BikePark24.pl - sklep i serwis rowerowy.

Rower Specialized Stumpjumper 15 Expert Satin Electric Green / Satin Forest Green 2025

Rower Specialized Stumpjumper 15 Expert Satin Electric Green Satin Forest Green 2025.webp
  • nowość
Dostępność: Brak Towaru
Cena: 35 700,00 zł 35700.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do ulubionych
Producent: SPECIALIZED
Kod produktu: 93325-30

Opis

 Rower Specialized Stumpjumper 15 Expert Satin Electric Green / Satin Forest Green 2025

 

    Specialized Stumpjumper 15 Expert to zaawansowany rower trailowy, zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających entuzjastach jazdy w terenie. Jego rama wykonana z włókna węglowego FACT 11m charakteryzuje się lekkością i wysoką wytrzymałością, co pozwala na dynamiczną jazdę zarówno na podjazdach, jak i zjazdach. 

    Rower wyposażony jest w amortyzator przedni Fox Float 36 Performance Elite z 150 mm skoku, który świetnie radzi sobie z dużymi nierównościami, oraz tylny damper Fox Float, zapewniający płynność jazdy i doskonałe tłumienie w każdych warunkach. Napęd Sram GX 12-biegowy pozwala na precyzyjną i niezawodną zmianę przełożeń, oferując szeroki zakres biegów, idealny zarówno na strome podjazdy, jak i szybkie zjazdy.

 Rower Specialized Stumpjumper 15 Expert Satin Electric Green / Satin Forest Green 2025

NIEZWYKŁE MOŻLIWOŚCI GENIE Shock Technology daje skoczność i frajdę z jazdy, a przy tym poczucie niekończącego się skoku.

DOSKONAŁA KONTROLA Jeszcze lepsza przyczepność niż w Rowerze Roku, Stumpjumperze EVO.

NIESPOTYKANA PERSONALIZACJA Sześć pozycji ustawień geometrii, mullet lub 2x29”, regulacja pracy sprężyny i wiele więcej.

GENIE Jazda na latającym dywanie. Największą innowacją w modelu Stumpjumper 15 Alloy jest GENIE. Ta przełomowa technologia dampera powietrznego spełnia trzy życzenia każdego rowerzysty trailowego – wyczucie i kontrolę sprężyny stalowej, lepsze zapobieganie dobiciu niż standardowa sprężyna powietrzna oraz regulowaną „platformę” zapewniającą frajdę podczas jazdy.

NIEZWYKŁY GENIE. GENIE łączy w sobie liniowość pracy dampera sprężynowego z progresywną sprężystością sprężyny powietrznej pod koniec skoku, co eliminuje dobicie. Oto najlepsze cechy obu światów – sprężyny stalowej i powietrznej – z dodatkowymi możliwościami regulacji. Pożegnaj się z kompromisami i przywitaj z przyszłością kolarstwa.

WYBOJE? CO TAKIEGO? GENIE charakteryzuje się o 16,3% lepszym zarządzaniem pierwszą fazą skoku niż rower roku Stumpjumper EVO, co sprawia, że Stumpy 15 jeździ niczym rower o wiele większym skoku. Przykładowo, Stumpjumper 15 Alloy (z 145 mm skoku tylnego koła) i Enduro (170 mm skoku) potrzebują 101 mm skoku, by zamortyzować siłę uderzenia wynoszącą 1080 Nm.

NIEBYWAŁA PRZYCZEPNOŚĆ Szeroko zakrojone testy potwierdzają, że Stumpjumper 15 Alloy z GENIE zapewnia o 57% lepszą przyczepność niż standardowy damper powietrzny. Technologia ta daje elastyczność podobną do działania sprężyny stalowej, co utrzymuje koło w kontakcie z podłożem przez dłuższy czas niż typowy damper powietrzny.

ŻEGNAJCIE, DOBICIA O 39% mniej dobić w porównaniu ze standardowym damperem powietrznym. Podczas dużych uderzeń możesz wykorzystać rosnące tempo ostatnich 30% skoku GENIE. Dzięki temu dwustopniowemu, wyraźnemu wzrostowi GENIE zmniejsza częstotliwość i dotkliwość dobić amortyzatora.

WYJĄTKOWA GEOMETRIA. Geometria zapewnia możliwości dużego roweru wówczas, gdy tego potrzebujesz, zwinność na wąskich odcinkach i żywe prowadzenie na podjazdach. Obszerny kokpit gwarantuje wyśrodkowaną pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę w zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zoptymalizowany offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.

JEŹDZISZ PO SWOJEMU. Zintegrowana regulacja geometrii sprawia, że Stumpjumper 15 Alloy to rower trailowy o największym zakresie dopasowania. Sześć różnych ustawień pozwala dostosować jego parametry do każdego stylu jazdy i terenu. Kąt główki ramy i wysokość suportu można regulować, by uzyskać stabilność bądź prześwit.

RÓŻNE WIELKOŚCI KÓŁ. Dzięki opcjonalnym linkom zawieszenia możesz wybierać między dużymi kołami z przodu i z tyłu lub wariantem z 27,5-calowym tylnym kołem, aby uzyskać bardziej zwrotną i zwinną jazdę. Niezależnie od tego, co wybierzesz, geometria pozostanie bez zmian.

SPRZĘT ZABIERASZ ZE SOBĄ. Przełomowa innowacja SWAT 4.0 w Stumpjumperze 15 zwiększa zakres przechowywania w dolnej rurze. To najpłynniej działający system na świecie, który jest odporny na warunki pogodowe oraz w pełni zintegrowany z rowerem.

WYTRZYMA WIĘCEJ NIŻ TY. Rowery z pełnym zawieszeniem tworzymy tak, by wytrzymały długie lata. Oferujemy również pełne wsparcie i warunki do tego, by jak najdłużej zatrzymać Cię na szlaku. Jednym z wielu przejawów tego wsparcia jest na przykład bezkonkurencyjna dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.

 

Specialized SJ Zjada nierówności jak EnduroZjada nierówności jak Enduro
Technologia amortyzatorów GENIE zapewnia Stumpjumperowi 15 o 16,3% lepsze pochłanianie drobnych nierówności niż "Rower Roku" Stumpjumper EVO. Dosłownie wykorzystuje większy skok dla tego samego rozmiaru nierówności, dzięki bardziej płaskiej krzywej sprężyny w pierwszych 70% skoku.
Specialized- SJ 57% Lepsza trakcja

57% lepsza trakcja
GENIE zapewnia o 57% krótszy czas utraty przyczepności niż standardowy damper powietrzny, ponieważ technologia GENIE zapewnia elastyczne, podobne działanie do sprężyny stalowej, które utrzymuje koło w kontakcie z podłożem przez większy procent czasu niż typowa sprężyna powietrzna.
Specialized SJ Żegnajcie dobiciaŻegnajncie dobicia
Skacz z pewnością siebie, wiedząc, że w testach terenowych GENIE wyeliminował 39% poważnych dobić w porównaniu ze standardową sprężyną powietrzną FOX Float.
 
 
 
Specialized SJ Genie spełnia życzenia każdego rideraGENIE spełnia życzenia każdego rowerzysty 
Ta przełomowa, zgłoszona do opatentowania technologia sprężyny powietrznej, której wynaleźliśmy, spełnia trzy życzenia każdego rowerzysty na szlaku: wyczucie i kontrolę sprężyny stalowej, lepszą ochronę przed dobiciem niż standardowa sprężyna powietrzna oraz regulowaną "platformę"  zapewniającą skoczność.
Specialized SJ - Co kryje w sobie GenieCo kryje w sobie GENIE

Sprawdź w jaki sposób GENIE łączy liniowość sprężyny stalowej w "strefie wybojów" z progresywną sprężystością sprężyny powietrznej na końcu skoku, aby zredukować dobicia. To najlepsze z obu światów - sprężyny stalowej i powietrznej - z dodatkową możliwością regulacji. Pożegnaj się z kompromisami i przywitaj przyszłość jazdy.
Specialized SJ Odblokuj swoją jazdę dzięki regulowanej geometriiOdblokuj swoją jazdę dzięki regulowanej geometrii
Stumpjumper 15 może pochwalić się najbardziej wydajną geometrią na świecie. Dzięki sześciostopniowej regulacji możesz dostosować jazdę do swojego stylu i terenu. 

    



Mocne strony Specialized Stumpjumper 15 Expert


  • Lekka rama i tylny trójkąt z włókna węglowego FACT 11m

  • Technologia FOX FLOAT Performance Elite opracowana przez zespół Ride Dynamics wraz ze zgłoszoną do opatentowania technologią dampera powietrznego Specialized GENIE zapewniają maksymalną liniową przyczepność charakterystyczną dla dampera sprężynowego, a przy tym możliwość niezależnego dostrojenia środkowej i końcowej części skoku. Bardzo elastyczne możliwości regulacji w 2 pozycjach - otwartej i zamkniętej

  • Regulowany widelec FOX FLOAT 36 Performance Elite z tłumikiem GRIP X2 daje niezwykłe wsparcie

  • Mocne i niezawodne koła Roval Traverse, piasty DT Swiss 370

  • Płynna i precyzyjna zmiana przełożeń dzięki napędowi SRAM GX Eagle T-Type AXS

  • Mocne i wytrzymałe 4-tłoczkowe hamulce SRAM Maven Bronze

  • Regulowana sztyca PNW LOAM

  • Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela

  • Kompatybilny tylko z napędami elektronicznymi

 

MATERIAŁ RAMY: Karbon

ROZMIARY RAM: S1, S2, S3, S4, S5, S6

 

Specyfikacja Specialized Stumpjumper 15 Expert


RAMA

Rama: FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel

Widelec: FOX FLOAT 36 Performance Elite, GRIP X2 damper, HS and LS rebound and compression adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel

Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm

Damper: FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm

SWAT: SWAT 4.0 internal downtube storage

 

KOKPIT

Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore

Kierownica: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise

Chwyty: Deity Lockjaw

Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm

Sztyca: PNW Loam Dropper, tool-less travel adjust, Range lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm

 

HAMULCE

Przedni hamulec: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2 Rotor

Tylny hamulec: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 200mm HS2 Rotor

 

NAPĘD

Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle Transmission Derailleur

Manetki: SRAM AXS POD Controller

Kaseta: SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t

Łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain

Mechanizm korbowy: SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm

Suport: SRAM DUB, BSA 73mm Wide, Threaded

 

KOŁA

Przednia piasta: DT Swiss 370, 15x110mm, 28h

Tylna piasta: DT Swiss 370, 12x148mm, 28h

Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"

Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"

Dętki: Standard, Presta valve

Obręcze: Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: S1-S2: 27.5, S3- S6: 29

Szprychy: Sapim Force

 

WAGA

Waga: 14.47kg (31 lb, 14.4 oz)

* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia

 

 

Geometria modelu Specialized Stumpjumper 15 Expert


 
  S1 S2 S3 S4 S5 S6
Crank Length 165mm 165mm 165mm 170mm 170mm 170mm
Handlebar Width 780mm 780mm 800mm 800mm 800mm 800mm
Stem Length 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm
Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 125mm 150mm 170mm 200mm 200mm 200mm
Stack 608mm 618mm 627mm 640mm 654mm 667mm
Reach 400mm 425mm 450mm 475mm 500mm 530mm
Headtube Length 95mm 100mm 110mm 125mm 140mm 155mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
BB Height 334mm 337mm 337mm 337mm 337mm 337mm
BB Drop 41mm 38mm 38mm 38mm 38mm 38mm
Trail 129mm 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm
Fork Length (full) 551mm 561mm 561mm 561mm 561mm 561mm
Fork Rake/Offset 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Front Center 720mm 751mm 780mm 812mm 843mm 879mm
Chainstay Length 430mm 432mm 435mm 435mm 445mm 445mm
Wheelbase 1149mm 1181mm 1213mm 1244mm 1285mm 1322mm
Top-tube Length (horizontal) 541mm 573mm 595mm 624mm 647mm 677mm
Bike Standover Height 738mm 751mm 745mm 745mm 745mm 751mm
Seat Tube Length 385mm 385mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Seat Tube Angle 78° 77° 77° 76.5° 76.5° 76.5°
Saddle Height for Effective ST Angle 645mm 690mm 735mm 780mm 825mm 870mm
Max Seatpost Insertion 245mm 245mm 255mm 255mm 285mm 285mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm

 

Tabela rozmiarów


 Tabela rozmiarów Rower Specialized Stumpjumper Stumpjumper Evo

Dane techniczne

Amortyzacja w rowerze: FULL - rower w pełni amortyzowany
Materiał Ramy Carbon
Mechanizm korbowy 1 rzędowy
Rodzaj Hamulca Tarczowe hydrauliczne
Wielkość skoku amotryzatora 150 mm
Amortyzator Tylni - Marka FOX
Amortyzator przedni - Marka FOX
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl