Rower szosowy Cube Litening Race C:68 2016 biało-czarny

Dostępność: dostępny na zamówienie
Cena: 14 599,00 zł 19 999,00 zł 14599.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Rower szosowy Cube Litening C:68 Race

Możesz poczuć głód prędkości tego rower. W barwach Cube Teamline od razu widać, że to wysokiej jakości wyścigowy rower zbudowany dla aspirujących zawodowców. Kolarze szukający maksymalnej przewagi w wadze roweru oraz prawdziwi zawodowcy zaspokoją swoją żądzę prędkości. Super lekka, najwyższej jakości rama modelu Litening C:68 Race oraz zoptymalizowany pod kątem wagi zestaw komponentów i legendarny napęd Dura Ace zagwarantują maksymalne osiągi w najcięższych warunkach wyścigowych.

Specyfikacja:

  • FRAME CUBE C:68 Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
  • COLOR teamline
  • SIZE 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
  • FORK CUBE CSL Evo C:68 Full Carbon Technology, 1 1/8 - 1 1/4" Tapered
  • HEADSET FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
  • STEM Syntace F109, 31.8mm
  • HANDLEBAR CUBE Wing Race Bar Carbon
  • HANDLEBAR TAPE CUBE Grip Control
  • REAR DERAILLEUR Shimano Dura Ace RD-9000, 11-Speed
  • FRONT DERAILLEUR Shimano Dura Ace FD-9000, Clamp 31.8mm
  • SHIFT-BRAKE-LEVERS Shimano Dura Ace ST-9000
  • BRAKE SYSTEM Shimano Dura Ace BR-9000
  • CRANKSET Shimano Dura Ace FC-9000, 52x36T, Hollowtech II
  • CASSETTE Shimano Ultegra CS-6800, 11-28
  • CHAIN Shimano CN-HG700-11
  • WHEELSET Mavic Ksyrium Elite
  • TIRES Mavic Yksion Pro, PowerLink / GripLink, 25-622
  • SADDLE Selle Italia Flite MG
  • SEAT POST CUBE Performance Motion Post, 27.2mm
  • SEATCLAMP CUBE Superlight, 31.8mm
  • WEIGHT 6.9 kg

 

 

Technologie wykorzystywane w rowerach Cube:

INTEGRATED CABLE ROUTING

Wewnętrzne prowadzenie linek oferuje wiele zalet. Linki zabezpieczone są przed brudem co zapewnia dłuższy czas pracy, brak konieczności stosowania pancerzy na całej długości linki zmniejsza wagę a cały rower wygląda czyściej i schludniej.

 
 

ADVANCED TWIN MOLD

Proces Advanced Twin Mold eliminuje niebezpieczne załamania materiału poprzez ciągłą kontrolę włókien węglowych podczas procesu utwardzania. Stało się to możliwe dzięki wewnętrznej formie która zapewnia perfekcyjną formę podczas procesu nakładania warstw. Każde pojedyncze włókno zostaje dokładnie na swoim miejscu podczas utwardzania. W ten sposób można zużyć mniej materiału a poszczególne warstwy mogą być ułożone z większą precyzją. Dzięki tej metodzie produkcji można zmieniać proporcje materiału zależnie od obciążeń w specyficznych miejscach ramy. Wszystkie modele SUPER HPC od roku 2014 są tworzone z wykorzystaniem tej technologii.

 

WET PAINT SURFACE

Na polerowane, szczotkowane aluminium oraz wszystkie ramy HPC, naklejki zostają wklejone w wielowarstwowy lakier. Ten typ wykończenia wykorzystywany jest głównie ze względu na obniżenie wagi.

 

PRESS FIT BB

Z łożyskami typu Press Fit, łożyska supportu są wciśnięte bezpośrednio do ramy bez przykręcania. Dzięki temu support jest szerszy co pozwala na stworzenie szerszej dolnej rury oraz szersze rozstawienie dolnych rur tylnego trójkąta. Każdy milimetr dodatkowej szerokości daje znaczną poprawę bocznej sztywności ramy.

 

TAPERED STEERER

Tego typu rura sterowa jest sztywniejsza od tradycyjnej o stałej grubości oraz zapewnia bezpieczniejszą jazdę nawet po najtrudniejszym terenie. Minimalne ugięcia w przedniej części ramy oznaczają dają większą precyzję prowadzenia. Z większą rurą sterową, przedni widelec staje się dużo bardziej sztywny. Jednocześnie, waga zmniejsza się dzięki zintegrowanemu łożysku dolnemu. We wszystkich rowerach CUBE wykonanych z włókna węglowego, górne łożyska są zamontowane bezpośrednio w ramie co powoduje dalsze obniżenie wagi oraz bardziej bezpośredni transfer energii.

 

FRAME SAFE SYSTEM

Aby chronić nasze wysokiej jakości, aluminiowe ramy zastosowaliśmy wymienny hak z systemu Frame Safe. Gwint mocujący umieszczony jest w haku, a nie jak to zwykle bywa w ramie, dzięki czemu z łatwością może zostać wymieniony na nowy w przypadku jego uszkodzenia.

 

C68 CARBON FIBER TECHNOLOGY

Innowacyjne włókno węglowe C68 pozwala nam budować rowery lepsze niż kiedykolwiek. Typowe ramy z włókna węglowego składają się w 60% z włókien węglowych. Resztę stanowi żywica która łączy włókna ze sobą. Dzięki rozkładaniu włókien pojedynczo możemy tworzyć cieńsze warstwy oraz zredukować ilość żywicy. Mieszankę włókien stanowią włókna Ultra High Modulus, High Modulus Spread Tow oraz Intermediate Modulus zależnie od miejsca w konstrukcji ramy. Nanocząsteczki w żywicy zapewniają jej bardziej równomierny rozkład podczas formowania. Rezultatem jest rama z 68% włókien węglowych, mniejszą wagą, większą sztywnością oraz dostarczającą więcej zabawy.

 

JAK MAM USTALIĆ PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY?

  1. ZMIERZ WEWNĘTRZNĄ DŁUGOŚĆ NOGI:

    Wysokość kroku oznacza długość wewnętrznej strony nogi. Najlepszą i najbardziej dokładną miarę wysokości kroku można uzyskać używając poziomicy oraz miary (taśmy mierzącej). Jeśli nie posiadasz poziomicy, złap w rękę książkę lub coś na wzór, aby znaleźć właściwą pozycję. Teraz stań boso (!) na płaskiej powierzchni oraz zaciśnij poziomicę (lub książkę) między nogami oraz stopniowo unoś przedmiot do góry, aż osiągnie maksymalną wysokość. Następnie zmierz odległość pomiędzy najwyższym punktem przedmiotu między nogami, a podłożem. Odczytany wynik określi Twojego wysokość kroku.
  2. USTAL PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY:

    • Dla roweru szosowego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,665. Wartość, jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w centymetrach. W przypadku rowerów triathlonowych, odejmij 3cm od otrzymanego wyniku.
    • Dla roweru górskiego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,226. Wartość jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w calach. Pomnożoną przez 2,54, otrzymasz wysokość ramy w centymetrach.
    • Dla roweru trekkingowego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,66. Wartość, jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w centymetrach. Pomnożoną przez 0,259, otrzymasz wysokość ramy w calach. Do rowerów z amortyzowanym wspornikiem siodła, należy dobrać ramę według obliczenia: dodaj ok. 5cm (lub 2 cale) do obliczonego teoretycznego rozmiaru.Jeśli wartość zawiera się między dwoma rozmiarami, zastosuj następującą miarę kciuka: wybierz mniejszą ramę dla zachowania sportowej jazdy lub większą ramę dla osiągnięcia bardziej komfortowej pozycji.
  3. USTAL PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY POPRZEZ ROZMIAR TWOJEGO CIAŁA:

    Alternatywnie możesz ustalić Twój rozmiar ramy również według rozmiaru Twojego ciała. Mimo to, metoda mierzenia wysokości kroku jest bardziej dokładna.

ROZMIAR RAMY ROWERU SZOSOWEGO*:

Rozmiar ciała

 

Rozmiar ramy

155-165 cm

-

48-51 cm

165-170 cm

-

51-53 cm

170-175 cm

-

53-55 cm

175-180 cm

-

55-58 cm

180-185 cm

-

58-61 cm

185-190 cm

-

61-63 cm

190-195 cm

-

63-65 cm

195-200 cm

-

65-... cm

Kontakt: sklep@bikepark24.pl

Rower nieprzeceniony wysyłamy gratis niezależnie od rodzaju wysyłki!

Dane techniczne

Płeć Mężczyzna
Amortyzacja w rowerze: Brak - rower sztywny, bez amortyzacji
Płeć Mężczyzna
Materiał ramy Carbon
Hamulce V-break
Kierownica Baranek
Materiał Ramy Carbon
Rodzaj Hamulca V-Brake
Kierownica Szosa Baranek

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
CA Raty
Sklep internetowy Shoper.pl