Rower górski Cube Stereo 150 HPA Race 27,5+ 2016 szary

Dostępność: dostępny na zamówienie
Cena: 10 569,00 zł 14 099,00 zł 10569.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: CUBE
Kod produktu: bp24F9FC-32369_20151003202420

Opis

Rower górski Cube Stereo 150 HPA Race 27,5+

W Cube nie podążamy za tłumem. Tylko wtedy, gdy jesteśmy przekonani, że nowy trend udowodnił swoją wartość tworzymy własną odpowiedź na tę potrzebę. Stereo 150 HPA Race 27.5+ jest tego idealnym przykładem. Budując podstawę pod szerokie, przyczepne koła 27.5+, stworzyliśmy tę nową ramę i wyposażyliśmy ją w komponenty mające na celu stworzenie niepokonanego roweru All Mountain/Enduro. Limity? Co to jest?

Specyfikacja:

  • FRAME HPA Ultralight, Advanced Hydroform, Triple Butted, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost148, AXH
  • COLOR grey´n´flashred
  • SIZE 16", 18", 20", 22"
  • FORK Rock Shox Yari RC Solo Air 27.5+, Boost 110x15QR Maxle, Tapered, 150mm
  • SHOCK Rock Shox Monarch RT3, 200x57mm, Open/Pedal/Lockout Mode, LV Air Canister
  • SHOCK HARDWARE Top: 30x8mm, Bottom: 22x8mm
  • HEADSET FSA 1.5E ZS, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
  • STEM Race Face Ride 35
  • HANDLEBAR Race Face Ride 35 Riser, 760mm
  • GRIPS CUBE Fritzz Grip, 2-Clamp
  • REAR DERAILLEUR Sram GX1, 11-Speed
  • SHIFTERS Sram GX Trigger
  • BRAKE SYSTEM Sram Guide R, Hydr. Disc Brake (180/180)
  • CRANKSET Race Face Turbine 30T Boost, 175mm, PressFit
  • CASSETTE Sram XG-1150, 10-42
  • CHAIN KMC X11
  • WHEELSET DT CSW B+ 3.7 Straightpull Wheelset, 28/28 Spokes, Boost 110x15mm / Boost148 X12, 40mm Tubeless Ready Rim, DT Swiss Pro Head® Reinforcement System, Squorx® Alloy Nipples
  • FRONT TIRE Schwalbe Nobby Nic Kevlar 3.00, TrailStar, Tubeless Easy
  • REAR TIRE Schwalbe Nobby Nic Kevlar 3.00, PaceStar, Tubeless Easy
  • SADDLE SDG Circuit MTN
  • SEAT POST CUBE 120mm Adjustable Seatpost, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6x420mm
  • SEATCLAMP CUBE Screwlock, 34.9mm
  • WEIGHT 13.55 kg

 

 

Technologie wykorzystywane w rowerach Cube:

ADAPTABLE X12 HANGER

Zoptymalizowaliśmy nowy projekt haka przerzutki opartego o oś X12 zwiększając powierzchnię montażu haka do ramy. możliwe jest zamontowanie dłuższego haka Direct Mount co poprawia precyzję zmiany biegów oraz sztywność. Dzięki nowemu projektowi możliwa jest również wymiana całej powierzchni kontaktu haka z osią gdy system się zużyje.

 

ADVANCED HYDROFORMING

Nowe modele STEREO, FRITZZ oraz HANZZ są zbudowane z wykorzystaniem zaawansowanego hydroformowania. Konwencjonalne hydroformowanie nie jest w stanie osiągnąć tak dowolnych kształtów i technicznych zalet. Dzięki temu procesowi zmniejszamy liczbę spawów, a co za tym idzie redukujemy wagę jednocześnie zwiększając wytrzymałość.

INTEGRATED POST MOUNT

Mocowanie typu Post Mount jest obecne we wszystkich ramach z włókna węglowego oraz w wyższych modelach aluminiowych z pełnym zawieszeniem. Dwie śruby oraz adapter IS nie jest już potrzebny, a mniej części oznacza niższą wagę. W tym przypadku oszczędzamy 30g. Może nie wydaje się to zbyt dużo, ale zawsze jest potencjał by oszczędzić wagę na każdym detalu.

PRESS FIT BB

Z łożyskami typu Press Fit, łożyska supportu są wciśnięte bezpośrednio do ramy bez przykręcania. Dzięki temu support jest szerszy co pozwala na stworzenie szerszej dolnej rury oraz szersze rozstawienie dolnych rur tylnego trójkąta. Każdy milimetr dodatkowej szerokości daje znaczną poprawę bocznej sztywności ramy.

STEALTH READY

Gotowość do montażu sztycy regulowanej w opcji Stealth.

 

INTEGRATED CABLE ROUTING

Wewnętrzne prowadzenie linek oferuje wiele zalet. Linki zabezpieczone są przed brudem co zapewnia dłuższy czas pracy, brak konieczności stosowania pancerzy na całej długości linki zmniejsza wagę a cały rower wygląda czyściej i schludniej.

 
 

TAPERED STEERER

Tego typu rura sterowa jest sztywniejsza od tradycyjnej o stałej grubości oraz zapewnia bezpieczniejszą jazdę nawet po najtrudniejszym terenie. Minimalne ugięcia w przedniej części ramy oznaczają dają większą precyzję prowadzenia. Z większą rurą sterową, przedni widelec staje się dużo bardziej sztywny. Jednocześnie, waga zmniejsza się dzięki zintegrowanemu łożysku dolnemu. We wszystkich rowerach CUBE wykonanych z włókna węglowego, górne łożyska są zamontowane bezpośrednio w ramie co powoduje dalsze obniżenie wagi oraz bardziej bezpośredni transfer energii.

 

X12 THROUGH AXLE

W osi X12 konus wykorzystywany jest do stworzenia połączenia wolnego od luzów. Niezbędne jest zaciśnięcie osi tylko z jednej strony. Pozycja koła jest ustawiana przez wkręcenie osi w prawy hak za pomocą śruby. Główną zaletą systemu Syntace jest szybki i bezproblemowy montaż i demontaż koła, stała pozycja koła co pozwala na dokładne wyregulowanie zacisku oraz tarczy hamulcowej oraz dużo większa sztywność. Rozwiązanie to jest również lżejsze od tradycyjnej osi.

 

AGILE TRAIL GEOMETRY

Agile Trail Geometry skupia się na geometrii pozwalającej na bardziej agresywną jazdę w terenie. Jest to osiągnięte dzięki bardziej kompaktowej konstrukcji ramy oraz niżej poprowadzonej górnej rurze i obniżonym przekroku. Efektem jest więcej miejsca na ruch oraz niżej umieszczony środek ciężkości który gwarantuje zwinne prowadzenie i więcej zabawy.

 

ALUMINIUM ULTRALITE

Ekstremalnie wytrzymałe, obrabiane termicznie aluminium 7005 zostało stworzone by sprostać najwyższym wymaganiom. Jest bardzo sztywne, odporne na zużycie, korozję oraz jest bardzo rozciągliwe. Rury z tego stopu są podwójnie cieniowane, co daje bardzo lekkie ramy o dużej sztywności.

 

EFFICIENT TRAIL CONTROL

Seria Efficient Trail Control sprawia, że każdy może się świetnie bawić na trasie. Z kołami 27.5 bądź 29 cali nasze ramy dają możliwość jazdy w każdym terenie jaki możesz sobie wyobrazić. Mała dźwignia oraz liniowa praca tworzą bardzo czułe zawieszenie odporne na bujanie i dające pełny użyteczny skok przez cały czas. Stromy kąt rury podsiodłowej oraz płaski kąt główki ramy sprawiają, że te maszyny marzeń są gotowe do akcji na zjeździe, gdzie możesz użyć pełnego skoku zawieszenia by bezpiecznie zjechać na dół.

 

FSP4LINK

Kluczowym wymaganiem w pracy zawieszenia jest jego ciągła aktywność oraz pełne wykorzystanie skoku bez negatywnego wpływu pedałowania czy co ważniejsze, sił hamujących. Jest kilka sposobów na osiągnięcie tego rezultatu, CUBE preferuje zawieszenie czterozawiasowe. Jedna z osi obrotu tylnego trójkąta zlokalizowana jest między osią tylnego koła a jego dolnymi rurami co zapewnia brak wpływu sił hamowania na pracę zawieszenia. Dzięki przemyślanemu rozmieszczeniu pozostałych punktów obrotu osiągnęliśmy wysoką jakość pracy zawieszenia zarówno na zjazdach jak i podjazdach. Zostało to udowodnione przez wiele wysokich ocen w wiodących magazynach rowerowych przez ostatnie kilka lat.

 

HIGH PERFORMANCE ALUMINIUM

Do budowy rowerów z wysokiej półki używamy wysokiej jakości aluminium 7005 które ma bardzo małą gęstość połączoną z wysoką wytrzymałością dzięki utwardzaniu pod wpływem ciepła. Dzięki potrójnemu a nawet poczwórnemu cieniowaniu (jak w modelach Reaction, Hanzz czy Aerium) by dać zróżnicowaną grubość ścian w pojedynczej rurze, zostały one wzmocnione tak gdzie jest to potrzebne oraz odchudzone tam gdzie jest to możliwe. Dodatkowo używamy specjalnych kształtów rur, wyprodukowanych dzięki hydroformowaniu by lepiej radzić sobie z obciążeniami. Niska gęstość oraz wysoka wytrzymałość tak samo jak cieniowanie czy hydroformowanie pozwalają nam tworzyć wysokiej jakości ramy z wysokim poziomem sztywności.

 

TRAIL MOTION ROCKER

Trail Motion Rocker zapewnia optymalny układ dźwigni zapewniając szybką reakcję oraz stabilną pracę zawieszenia w każdej sytuacji. Zaprojektowany komputerowo, wycięty z jednego kawałka materiału wahacz zapewnia maksymalną sztywność dla jak najlepszych osiągów zawieszenia przy ekstremalnie niskiej wadze.

 

WET PAINT SURFACE

Na polerowane, szczotkowane aluminium oraz wszystkie ramy HPC, naklejki zostają wklejone w wielowarstwowy lakier. Ten typ wykończenia wykorzystywany jest głównie ze względu na obniżenie wagi.

 

JAK MAM USTALIĆ PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY?

  1. ZMIERZ WEWNĘTRZNĄ DŁUGOŚĆ NOGI:

    Wysokość kroku oznacza długość wewnętrznej strony nogi. Najlepszą i najbardziej dokładną miarę wysokości kroku można uzyskać używając poziomicy oraz miary (taśmy mierzącej). Jeśli nie posiadasz poziomicy, złap w rękę książkę lub coś na wzór, aby znaleźć właściwą pozycję. Teraz stań boso (!) na płaskiej powierzchni oraz zaciśnij poziomicę (lub książkę) między nogami oraz stopniowo unoś przedmiot do góry, aż osiągnie maksymalną wysokość. Następnie zmierz odległość pomiędzy najwyższym punktem przedmiotu między nogami, a podłożem. Odczytany wynik określi Twojego wysokość kroku.
  2. USTAL PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY:

    • Dla roweru szosowego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,665. Wartość, jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w centymetrach. W przypadku rowerów triathlonowych, odejmij 3cm od otrzymanego wyniku.
    • Dla roweru górskiego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,226. Wartość jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w calach. Pomnożoną przez 2,54, otrzymasz wysokość ramy w centymetrach.
    • Dla roweru trekkingowego: pomnóż twoją długość wysokości kroku przez czynnik 0,66. Wartość, jaką otrzymasz jest teoretyczną wysokością ramy w centymetrach. Pomnożoną przez 0,259, otrzymasz wysokość ramy w calach. Do rowerów z amortyzowanym wspornikiem siodła, należy dobrać ramę według obliczenia: dodaj ok. 5cm (lub 2 cale) do obliczonego teoretycznego rozmiaru.Jeśli wartość zawiera się między dwoma rozmiarami, zastosuj następującą miarę kciuka: wybierz mniejszą ramę dla zachowania sportowej jazdy lub większą ramę dla osiągnięcia bardziej komfortowej pozycji.
  3. USTAL PRAWIDŁOWY ROZMIAR RAMY POPRZEZ ROZMIAR TWOJEGO CIAŁA:

    Alternatywnie możesz ustalić Twój rozmiar ramy również według rozmiaru Twojego ciała. Mimo to, metoda mierzenia wysokości kroku jest bardziej dokładna.

ROZMIAR RAMY ROWERU GÓRSKIEGO:

Rozmiar ciała

Rozmiar ramy w calach

Rozmiar ramy w centymetrach

155-165 cm

14-15"

35-38 cm

165-170 cm

15-16"

38-41 cm

170-175 cm

16-17"

41-43 cm

175-180 cm

17-18"

43-46 cm

180-185 cm

18-19"

46-48 cm

185-190 cm

19-21"

48-53 cm

190-195 cm

21-22"

53-56 cm

195-200 cm

22-23"

56-58 cm

Kontakt: sklep@bikepark24.pl

Rower nieprzeceniony wysyłamy gratis niezależnie od rodzaju wysyłki!

Dane techniczne

Płeć Mężczyzna
Amortyzacja w rowerze: FULL - rower w pełni amortyzowany
Płeć Mężczyzna
Rozmiar koła 27,5"
Materiał Ramy Aluminium
Mechanizm korbowy 1 rzędowy
Rodzaj Hamulca Tarczowe hydrauliczne
Wielkość skoku amotryzatora 150 mm
Amortyzator Tylni - Marka ROCKSHOX
Amortyzator przedni - Marka ROCKSHOX

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl