Rower górski full mtb Cube Stereo 140 HPC SL 27.5 carbon'n'white 2018

Rower górski full mtb Cube Stereo 140 HPC SL 27.5 carbon'n'white 2018.jpg
  • promocja
Dostępność: Dostępny na zamówienie
Cena: 11 729,15 zł 13 799,00 zł 11729.15
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Rower górski full mtb Cube Stereo 140 HPC SL 27.5 carbon'n'white 2018

 

 

Rower górski mtb full Cube Stereo 140 HPC SL 27.5 carbon'n'white, który idealnie sprawdzi się na górskich, wyboistych trasach. Rama wykonana z karbonu i aluminium nada konstrukcji nową jakość i wytrzymałość. Rower mtb został wyposażony w najlepszej klasy osprzęt. Amortyzowany widelec Fox 34 Float oraz damper Float DPS EVOL tworzą zgrany duet. Napęd Shimano XT 2x11, potężne, tarczowe hamulce hydrauliczne z serii XT dają kontrolę prędkości i hamowania. W połączeniu z kołami Fulcrum Red 55 EM to maszyna, która da sobie radę w najcięższych warunkach.   

 

 

PRZEZNACZENIE:  Enduro ; Tour; Trail; All Mountain; Alpencross
 
MATERIAŁ (RAMA): Aluminium; Carbon

ROZMIARY RAM: 27.5: 16", 18", 20", 22"





Specyfikacja Cube Stereo 140 HPC SL 27.5 carbon'n'white 


  

RAMA: HPC Carbon Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminum 6061 T6 Rear Triangle, ATG, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost148, AXH

ROZMIARY RAM: 27.5: 16", 18", 20", 22"

WIDELEC: Fox 34 Float, 3-Position Micro-Adjust GRIP Damper, Tapered, 15x110mm, 150mm


 

STERY: FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"

MOSTEK: Race Face Aeffect R 35

KIEROWNICA: Race Face Ride 35, 760mm

GRIPY: CUBE Race SL Grip 29.5, 1-Clamp

PRZERZUTKA TYŁ: Shimano XT RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano XT FD-M8020-D, Side Swing

MANETKI: Shimano XT SL-M8000-I, Direct Attach

HAMULCE: Shimano XT BR-M8000, Hydr. Disc Brake (180/180)

KORBA: Shimano XT FC-M8000-B2, Boost, 36x26T, 170mm

ŁAŃCUCH: Shimano CN-HG600-11

 


 

KOLOR: carbon´n´white

DAMPER: Fox Float DPS EVOL, 185x50mm Trunnion Mount, Open/Medium/Firm Mode

KASETA: Shimano SLX CS-M7000, 11-42T

KOŁA: Fulcrum Red 55 EM, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready

OPONY: Schwalbe Nobby Nic, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35

SIODŁO: Sattel SDG FLY MTN 2

SZTYCA PODSIODŁOWA: CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm, 458x150mm (400x120mm for smallest frame size)

ZACISK SZTYCY: CUBE Screwlock, 34.9mm

TULEJA DAMPERA: Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22x8mm

 




WAGA: 13,5 kg

 


 

Geometria Cube Stereo 140 HPC SL 27.5 carbon'n'white


 


Geometrie CUBE dla koła 27,5" :
   

 

 

 

 

 


 


 





PRZEZNACZENIE


 

 

 

 

 

TECHNOLOGIE  ZASTOSOWANE W ROWERZE  CUBE  


 

 ADAPTABLE X12 HANGER

Zoptymalizowaliśmy nowy projekt haka przerzutki opartego o oś X12 zwiększając powierzchnię montażu haka do ramy. możliwe jest zamontowanie dłuższego haka Direct Mount co poprawia precyzję zmiany biegów oraz sztywność. Dzięki nowemu projektowi możliwa jest również wymiana całej powierzchni kontaktu haka z osią gdy system się zużyje.

 

 


AGILE TRAIL GEOMETRY

Jaka jest różnica pomiędzy geometrią Agile Trail a Agile Ride ? Agile Trail pozwala na agresywniejsze wykorzystanie na szlaku. Bardziej kompaktowa konstrukcja ramy z jeszcze niższą górną rurą oraz dostosowaną wysokością postojową gwarantują większą swobodę ruchów oraz niższy środek ciężkości zapewniający zwinne prowadzenie i wielką przyjemność z jazdy.

 

 

 

ADVANCED TWIN MOLD

Proces Advanced Twin Mold eliminuje niebezpieczne załamania materiału poprzez ciągłą kontrolę włókien węglowych podczas procesu utwardzania. Stało się to możliwe dzięki wewnętrznej formie która zapewnia perfekcyjną formę podczas procesu nakładania warstw. Każde pojedyncze włókno zostaje dokładnie na swoim miejscu podczas utwardzania. W ten sposób można zużyć mniej materiału a poszczególne warstwy mogą być ułożone z większą precyzją. Dzięki tej metodzie produkcji można zmieniać proporcje materiału zależnie od obciążeń w specyficznych miejscach ramy. Wszystkie modele SUPER HPC od roku 2014 są tworzone z wykorzystaniem tej technologii.

 

 

INTEGRATED CABLE ROUTING

Wewnętrzne prowadzenie linek oferuje wiele zalet. Linki zabezpieczone są przed brudem co zapewnia dłuższy czas pracy, brak konieczności stosowania pancerzy na całej długości linki zmniejsza wagę a cały rower wygląda czyściej i schludniej.

 

INTEGRATED POST MOUNT

Mocowanie typu Post Mount jest obecne we wszystkich ramach z włókna węglowego oraz w wyższych modelach aluminiowych z pełnym zawieszeniem. Dwie śruby oraz adapter IS nie jest już potrzebny, a mniej części oznacza niższą wagę. W tym przypadku oszczędzamy 30g. Może nie wydaje się to zbyt dużo, ale zawsze jest potencjał by oszczędzić wagę na każdym detalu.

PRESS FIT BB

Z łożyskami typu Press Fit, łożyska supportu są wciśnięte bezpośrednio do ramy bez przykręcania. Dzięki temu support jest szerszy co pozwala na stworzenie szerszej dolnej rury oraz szersze rozstawienie dolnych rur tylnego trójkąta. Każdy milimetr dodatkowej szerokości daje znaczną poprawę bocznej sztywności ramy.

 

STEALTH READY

Gotowość do montażu sztycy regulowanej w opcji Stealth.

 

 

 

TAPERED STEERER

Tego typu rura sterowa jest sztywniejsza od tradycyjnej o stałej grubości oraz zapewnia bezpieczniejszą jazdę nawet po najtrudniejszym terenie. Minimalne ugięcia w przedniej części ramy oznaczają dają większą precyzję prowadzenia. Z większą rurą sterową, przedni widelec staje się dużo bardziej sztywny. Jednocześnie, waga zmniejsza się dzięki zintegrowanemu łożysku dolnemu. We wszystkich rowerach CUBE wykonanych z włókna węglowego, górne łożyska są zamontowane bezpośrednio w ramie co powoduje dalsze obniżenie wagi oraz bardziej bezpośredni transfer energii.

 

X12 THROUGH AXLE

W osi X12 konus wykorzystywany jest do stworzenia połączenia wolnego od luzów. Niezbędne jest zaciśnięcie osi tylko z jednej strony. Pozycja koła jest ustawiana przez wkręcenie osi w prawy hak za pomocą śruby. Główną zaletą systemu Syntace jest szybki i bezproblemowy montaż i demontaż koła, stała pozycja koła co pozwala na dokładne wyregulowanie zacisku oraz tarczy hamulcowej oraz dużo większa sztywność. Rozwiązanie to jest również lżejsze od tradycyjnej osi.

 

 

 

WET PAINT SURFACE

Na polerowane, szczotkowane aluminium oraz wszystkie ramy HPC, naklejki zostają wklejone w wielowarstwowy lakier. Ten typ wykończenia wykorzystywany jest  głównie ze   względu na obniżenie wagi.

 

 

TRAIL MOTION ROCKER

Trail Motion Rocker zapewnia optymalny układ dźwigni zapewniając szybką reakcję oraz stabilną pracę zawieszenia w każdej sytuacji. Zaprojektowany komputerowo, wycięty z jednego kawałka materiału wahacz zapewnia maksymalną sztywność dla jak najlepszych osiągów zawieszenia przy ekstremalnie niskiej wadze.

 

FSP4LINK

Kluczowym wymaganiem w pracy zawieszenia jest jego ciągła aktywność oraz pełne wykorzystanie skoku bez negatywnego wpływu pedałowania czy co ważniejsze, sił hamujących. Jest kilka sposobów na osiągnięcie tego rezultatu, CUBE preferuje zawieszenie czterozawiasowe. Jedna z osi obrotu tylnego trójkąta zlokalizowana jest między osią tylnego koła a jego dolnymi rurami co zapewnia brak wpływu sił hamowania na pracę zawieszenia. Dzięki przemyślanemu rozmieszczeniu pozostałych punktów obrotu osiągnęliśmy wysoką jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Zostało to udowodnione przez wiele wysokich ocen w wiodących magazynach rowerowych przez ostatnie kilka lat.

 

FOX CUSTOMIZED SETUP

Wyrafinowany system zawieszenia może działać poprawnie tylko w przypadku odpowiedniego ustawienia. Badaliśmy i znaleźliśmy odpowiednie ustawienie zawieszenia we współpracy z Fox Racing Shox rozlegle testując niemal wszystkie modele Cube z pełnym zawieszeniem.

 

 

 

EFFICIENT TRAIL CONTROL

Seria Efficient Trail Control sprawia, że każdy może się świetnie bawić na trasie. Z kołami 27.5 bądź 29 cali nasze ramy dają możliwość jazdy w każdym terenie jaki możesz sobie wyobrazić. Mała dźwignia oraz liniowa praca tworzą bardzo czułe zawieszenie odporne na bujanie i dające pełny użyteczny skok przez cały czas. Stromy kąt rury podsiodłowej oraz płaski kąt główki ramy sprawiają, że te maszyny marzeń są gotowe do akcji na zjeździe, gdzie możesz użyć pełnego skoku zawieszenia by bezpiecznie zjechać na dół.

 

 

BOOST 148 MM

Technologia Boost 148mm zapewnia precyzyjne prowadzenie na każdej ścieżce i w każdej sytuacji. Kołnierz piasty został przesunięty o 3mm na zewnątrz z obu stron. Dzięki temu zwiększono sztywność kół 27.5 o 14% a 29 o 21%. Powodem są szerzej podparte szprychy w porównaniu do piast o szerokości 142mm używanych wcześniej.

  

 

 

 

Kontakt i dane do przelewu:

Rowery i Bajery

42-202 Częstochowa

ul. Dąbrowskiego 59 (obok budynku ZUS, skrzyżowanie z ul. Skrzyneckiego)

Numer konta Idea Bank: 81 1950 0001 2006 0743 1003 0002

Telefon kontaktowy: 667 122 000  ;  694 064 170  

email: sklep@bikepark24.pl

Dane techniczne

Płeć Mężczyzna
Amortyzacja w rowerze: FULL - rower w pełni amortyzowany
Rozmiar koła 27,5"
Materiał Ramy Carbon
Mechanizm korbowy 2 rzędowy
Rodzaj Hamulca Tarczowe hydrauliczne
Wielkość skoku amotryzatora 150 mm
Amortyzator Tylni - Marka FOX
Amortyzator przedni - Marka FOX

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
CA Raty
Sklep internetowy Shoper.pl