Rower przełajowy Cube Cross Race C:62 SLT red'n'green 2018

Rower przełajowy Cube Cross Race SLT red'n'green  2018.jpg
  • promocja
Dostępność: Dostępny na zamówienie
Cena: 13 299,00 zł 16 999,00 zł 13299.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Rower przełajowy Cube Cross Race C:62 SLT red'n'green 2018

 
  



MATERIAŁ (RAMA):
Carbon

ROZMIARY RAM:  50cm; 53cm; 56cm; 58cm; 61cm





Specyfikacja Cube Cross Race C:62 SLT red'n'green 



  

RAMA: CUBE C:62 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x142mm, AXH

ROZMIARY RAM: 50, 53, 56, 58, 61

WIDELEC: CUBE Cross Race Disc C:62 Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, Flat Mount Disc





 


STERY: CUBE Cross Race Disc C:62 Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, Flat Mount Disc

MOSTEK: Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm

KIEROWNICA: Newmen Advanced Wing Bar, Carbon

PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Ultegra Di2 RD-8050-DSS, 11-Speed

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Ultegra Di2 FD-R8050-F

HAMULCE: Shimano Ultegra BR-R8070 (160/160)

KORBA: Shimano Ultegra FC-R8000, 11-Speed, 46x36T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56cm), 175mm (58/61cm)

ŁAŃCUCH: Shimano CN-HG700-11

 


 

KOLOR: red´n´green

OWIJKA KIEROWNICY : CUBE Grip Control 

DŹWIGNIA HAMULCA / PRZERZUTKI: Shimano Ultegra Di2 ST-R8070

KASETA: Shimano Ultegra CS-R8000, 11-28T

KOŁA: Newmen Advanced SL R.25, Carbon

OPONA TYŁ: Schwalbe X-One Allround, Kevlar, 33-62

OPONA PRZÓD: Schwalbe X-One Bite, Kevlar, 33-622

SIODŁO: CUBE Race SL Carbon 145

SZTYCA PODSIODŁOWA: CUBE Race SL Carbon 145

ZACISK SZTYCY: CUBE Aero, Semi-Integrated

 



 


WAGA: 7,6 kg

 


Geometria Cube Cross Race C:62 SLT red'n'green


 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRZEZNACZENIE


 

 

 

 

 

TECHNOLOGIE  ZASTOSOWANE W ROWERZE  CUBE  


 

 ADAPTABLE X12 HANGER

Zoptymalizowaliśmy nowy projekt haka przerzutki opartego o oś X12 zwiększając powierzchnię montażu haka do ramy. możliwe jest zamontowanie dłuższego haka Direct Mount co poprawia precyzję zmiany biegów oraz sztywność. Dzięki nowemu projektowi możliwa jest również wymiana całej powierzchni kontaktu haka z osią gdy system się zużyje.

 

 

 

INTEGRATED CABLE ROUTING

Wewnętrzne prowadzenie linek oferuje wiele zalet. Linki zabezpieczone są przed brudem co zapewnia dłuższy czas pracy, brak konieczności stosowania pancerzy na całej długości linki zmniejsza wagę a cały rower wygląda czyściej i schludniej.

 

ADVANCED TWIN MOLD

Proces Advanced Twin Mold eliminuje niebezpieczne załamania materiału poprzez ciągłą kontrolę włókien węglowych podczas procesu utwardzania. Stało się to możliwe dzięki wewnętrznej formie która zapewnia perfekcyjną formę podczas procesu nakładania warstw. Każde pojedyncze włókno zostaje dokładnie na swoim miejscu podczas utwardzania. W ten sposób można zużyć mniej materiału a poszczególne warstwy mogą być ułożone z większą precyzją. Dzięki tej metodzie produkcji można zmieniać proporcje materiału zależnie od obciążeń w specyficznych miejscach ramy. Wszystkie modele SUPER HPC od roku 2014 są tworzone z wykorzystaniem tej technologii.

 

 

 

FULL Di2 INTEGRATION

Dzięki pełnej integracji z systemem Di2, bateria Dura Ace Di2 jest całkowicie dopasowana do ramy. Skrzynka łączeniowa Shimano jest umieszczona aerodynamicznie na mostku co sprawia, że ładowanie i serwisowanie jest dużo prostsze niż było to w przypadku montażu wewnątrz mostka. Ponadto, można ją łatwo zdemontować na czas transportu roweru po czym zamontować ponownie.

 

PRESS FIT BB

Z łożyskami typu Press Fit, łożyska supportu są wciśnięte bezpośrednio do ramy bez przykręcania. Dzięki temu support jest szerszy co pozwala na stworzenie szerszej dolnej rury oraz szersze rozstawienie dolnych rur tylnego trójkąta. Każdy milimetr dodatkowej szerokości daje znaczną poprawę bocznej sztywności ramy.

 

TAPERED STEERER

Tego typu rura sterowa jest sztywniejsza od tradycyjnej o stałej grubości oraz zapewnia bezpieczniejszą jazdę nawet po najtrudniejszym terenie. Minimalne ugięcia w przedniej części ramy oznaczają dają większą precyzję prowadzenia. Z większą rurą sterową, przedni widelec staje się dużo bardziej sztywny. Jednocześnie, waga zmniejsza się dzięki zintegrowanemu łożysku dolnemu. We wszystkich rowerach CUBE wykonanych z włókna węglowego, górne łożyska są zamontowane bezpośrednio w ramie co powoduje dalsze obniżenie wagi oraz bardziej bezpośredni transfer energii.

 

 

WET PAINT SURFACE

Na polerowane, szczotkowane aluminium oraz wszystkie ramy HPC, naklejki zostają wklejone w wielowarstwowy lakier. Ten typ wykończenia wykorzystywany jest  głównie ze   względu na obniżenie wagi.

 

 

  

X12 THROUGH AXLE

W osi X12 konus wykorzystywany jest do stworzenia połączenia wolnego od luzów. Niezbędne jest zaciśnięcie osi tylko z jednej strony. Pozycja koła jest ustawiana przez wkręcenie osi w prawy hak za pomocą śruby. Główną zaletą systemu Syntace jest szybki i bezproblemowy montaż i demontaż koła, stała pozycja koła co pozwala na dokładne wyregulowanie zacisku oraz tarczy hamulcowej oraz dużo większa sztywność. Rozwiązanie to jest również lżejsze od tradycyjnej osi.

 

  

 

  

Kontakt i dane do przelewu:

Rowery i Bajery

42-202 Częstochowa

ul. Dąbrowskiego 59 (obok budynku ZUS, skrzyżowanie z ul. Skrzyneckiego)

Numer konta Idea Bank: 81 1950 0001 2006 0743 1003 0002

Telefon kontaktowy: 667 122 000  ;  694 064 170  

email: sklep@bikepark24.pl

Dane techniczne

Płeć Mężczyzna
Amortyzacja w rowerze: Brak - rower sztywny, bez amortyzacji
Płeć Mężczyzna
Widelec Carbonowy
Materiał ramy Carbon
Hamulce Tarczowe
Kierownica Baranek
Materiał Ramy Carbon
Mechanizm korbowy 2 rzędowy
Rodzaj Hamulca Tarczowe hydrauliczne
Kierownica Szosa Baranek

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
CA Raty
Sklep internetowy Shoper.pl