Rower szosowy Cube Aerium C:62 SL 2016 niebiesko-czerwony

Dostępność: dostępny na zamówienie
Cena: 14 999,00 zł 20 599,00 zł 14999.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: CUBE
Kod produktu: bp24F9FC-32369_20151010155724

Opis

Rower szosowy Cube Aerium C:62 SL

Gotowy na nowe wyzwania? Chcesz sprawdzić swoje możliwości i zostawić resztę stawki za sobą? Aerium C:62 jest idealny do tego zadania. Ze specjalnie zaprojektowaną, najwyższej jakości ramą z włókna węglowego, komponentami z najwyższej półki takimi jak napęd Ultegra Di2 masz wszystko po swojej stronie. Ta maszyna wyścigowa jest przemyślana w każdym detalu i oferuje perfekcyjną aerodynamikę gwarantując najwyższą prędkość.

Specyfikacja:

  • FRAME Aerium C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
  • COLOR aeroteam
  • SIZE S, M, L, XL
  • FORK CUBE Aerium C:62 Aero
  • HEADSET FSA Orbit I, 1 1/8" Integrated
  • STEM CUBE Aerium C:62 Integrated, +/- 30°
  • HANDLEBAR Profile Design Svet Carbon
  • BAR EXTENSIONS Profile Design T5+ Carbon
  • HANDLEBAR TAPE CUBE Grip Control
  • REAR DERAILLEUR Shimano Ultegra Di2 RD-6870, 2x11-Speed
  • FRONT DERAILLEUR Shimano Ultegra Di2 FD-6870, Braze-On
  • SHIFTERS Shimano Ultegra Di2 SW-R671 Aero barend shifter
  • SHIFT-BRAKE-LEVERS Shimano Ultegra Di2 ST-6871
  • BRAKE SYSTEM Aero TTV01 / Shimano 105 BR-5810
  • CRANKSET Rotor Flow 52x38T, 170mm (S/M), 172,5mm (L/XL)
  • CASSETTE Shimano CS-6800, 11-25
  • CHAIN Shimano CN-HG700-11
  • WHEELSET Mavic Cosmic Elite
  • TIRES Mavic Yksion, 120 TPI, 23-622
  • SADDLE Fi`zi:k Tritone MG
  • SEAT POST CUBE Aerium C:62 Post, Front Offset
  • SEATCLAMP CUBE Aerium Integrated
  • WEIGHT 8.5 kg

 

 

Technologie wykorzystywane w rowerach Cube:

INTEGRATED CABLE ROUTING

Wewnętrzne prowadzenie linek oferuje wiele zalet. Linki zabezpieczone są przed brudem co zapewnia dłuższy czas pracy, brak konieczności stosowania pancerzy na całej długości linki zmniejsza wagę a cały rower wygląda czyściej i schludniej.

 
 

ADVANCED TWIN MOLD

Proces Advanced Twin Mold eliminuje niebezpieczne załamania materiału poprzez ciągłą kontrolę włókien węglowych podczas procesu utwardzania. Stało się to możliwe dzięki wewnętrznej formie która zapewnia perfekcyjną formę podczas procesu nakładania warstw. Każde pojedyncze włókno zostaje dokładnie na swoim miejscu podczas utwardzania. W ten sposób można zużyć mniej materiału a poszczególne warstwy mogą być ułożone z większą precyzją. Dzięki tej metodzie produkcji można zmieniać proporcje materiału zależnie od obciążeń w specyficznych miejscach ramy. Wszystkie modele SUPER HPC od roku 2014 są tworzone z wykorzystaniem tej technologii.

 

WET PAINT SURFACE

Na polerowane, szczotkowane aluminium oraz wszystkie ramy HPC, naklejki zostają wklejone w wielowarstwowy lakier. Ten typ wykończenia wykorzystywany jest głównie ze względu na obniżenie wagi.

 

PRESS FIT BB

Z łożyskami typu Press Fit, łożyska supportu są wciśnięte bezpośrednio do ramy bez przykręcania. Dzięki temu support jest szerszy co pozwala na stworzenie szerszej dolnej rury oraz szersze rozstawienie dolnych rur tylnego trójkąta. Każdy milimetr dodatkowej szerokości daje znaczną poprawę bocznej sztywności ramy.

 

AERODYNAMIC SYSTEM

Perfekcyjna aerodynamika oraz regulowana geometria charakteryzują ten zestaw w najmniejszych szczegółach. Lekka oraz sztywna rama wykonana w technologi Advanced Twin Mold z horyzontalnymi hakami jest zaprojektowana z myślą o elektronicznych komponentach w celu zminimalizowania oporu powietrza. Baterie oraz przewody są schowane w ramie zarówno jak i idealnie wpasowane w widelec Aerium Super HPC z włókna węglowego hamulce.

 

FRAME SAFE SYSTEM

Aby chronić nasze wysokiej jakości, aluminiowe ramy zastosowaliśmy wymienny hak z systemu Frame Safe. Gwint mocujący umieszczony jest w haku, a nie jak to zwykle bywa w ramie, dzięki czemu z łatwością może zostać wymieniony na nowy w przypadku jego uszkodzenia.

 

FULL DI2 INTEGRATION

Dzięki pełnej integracji z systemem Di2, bateria Dura Ace Di2 jest całkowicie dopasowana do ramy. Skrzynka łączeniowa Shimano jest umieszczona aerodynamicznie na mostku co sprawia, że ładowanie i serwisowanie jest dużo prostsze niż było to w przypadku montażu wewnątrz mostka. Ponadto, można ją łatwo zdemontować na czas transportu roweru po czym zamontować ponownie.

 

JAK MAM USTALIĆ PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY?

  1. ZMIERZ WEWNĘTRZNĄ DŁUGOŚĆ NOGI:

    Wysokość kroku oznacza długość wewnętrznej strony nogi. Najlepszą i najbardziej dokładną miarę wysokości kroku można uzyskać używając poziomicy oraz miary (taśmy mierzącej). Jeśli nie posiadasz poziomicy, złap w rękę książkę lub coś na wzór, aby znaleźć właściwą pozycję. Teraz stań boso (!) na płaskiej powierzchni oraz zaciśnij poziomicę (lub książkę) między nogami oraz stopniowo unoś przedmiot do góry, aż osiągnie maksymalną wysokość. Następnie zmierz odległość pomiędzy najwyższym punktem przedmiotu między nogami, a podłożem. Odczytany wynik określi Twojego wysokość kroku.
  2. USTAL PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY:

    • Dla roweru szosowego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,665. Wartość, jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w centymetrach. W przypadku rowerów triathlonowych, odejmij 3cm od otrzymanego wyniku.
    • Dla roweru górskiego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,226. Wartość jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w calach. Pomnożoną przez 2,54, otrzymasz wysokość ramy w centymetrach.
    • Dla roweru trekkingowego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,66. Wartość, jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w centymetrach. Pomnożoną przez 0,259, otrzymasz wysokość ramy w calach. Do rowerów z amortyzowanym wspornikiem siodła, należy dobrać ramę według obliczenia: dodaj ok. 5cm (lub 2 cale) do obliczonego teoretycznego rozmiaru.Jeśli wartość zawiera się między dwoma rozmiarami, zastosuj następującą miarę kciuka: wybierz mniejszą ramę dla zachowania sportowej jazdy lub większą ramę dla osiągnięcia bardziej komfortowej pozycji.
  3. USTAL PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY POPRZEZ ROZMIAR TWOJEGO CIAŁA:

    Alternatywnie możesz ustalić Twój rozmiar ramy również według rozmiaru Twojego ciała. Mimo to, metoda mierzenia wysokości kroku jest bardziej dokładna.

ROZMIAR RAMY ROWERU SZOSOWEGO*:

Rozmiar ciała

 

Rozmiar ramy

155-165 cm

-

48-51 cm

165-170 cm

-

51-53 cm

170-175 cm

-

53-55 cm

175-180 cm

-

55-58 cm

180-185 cm

-

58-61 cm

185-190 cm

-

61-63 cm

190-195 cm

-

63-65 cm

195-200 cm

-

65-... cm

Kontakt: sklep@bikepark24.pl

Rower nieprzeceniony wysyłamy gratis niezależnie od rodzaju wysyłki!

Dane techniczne

Płeć Mężczyzna
Amortyzacja w rowerze: Brak - rower sztywny, bez amortyzacji

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
CA Raty
Sklep internetowy Shoper.pl