Rower szosowy Cube Attain GTC Pro Disc grey'n'flashgreen 2017

Dostępność: OSTATNIA SZTUKA
Cena: 6 449,00 zł 8 599,00 zł 6449.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: CUBE
Kod produktu: EBCC-6425A_20170105104857

Opis

 

Rower szosowy Cube Attain GTC Pro Disc 2017

 

Nasz Attain GTC Pro Disc jest estetycznym arcydziełem. Ten szybki rower wyścigowy nie tylko posiada zaawansowaną technologicznie ramę karbonową, ale też najnowocześniejsze hamulce. Autentyczne możliwości długodystansowe, znakomita wydajność i niewiarygodny komfort Atttain GTC Pro Disc ma w genach.

 


Specyfikacja modelu Cube Attain GTC Pro Disc 2017

 

Rama

GTC Monocoque Twin Mold Technology, Flat Mount Disc, Road Comfort Geometry, AXH, X12

Kolor grey´n´flashgreen
Rozmiary 50, 53, 56, 58, 60, 62
Widelec

CUBE CSL Race Disc, One Piece 3D-Forged Steerer/Crown, Carbon Blades, Flat Mount, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, X12

Łożyska sterowe

FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"

Wspornik kierownicy

CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm

Kierownica CUBE Wing Race Bar Compact
Owijka kierownicy CUBE Grip Control
Przerzutka tył

Shimano 105 RD-5800GS, 11-Speed

Przerzutka przód

Shimano 105 FD-5800, 31.8mm Clamp

 

Klamkomanetki

Shimano ST-RS505

Hamulce

Shimano BR-RS505, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160)

Korba

Shimano 105 FC-5800, 50x34T

Kaseta

Shimano 105 CS-5800, 11-32T

Łańcuch

Shimano CN-HG600-11

Koła Fulcrum Racing 77 Disc, 100x12mm / 142x12mm, Centerlock
Opony

Conti Grand Sport Race SL, 25-622

Siodło CUBE RP 1.0
Sztyca podsiodłowa
CUBE Performance Post, 27.2mm
Zacisk podsiodłowy
CUBE Screwlock, 31.8 mm
Waga 9,05 kg

 

 

 

Geometria Cube Attain GTC Pro Disc 2017                                                                                            


 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Technologie marki CUBE wykorzystane w rowerze 

Attain GTC Pro Disc 2017

 




TWIN MOLD TECHNOLOGY

Wszystkie modele GTC zbudowane są z wykorzystaniem tego skomplikowanego procesu. Dzięki niemu możemy wyeliminować niebezpieczne załamania materiału poprzez ciągłą kontrolę włókien podczas procesu utwardzania. Poprzez używanie wewnętrznych form w miejscach łączeń ilość żywicy jest znacząco zredukowana a włókna są połączone ciaśniej. W rezultacie otrzymujemy większe bezpieczeństwo oraz lepszy stosunek wagi do sztywności.

 

PRESS FIT BB

 

Z łożyskami typu Press Fit, łożyska supportu są wciśnięte bezpośrednio do ramy bez przykręcania. Dzięki temu support jest szerszy co pozwala na stworzenie szerszej dolnej rury oraz szersze rozstawienie dolnych rur tylnego trójkąta. Każdy milimetr dodatkowej szerokości daje znaczną poprawę bocznej sztywności ramy.

 



INTEGRATED CABLE ROUTING

Zoptymalizowaliśmy nowe haki zbudowane na systemie sztywnej osi Syntace X12. Zwiększyliśmy powierzchnię ramy na której opiera się hak, dzięki czemu mogliśmy bezpośrednio zamontować dłuższy hak. Zwiększyło to sztywność i precyzję zmiany przełożeń. Dzięki nowej konstrukcji zmieniono obszar styku osi z hakiem co zwiększyło trwałość całości.

 

TAPERED HEAD TUBE

Tego typu rura sterowa jest sztywniejsza od tradycyjnej o stałej grubości oraz zapewnia bezpieczniejszą jazdę nawet po najtrudniejszym terenie. Minimalne ugięcia w przedniej części ramy oznaczają dają większą precyzję prowadzenia. Z większą rurą sterową, przedni widelec staje się dużo bardziej sztywny. Jednocześnie, waga zmniejsza się dzięki zintegrowanemu łożysku dolnemu. We wszystkich rowerach CUBE wykonanych z włókna węglowego, górne łożyska są zamontowane bezpośrednio w ramie co powoduje dalsze obniżenie wagi oraz bardziej bezpośredni transfer energii.

ADAPTABLE X12 HANGER

Zoptymalizowaliśmy nowy projekt haka przerzutki opartego o oś X12 zwiększając powierzchnię montażu haka do ramy. możliwe jest zamontowanie dłuższego haka Direct Mount co poprawia precyzję zmiany biegów oraz sztywność. Dzięki nowemu projektowi możliwa jest również wymiana całej powierzchni kontaktu haka z osią gdy system się zużyje.

GRAN TURISMO COMPOSITE

Przy projektowaniu ram z włókien węglowych serii GTC, bezpieczeństwo i komfort są głównymi wytycznymi. Odpowiedni rodzaj włókien węglowych w miejscach największego obicążenia, czyli główce ramy, rurze podsiodłowej oraz okolicach supportu. Dlatego rama wciąż oferuje tłumienie oraz komfort dzięki elastycznym rurom. Nasz specjalny proces produkcyjny z zewnętrznym i wewnętrznym formowaniem zapewniają, że użyto tylko niezbędnej ilości materiału zmniejszając całkowitą wagę nawet przy skomplikowanym projekcie. Wszystkie ramy GTC zdały oczywiście test DIN-Plus.

THROUGH AXLE

W osi X12 konus wykorzystywany jest do stworzenia połączenia wolnego od luzów. Niezbędne jest zaciśnięcie osi tylko z jednej strony. Pozycja koła jest ustawiana przez wkręcenie osi w prawy hak za pomocą śruby. Główną zaletą systemu Syntace jest szybki i bezproblemowy montaż i demontaż koła, stała pozycja koła co pozwala na dokładne wyregulowanie zacisku oraz tarczy hamulcowej oraz dużo większa sztywność. Rozwiązanie to jest również lżejsze od tradycyjnej osi.

WET PAINT SURFACE

Na polerowane oraz szczotkowane aluminium a także wszystkie ramy z serii HPC grafika oraz loga są nanoszone w jednym procesie malowania wielowarstwowego. Technologia ta stosowana jest głównie dla zaoszczędzenia wagi.

 

   

Kontakt i dane do przelewu:

Rowery i Bajery

42-202 Częstochowa

ul. Dąbrowskiego 59 (obok budynku ZUS, skrzyżowanie z ul. Skrzyneckiego)

Numer konta Idea Bank 81 1950 0001 2006 0743 1003 0002

Telefon kontaktowy 667122000

email sklep@bikepark24.pl

Gdzie jesteśmy:

Dane techniczne

Płeć Mężczyzna
Amortyzacja w rowerze: Brak - rower sztywny, bez amortyzacji
Płeć Mężczyzna
Materiał ramy Carbon
Hamulce Tarczowe
Kierownica Baranek
Materiał Ramy Carbon
Mechanizm korbowy 2 rzędowy
Kierownica Szosa Baranek

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl