzielnie mniejszy akumulator 600 Wh i zyskujesz dodatkowe miejsce na kurtkę lub coś innego. Żadna rama rowerowa nie oferuje tak dużo przestrzeni. Elegancka, sprytna i gotowa do jazdy.
Obejrzyj film przedstawiający Super Frame, aby poznać wszystkie szczegóły dotyczące przełomowej konstrukcji Levo 4 i dowiedzieć się, co to oznacza dla Twojej jazdy.
Bardziej nieugięty niż Ty
Jak wszystkie rowery z pełnym zawieszeniem, modele Levo 4 tworzymy, by były nieugięte i z łatwością wytrzymywały lata ostrej jazdy, oraz posiadały najlepsze w branży wsparcie i gwarancje, dzięki którym nie opuścisz ulubionych tras nawet na moment.
Zawieszenie GENIE, najlepsza sprężyna powietrzna
Poczuj większą przyczepność, zwiększ kontrolę i zapomnij o dobiciach.
Oczekująca na patent technologia zawieszenia GENIE spełnia życzenia każdego rowerzysty MTB:
- Poprawiająca kontrolę liniowa praca sprężyny zwojowej w „strefie uderzeń”.
- Progresywna charakterystyka sprężyny na końcu skoku zapobiega dobiciom.
- Łatwa regulacja dla rowerzystów, którzy personalizują swe maszyny i odczucia.
Jak działa GENIE?
GENIE to system podwójnej sprężyny powietrznej. Ogromna objętość powietrza dwóch połączonych komór tworzy bardziej płaską charakterystykę sprężyny przez pierwsze 70% skoku amortyzatora, co zapewnia kontrolę i reakcję. W ostatnich 30% skoku komora zewnętrzna zamyka się automatycznie, zmniejszając objętość powietrza, co zwiększa progresywny charakter twardości sprężyny do pochłaniania dużych uderzeń i zapobiegania dobiciom.
Zaawansowana geometria, indywidualna kontrola
Najlepsza maszyna od razu po złożeniu, z możliwościami regulacji dla rowerowych tuningowców.
Geometria Levo 4 zapewnia wyjątkową jazdę już po odpakowaniu. Łączy możliwości dużego roweru ze zwinnością na ciasnych odcinkach. Rowerzyści lubiący tuning mogą również łatwo spersonalizować rower.
- Flip Chip amortyzatora umożliwia regulację wysokości suportu – niska zapewnia stabilność, a wysoka prześwit przy pedałowaniu.
- Kąt główki ramy można ustawić w trzech pozycjach: od bardzo stromej dla bardziej precyzyjnego sterowania, po łagodną dla większej stabilności.
- Flip Chip widełek górnych reguluje rozstaw osi – ustawienie długie zapewnia stabilność, a krótkie lepszą zwrotność.
Superwydajny, niezrównany stosunek zasięgu do masy
Silnik S-Works 3.1 Levo 4 wyznacza standardy wydajności i ma maksymalny stosunek zasięgu do masy. Napędzany przez rewolucyjną sprawność silnika S-Works 3.1 – Levo 4 umożliwia jazdę dalej niż kiedykolwiek. Przełożenie 27:1 sprawia, że silnik obraca się z większą częstotliwością, co jest bardziej wydajne, w przeciwieństwie do wolniejszego obracania, które szybciej rozładowuje akumulator. Zwiększyliśmy również napięcie, aby zmniejszyć natężenie prądu i zminimalizować straty energii podczas przesyłu. Rezultat? Najlepszy stosunek zasięgu do masy – nowy standard wydajności i osiągów.
Obejrzyj film przedstawiający Super Range i dowiedz się, w jaki sposób konfigurowalny system akumulatorów i wiodąca wydajność zapewniają niezrównany zasięg w rzeczywistych warunkach.
Super inteligentna ładowarka
Jeśli chcesz ładować szybciej niż jakikolwiek inny rower na świecie, Specialized oferuje sprzedawaną oddzielnie, 12-amperową, 700-watową ładowarkę inteligentną, która ładuje akumulator 840 Wh od 0 do 80% w mniej niż godzinę. Oferuje również tryb Eco dla ultra energooszczędnego ładowania. Funkcja ładowania do 80% wydłuża żywotność akumulatora podczas przechowywania Levo 4 lub gdy pełne ładowanie nie jest potrzebne. Nie chcesz wydawać pieniędzy na ładowarkę inteligentną? Nie martw się, Levo 4 jest wyposażony w doskonałą ładowarkę 5 A, 200 W.
MasterMind
Wbudowany moduł sterowania MasterMind zapewnia zupełnie nowe wrażenia i największy interfejs z najwyższą rozdzielczością na rowerze. Stawia każdy potrzebny szczegół na pierwszym planie: poziom naładowania, tryb wspomagania silnikiem, dane jazdy oraz osobiste wskaźniki wydajności. Istnieje nawet możliwość podłączenia innych urządzeń przez Bluetooth.
Micro Tune i Dynamic Micro Tune
Moc okiełznana: dostrój jazdę i uwolnij potęgę.
Micro Tune pozwala na precyzyjne dostrajanie poziomów wspomagania w locie, w krokach co 10%, ponieważ czasami tryb Turbo jest zbyt mocny, a tryb Trail nie wystarcza. Wybierz odpowiednie wspomaganie i dopasuj je do jazdy, siły nóg, kompana lub nastroju. Potrzebujesz trochę wsparcia? Zwiększ moc. Czujesz się silny lub chcesz się bardziej spocić? Zmniejsz ją. Jeździsz z kimś bardziej wysportowanym? Dopasuj się do tempa i zadbaj o to, aby jazda była towarzyska. To jak pokrętło głośności, tylko do watów – w końcu nikt nie lubi odpadać.
Dynamic Micro Tune jest jak Micro Tune, ale z pełnym wspomaganiem na żądanie. Ustaw wspomaganie w przyrostach co 10%: 10/100, 20/100, 30/100, aż do końca. Płynnie jedź na niższym poziomie, a przy mocnym depnięciu natychmiast automatycznie przejdź na 100%, np. w przypadku nieoczekiwanych podjazdów lub podstępnych ataków ze strony kompanów. Gdy możesz, oszczędzaj akumulator, a gdy potrzebujesz, uwolnij potęgę. To jak mieć tempomat i doładowanie nitro w jednym.
Konfigurowalny system akumulatorów, moc wyboru
Aby przeczytać więcej o konfigurowalnym systemie akumulatorów kliknij tu: https://bikepark24.pl/Konfigurowalny-system-akumulatorow-Levo-4.html
Geometria
S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm |
Handlebar Width | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Saddle Width | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 125mm | 160mm | 185mm | 213mm | 213mm |
Stack | 618mm | 626mm | 638mm | 652mm | 667mm |
Reach | 435mm | 455mm | 480mm | 505mm | 535mm |
Headtube Length | 95mm | 103mm | 117mm | 132mm | 149mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
BB Height | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 29.5mm | 29.5mm | 29.5mm | 29.5mm | 29.5mm |
Trail | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Fork Length (full) | 577mm | 577mm | 577mm | 577mm | 577mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 765mm | 789mm | 820mm | 851mm | 888mm |
Chainstay Length | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm |
Wheelbase | 1200mm | 1223mm | 1254mm | 1286mm | 1323mm |
Top-tube Length (horizontal) | 578mm | 599mm | 627mm | 655mm | 689mm |
Bike Standover Height | 753mm | 754mm | 753mm | 758mm | 761mm |
Seat Tube Length | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 77° | 77° | 77° | 77° | 77° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 274mm | 289mm | 313mm | 337mm | 357mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Wielkość skoku amotryzatora | 160 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | FOX |
Amortyzator przedni - Marka | FOX |
Pojemność baterii | 840 Wh |
Moment obrotowy silnika | 101 Nm |
Marka silnika | Specialized |