BikePark24.pl - Sklep i serwis rowerowy

Rower Specialized Turbo Levo 4 Comp Satin Champagne / Metallic Obsidian 2025

Dostępność: Brak Towaru
Cena: 36 500,00 zł 36500.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do ulubionych
Producent: SPECIALIZED
Kod produktu: 95224-58

Opis

 Rower Specialized Turbo Levo 4 Comp Satin Champagne / Metallic Obsidian 2025

 

    Specialized przedstawia Levo 4 – elektryczny rower górski tak zaawansowany, że zamienia Cię w rowerowego cyborga. Razem stajecie się SuperNatural – wzmocnieni nadludzką mocą, przyczepnością, kontrolą i zasięgiem, aby pokonać każde terenowe wyzwanie. Levo 4 – tam, gdzie to, co naturalne, spotyka się z tym, co nadzwyczajne.

     Levo Carbon to elektryczny rower górski trail o pełnej mocy, stworzony z myślą o najbardziej wymagających trasach. Lekka rama z karbonu FACT 11m z regulowaną geometrią i schowkiem SWAT łączy wydajność z funkcjonalnością. Za precyzyjną zmianę biegów odpowiada elektroniczny napęd SRAM S1000 Eagle T-Type AXS, a całość uzupełniają solidne koła na obręczach Specialized Alloy z piastami Bear Pawls. Levo Carbon to idealne połączenie mocy, lekkości i technologii.

     



Mocne strony Specialized Turbo Levo 4 Comp 


  • Zastosowanie – mocny rower elektryczny MTB do jazdy trailowej
  • System wspomagania – silnik Specialized 3.1 o mocy 666 W i momencie obrotowym 101 Nm, bateria 840 Wh, zasięg do 5,33 godziny
  • Rama – FACT 11m Carbon, z regulowaną geometrią (Geo Adj) i zintegrowanym schowkiem SWAT
  • Zawieszenie – przód: 160 mm FOX 36 Rhythm GRIP, tył: 150 mm GENIE – FOX FLOAT X Performance
  • Napęd – SRAM S1000 Eagle T-Type AXS (elektroniczny, bezprzewodowy)
  • Koła – obręcze Specialized Alloy z piastami Bear Pawls 

 

Aplikacja i zabezpieczenia - najważniejsze cechy


  • Auto rejestracja: rejestracja jazdy z automatycznym startem i zatrzymaniem. Bez wysiłku uchwyć każdą jazdę dzięki automatycznej rejestracji. Po włączeniu i połączeniu roweru z aplikacją Specialized rejestracja rozpoczyna się automatycznie po rozpoczęciu pedałowania, a zatrzymuje po zaprzestaniu. Nie trzeba naciskać żadnych przycisków – wystarczy trzymać smartfona w kieszeni i ręce na kierownicy.

  • Steruj wszystkim: Automatyczna rejestracja łączy w sobie funkcję automatycznego startu Auto-Start i stopu Auto-End – dwie wyjątkowe funkcje, które można niezależnie przełączać, aby dostosować je do przejazdów. Oto pełna kontrola nad rejestracją jazd. 

  • Auto-End: Gdy rower rozłączy się ze smartfonem po jeździe, a ustawiony przez Ciebie timer automatycznego stopu Auto-End się skończy, jazda zostaje automatycznie zakończona i zapisana. Gdy włączone są powiadomienia push, otrzymasz wiadomość potwierdzającą zakończenie i przesłanie jazdy.

  • Przerwij jazdę, rejestruj dalej: Zrób sobie przerwę, zjedz coś lub zatrzymaj się na chwilę – gdy odejdziesz od roweru jazda zostanie wstrzymana, ale gdy wrócisz przed upływem automatycznego czasu zakończenia i wznowisz jazdę, rejestracja również zostanie automatycznie wznowiona.

  • Blokada systemu Turbo: Wyłącza silnik roweru, uniemożliwiając włączenie bez połączenia smartfona z aplikacją Specialized lub osobistego kodu PIN. To wbudowane zabezpieczenie odstrasza złodziei, czyniąc rower bezużytecznym dla potencjalnych chętnych.

  • Automatyczne zabezpieczenia: Dzięki automatycznej blokadzie rower zabezpiecza się sam po wyłączeniu. Automatyczne odblokowanie następuje po połączeniu ze smartfonem w zasięgu. Oto bezproblemowa ochrona bez dodatkowych czynności. 

  • Zabezpieczenie kodem PIN: Bezpieczny jest i rower, i Ty. Nawet jeśli zapomnisz smartfona lub ten się rozładuje, możesz łatwo odblokować rower za pomocą osobistego kodu PIN wprowadzanego za pomocą pilota na kierownicy.

  • Apple znajdź moje Turbo: Śledź rower jak smartfona, dzięki integracji z usługą Apple Znajdź. Zsynchronizuj licznik z iPhonem, a rower będzie śledzony bezpośrednio w aplikacji Znajdź. We współpracy z Apple stworzyliśmy pierwszą tego rodzaju integrację, dzięki której można pedałować ze spokojem i skupić się na najważniejszym, czyli na jeździe.

  • Włącz alarm: Po aktywacji alarm włączy się, gdy ktoś spróbuje przesunąć zabezpieczony rower. 

 

Wszystko co musisz wiedzieć o nowym Levo 

 

MATERIAŁ RAMY: Karbon

ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5, S6

 

Specyfikacja Specialized Turbo Levo 4 Comp 


RAMA

Rama: All new Levo 4 frame, 150mm travel, w/SWAT storage, side entry battery, fork travel up to 180mm

Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm

SWAT: SWAT internal downtube storage

 

ZAWIESZENIE

Widelec: FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, 160mm of travel

Damper: FOX FLOAT X Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever, LSR adjustment

 

KOKPIT

Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore

Kierownica: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S2: 780 width, 30mm rise: S3-S4: 800 width, 35mm rise: S5-S6: 800 width, 50mm rise

Chwyty: Specialized Trail Grips

Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm

Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S2: 125mm, S3: 170mm, S4-S6: 190mm

 

HAMULCE

Przedni hamulec: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc

Tylny hamulec: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc

 

NAPĘD

Tylna przerzutka: SRAM S1000 Eagle Transmission Derailleur

Manetki: SRAM AXS POD Controller

Kaseta: SRAM XS-1270 Transmission Cassette, 12spd, 10-52t

Łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain

Mechanizm korbowy: SRAM S1000 Crankset, Integrated Guard, 55mm Chainline, 155mm

Zębatki: SRAM T-type ring, 34T

 

KOŁA

Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h

Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h

Przednia opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, TLR, 29x2.3"

Tylna opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, TLR, 27.5x2.3"

Dętki: Standard, Presta valve

Szprychy: DT Swiss Industry

Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready

 

E-BIKE

Silnik: All New Specialized 3.1 Motor, 101Nm torque, 666W power

UI / Remote: All New Mastermind TCU, 2.2" highres screen, fully customizeable with Specialized app, Apple Find My integrated in display

Bateria: 840wh battery

Ładowarka: Specialized 4amp charger

Wiring Harness: Specialized wiring harness


WAGA

Waga: 24.41 kg (53 lb, 13.0 oz) size: S4

* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia

 

 Niezrównana moc użytkowa i moment obrotowy

14% większa moc szczytowa i supernaturalne wspomaganie – Levo 4 redefiniuje jazdę i osiągi. Podjeżdżaj wyżej, jedź szybciej i zaginaj czasoprzestrzeń – oto 666 W mocy i 101 Nm momentu obrotowego. 

 

 

Obejrzyj film przedstawiający Super Power i dowiedz się, jak niezrównana moc, moment obrotowy i dostarczanie mocy SuperNatural podniosą poziom Twojej jazdy. 


Supernaturalne przekazywanie mocy


Moc nie ma sensu bez kontroli. Levo 4 wzmacnia siłę pedałowania tak naturalnie, że czujesz płynność technologii. Zachowaj kontrolę przy dużych prędkościach i wspinaj się po stromym, luźnym terenie, na którym inni tracą przyczepność. To nie magia, a technologia Direct Current Injection zaawansowanego oprogramowania układowego Turbo i najdokładniejszych czujników momentu obrotowego na szlaku.  

 

Super kontrola trakcji

Specialized Science Club przeprowadza powtarzalne testy, aby zapewnić optymalną wydajność w rzeczywistych warunkach. W naszych intensywnych testach podjeżdżania model Levo 4 pokonał wyzwanie w 92% przypadków, przewyższając najbliższego konkurenta w 84%. Oznacza to, że najbliższy model konkurencji zawodził dwa razy częściej – podczas 16 na 100 prób w porównaniu z 8-oma próbami Levo 4. Gdy szlaki stają się strome, śliskie lub techniczne, supernaturalne przekazywanie mocy S-Works Levo 4 zapewnia przyczepność, a nie uślizg. 

 
Pierwszy taki schowek SWAT e-MTB

Zabierz niezbędne narzędzia do szybkich napraw w trasie – wszystko bezpiecznie schowane w odpornej na warunki atmosferyczne komorze SWAT. Otwórz klapę rury dolnej Levo 4 i spójrz na rozwiązanie Wattage Cottage – wystarczająco przestronne na standardowy akumulator 840 Wh i schowek SWAT. Firma Specialized pierwsza zaprezentowała wewnętrzne schowki w rurze dolnej, a teraz jako pierwsi oferują je w e-MTB. Zabezpieczona magnetycznie nad akumulatorem torba SWAT mieści rzeczy niezbędne na szlaku, takie jak dętka i nabój CO2. Wybierz sprzedawany oddzielnie mniejszy akumulator 600 Wh i zyskujesz dodatkowe miejsce na kurtkę lub coś innego. Żadna rama rowerowa nie oferuje tak dużo przestrzeni. Elegancka, sprytna i gotowa do jazdy.

 

Obejrzyj film przedstawiający Super Frame, aby poznać wszystkie szczegóły dotyczące przełomowej konstrukcji Levo 4 i dowiedzieć się, co to oznacza dla Twojej jazdy. 

 

 
Bardziej nieugięty niż Ty

Jak wszystkie rowery z pełnym zawieszeniem, modele Levo 4 tworzymy, by były nieugięte i z łatwością wytrzymywały lata ostrej jazdy, oraz posiadały najlepsze w branży wsparcie i gwarancje, dzięki którym nie opuścisz ulubionych tras nawet na moment. 

 

Zawieszenie GENIE, najlepsza sprężyna powietrzna

Poczuj większą przyczepność, zwiększ kontrolę i zapomnij o dobiciach. 

 

Oczekująca na patent technologia zawieszenia GENIE spełnia życzenia każdego rowerzysty MTB: 

  • Poprawiająca kontrolę liniowa praca sprężyny zwojowej w „strefie uderzeń”.
  • Progresywna charakterystyka sprężyny na końcu skoku zapobiega dobiciom.
  • Łatwa regulacja dla rowerzystów, którzy personalizują swe maszyny i odczucia.

 

Jak działa GENIE?

GENIE to system podwójnej sprężyny powietrznej. Ogromna objętość powietrza dwóch połączonych komór tworzy bardziej płaską charakterystykę sprężyny przez pierwsze 70% skoku amortyzatora, co zapewnia kontrolę i reakcję. W ostatnich 30% skoku komora zewnętrzna zamyka się automatycznie, zmniejszając objętość powietrza, co zwiększa progresywny charakter twardości sprężyny do pochłaniania dużych uderzeń i zapobiegania dobiciom.

 

Zaawansowana geometria, indywidualna kontrola

Najlepsza maszyna od razu po złożeniu, z możliwościami regulacji dla rowerowych tuningowców.

Geometria Levo 4 zapewnia wyjątkową jazdę już po odpakowaniu. Łączy możliwości dużego roweru ze zwinnością na ciasnych odcinkach. Rowerzyści lubiący tuning mogą również łatwo spersonalizować rower.

  1. Flip Chip amortyzatora umożliwia regulację wysokości suportu – niska zapewnia stabilność, a wysoka prześwit przy pedałowaniu. 
  2. Kąt główki ramy można ustawić w trzech pozycjach: od bardzo stromej dla bardziej precyzyjnego sterowania, po łagodną dla większej stabilności. 
  3. Flip Chip widełek górnych reguluje rozstaw osi – ustawienie długie zapewnia stabilność, a krótkie lepszą zwrotność.

 

Superwydajny, niezrównany stosunek zasięgu do masy

Silnik S-Works 3.1 Levo 4 wyznacza standardy wydajności i ma maksymalny stosunek zasięgu do masy. Napędzany przez rewolucyjną sprawność silnika S-Works 3.1 – Levo 4 umożliwia jazdę dalej niż kiedykolwiek. Przełożenie 27:1 sprawia, że silnik obraca się z większą częstotliwością, co jest bardziej wydajne, w przeciwieństwie do wolniejszego obracania, które szybciej rozładowuje akumulator. Zwiększyliśmy również napięcie, aby zmniejszyć natężenie prądu i zminimalizować straty energii podczas przesyłu. Rezultat? Najlepszy stosunek zasięgu do masy – nowy standard wydajności i osiągów. 


Obejrzyj film przedstawiający Super Range i dowiedz się, w jaki sposób konfigurowalny system akumulatorów i wiodąca wydajność zapewniają niezrównany zasięg w rzeczywistych warunkach.  


Super inteligentna ładowarka


Jeśli chcesz ładować szybciej niż jakikolwiek inny rower na świecie, Specialized oferuje sprzedawaną oddzielnie, 12-amperową, 700-watową ładowarkę inteligentną, która ładuje akumulator 840 Wh od 0 do 80% w mniej niż godzinę. Oferuje również tryb Eco dla ultra energooszczędnego ładowania. Funkcja ładowania do 80% wydłuża żywotność akumulatora podczas przechowywania Levo 4 lub gdy pełne ładowanie nie jest potrzebne. Nie chcesz wydawać pieniędzy na ładowarkę inteligentną? Nie martw się, Levo 4 jest wyposażony w doskonałą ładowarkę 5 A, 200 W.  

MasterMind

Wbudowany moduł sterowania MasterMind zapewnia zupełnie nowe wrażenia i największy interfejs z najwyższą rozdzielczością na rowerze. Stawia każdy potrzebny szczegół na pierwszym planie: poziom naładowania, tryb wspomagania silnikiem, dane jazdy oraz osobiste wskaźniki wydajności. Istnieje nawet możliwość podłączenia innych urządzeń przez Bluetooth. 

 

Micro Tune i Dynamic Micro Tune

Moc okiełznana: dostrój jazdę i uwolnij potęgę.


    Micro Tune pozwala na precyzyjne dostrajanie poziomów wspomagania w locie, w krokach co 10%, ponieważ czasami tryb Turbo jest zbyt mocny, a tryb Trail nie wystarcza. Wybierz odpowiednie wspomaganie i dopasuj je do jazdy, siły nóg, kompana lub nastroju. Potrzebujesz trochę wsparcia? Zwiększ moc. Czujesz się silny lub chcesz się bardziej spocić? Zmniejsz ją. Jeździsz z kimś bardziej wysportowanym? Dopasuj się do tempa i zadbaj o to, aby jazda była towarzyska. To jak pokrętło głośności, tylko do watów – w końcu nikt nie lubi odpadać.

    Dynamic Micro Tune jest jak Micro Tune, ale z pełnym wspomaganiem na żądanie. Ustaw wspomaganie w przyrostach co 10%: 10/100, 20/100, 30/100, aż do końca. Płynnie jedź na niższym poziomie, a przy mocnym depnięciu natychmiast automatycznie przejdź na 100%, np. w przypadku nieoczekiwanych podjazdów lub podstępnych ataków ze strony kompanów. Gdy możesz, oszczędzaj akumulator, a gdy potrzebujesz, uwolnij potęgę. To jak mieć tempomat i doładowanie nitro w jednym.

 

Konfigurowalny system akumulatorów, moc wyboru 

Aby przeczytać więcej o konfigurowalnym systemie akumulatorów kliknij tu: https://bikepark24.pl/Konfigurowalny-system-akumulatorow-Levo-4.html

 

Geometria


 

  S2 S3 S4 S5 S6
Crank Length 155mm 155mm 155mm 155mm 155mm
Handlebar Width 780mm 800mm 800mm 800mm 800mm
Stem Length 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm
Saddle Width 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 125mm 170mm 190mm 190mm 190mm
Stack 618mm 626mm 638mm 652mm 667mm
Reach 435mm 455mm 480mm 505mm 535mm
Headtube Length 95mm 103mm 117mm 132mm 149mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
BB Height 350mm 350mm 350mm 350mm 350mm
BB Drop 29.5mm 29.5mm 29.5mm 29.5mm 29.5mm
Trail 132mm 132mm 132mm 132mm 132mm
Fork Length (full) 577mm 577mm 577mm 577mm 577mm
Fork Rake/Offset 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Front Center 765mm 789mm 820mm 851mm 888mm
Chainstay Length 435mm 435mm 435mm 435mm 435mm
Wheelbase 1200mm 1223mm 1254mm 1286mm 1323mm
Top-tube Length (horizontal) 578mm 599mm 627mm 655mm 689mm
Bike Standover Height 753mm 754mm 753mm 758mm 761mm
Seat Tube Length 390mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Seat Tube Angle 77° 77° 77° 77° 77°
Saddle Height for Effective ST Angle 690mm 735mm 780mm 825mm 870mm
Max Seatpost Insertion 274mm 289mm 313mm 337mm 357mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm

 

Tabela rozmiarów


 

 Tabela rozmiarów Rower Specialized Turbo Levo Specialized Levo SL

Dane techniczne

Amortyzacja w rowerze: FULL - rower w pełni amortyzowany
Materiał Ramy Carbon
Mechanizm korbowy 1 rzędowy
Wielkość skoku amotryzatora 160 mm
Amortyzator Tylni - Marka FOX
Amortyzator przedni - Marka FOX
Pojemność baterii 840 Wh
Moment obrotowy silnika 101 Nm
Marka silnika Specialized

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl