Sklep Rowerowy BikePark24.pl
Producenci
Gwarancja

Gwarancja...

 

SPIS:

  1.  JAKA JEST GWARANCJA NA ROWER CUBE?
  2. CZY MOGĘ UŻYWAĆ MOJEGO ROWERU CUBE NA TRENERZE?
  3. CZY MOGĘ PRZEWOZIĆ MÓJ ROWER CUBE NA BAGAŻNIKU DACHOWYM MOJEGO SAMOCHODU?
  4. CZY MOGĘ ZAINSTALOWAĆ DO MOJEGO ROWERU CUBE AMORTYZATOR (WIDELEC) O WIĘKSZYM SKOKU NIŻ STANDARDOWO WYPOSAŻONY JEST ROWER?
  5. Jak rozpatrywane są reklamacje gwarancyjne?
  6. W praktyce reklamacje gwarancyjne dzielimy na 2 przypadki:
  7. Czy konieczne jest dokonywanie okresowych przeglądów roweru?
  8. Co jest objęte gwarancją, a czego gwarancja nie obejmuje?

 

1. JAKA JEST GWARANCJA NA ROWER CUBE?

 

Gwarancja na rowery Cube wynosi 2 lata. Rozpoczyna się on od momentu zakupu nowego towaru od sprzedawcy przez konsumenta. Jeśli wada czy uszkodzenie są spowodowane na skutek wady materiału czy rzemiosła, a przydarza się Twojemu rowerowi, skontaktuj się z nami niezwłocznie w celu dalszych działań.

 

Dodatkowa gwarancja na ramę i sztywne widelce w rowerach wyprodukowanych od 2012 roku i

 

  • ramy i widelce alumniowe 6 lat od daty zakupu
  • ramy i widelce wykonane z carbonu, alu-carbon 3 lata od daty zakupu

 

Jeśli w tym okresie (od dnia sprzedaży) nastapi złamanie ramy, producent wymienia ramę na taką samą
lub podobną. Niniejsza gwarancja odnosi się tylko do ramy. Koszt elementów nie pasujących do nowej ramy
pokrywa konsument (np sztyca, przerzutki, kierownicy, widelec ...),

Dodatkowa gwarancja nie obejmuje poniższych modeli:

 

  • Fritzz,
  • Hanzz,
  • Two15,
  • na ramy już wcześniej wymienione  

 

Naprawa nie wydłuża okresu gwarancji na cały produkt.

 

Podstawa gwarancji jest użytkowanie roweru zgodnie z postanowieniami producenta.

 

Gwarancja nie jest stosowana do:

 

  • następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu

  • następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych wypadkiem, naprawą nie zleconą profesjonalnemu serwisowi, brakiem dbałości o czystość, konserwację i utrzymanie /dbałość i zużycie

  • następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych użytkowaniem niedozwolonych części zamiennych

 

Producent zastrzega sobie prawo do naprawy uszkodzonych ram lub ich części lub ich wymiany.

2. CZY MOGĘ UŻYWAĆ MOJEGO ROWERU CUBE NA TRENERZE?

 

TAK.

 

Jednak wszystkie ramy typu full suspension oraz karbonowe są wyłączone z tego typu użytkowania. Karbonowe ramy mogą zostać mocno zniszczone poprzez ciągłe montowanie do trenera.

 

 

 

3. CZY MOGĘ PRZEWOZIĆ MÓJ ROWER CUBE NA BAGAŻNIKU DACHOWYM MOJEGO SAMOCHODU?

 

Bagażniki dachowe, do których rower zamontowany jest poprzez połączenie tylnego koła oraz końca przedniego amortyzatora, nie stanowią problemu.

 

Rowery szosowe z karbonowym zakończeniem widelca stanowią wyjątek.

 

Dodatkowo, bagażniki dachowe, które mocują rower poprzez uchwycenie dolnej rury, są nieodpowiednie. Taki sposób montażu może wpłynąć trwale na skręcenie oraz uszkodzenie ramy.

 

Bagażniki montowane na tył samochodu, gdzie rowery są połączone kołami oraz górną rurą, są również właściwe. Najlepszą drogą do przewożenia roweru jest jednak umieszczenie go wewnątrz samochodu. Ten sposób chroni rower przed kradzieżą oraz jest bardziej delikatny dla Twojego roweru.

 

 

 

4. CZY MOGĘ ZAINSTALOWAĆ DO MOJEGO ROWERU CUBE AMORTYZATOR (WIDELEC) O WIĘKSZYM SKOKU NIŻ STANDARDOWO WYPOSAŻONY JEST ROWER?

 

NIE.

 

Instalacja amortyzatora (widelca) o większym skoku wpłynie na udzielaną gwarancję. Geometria roweru zmieni się negatywnie, co doprowadzi do innego prowadzenia roweru i trwale uszkodzi ramę.
Nie jest również wskazane stosowanie amortyzatorów (widelców) o podwójnej koronie do rowerów CUBE.

 

 

 

5. Jak rozpatrywane są reklamacje gwarancyjne?


Każdy zakupiony u nas rower posiada 24 miesiące gwarancję, oczywiście sa wyjątki i niektórzy producenci daja zwiększoną gwarancje na samą ramę. Reklamacje rozpatrywane są nasz sklep. Klient ma prawo wszystkie reklamacje załatwiać poprzez sprzedawcę czyli nasz sklep.


6. W praktyce reklamacje gwarancyjne dzielimy na 2 przypadki:


- Na podstawie wysłanych nam mailem fotografii/nagrań video obrazujących uszkodzenie podejmujemy decyzję o sposobie załatwienia reklamacji,
-   Jeśli sprawa jest wątpliwa, tzn. nie możemy potwierdzić na podstawie telefonicznej lub mailowej relacji zasadności reklamacji - prosimy o odesłanie na nasz adres uszkodzonej części. Po dokładnych oględzinach podejmujemy decyzję o sposobie załatwienia reklamacji.
W sprawie reklamacji dostaniesz odpowiedź o sposobie jej załatwienia nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Naszym celem jest zadowolenie klienta i w każdym przypadku szukamy najlepszego rozwiązania. Warto jednak pamiętać, że gwarancji nie podlegają:
Ogumienie oraz elementy, których uszkodzenie związane jest z ich zużyciem typu klocki hamulcowe, linki, elementy napędu (oczywiście nie dotyczy to wad fabrycznych). Reklamacji nie podlega także rozcentrowanie kół i rozregulowanie elementów, w szczególności przerzutek i hamulców.


7. Czy konieczne jest dokonywanie okresowych przeglądów roweru?


Każdy producent opisuje to w dołączonej karcie gwarancyjnej – przed pierwszą jazdą, zapoznaj się z instrukcja użytkownika i szczegółowymi informacjami dotyczącymi gwarancji.
Rower może być serwisowany w dowolnym punkcie. Miejsce napraw i serwisu nie ma wpływu na ważność naszej gwarancji. Zalecamy dokonywanie przeglądu roweru w fachowym serwisie przynajmniej 1 raz w sezonie.
Szczególne uwarunkowania mogą dotyczyć serwisu amortyzatorów olejowych i powietrznych.
Dla zachowania gwarancji w ich przypadku konieczne jest wykonywanie przeglądu 1 raz w sezonie.
Czasem do takiego przeglądu uprawnione są jedynie autoryzowane serwisy (np. amortyzatory FOX), których adresy przekazujemy osobom zainteresowanym.

8. Co jest objęte gwarancją, a czego gwarancja nie obejmuje?


Gwarancja (rękojmia) obejmuje wady fabryczne sprzętu w tym wady ukryte oraz uszkodzenia będące efektem takich wad. Gwarancja nie obejmuje efektów, które są skutkiem zużycia elementów oraz uszkodzeń eksploatacyjnych typu uderzenia, zerwania. Bieżące naprawy i serwisowanie roweru nie jest objęte gwarancją. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń elementów, które podlegają okresowej wymianie, takich jak ogumienie, linki, wymienny hak przerzutki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl