Rower Specialized Turbo Como 5.0 700C Cast Battleship/Black/Chrome 2020
Opis
Rower elektryczny Specialized Turbo Como 5.0 700C
Cast Battleship/Black/Chrome 202
Kiedy rozmowa schodzi na rowery elektryczne, rzadko padają słowa takie jak "styl", czy "elegancja" - chyba że mowa o Turbo Como 5.0 Low-Entry na kołach 700C. Komfortowa geometria, nowoczesny wygląd i dodatkowe wspomaganie silnikiem elektrycznym sprawiają, że jazda Turbo Como daje o wiele więcej przyjemności, niż można by przypuszczać.
Zacznijmy od zintegrowanego silnika Specialized 1.3, który ma wyższy moment, większą moc oraz lepsze chłodzenie od poprzednich wersji. To najbardziej zaawansowany silnik dostępny w rowerze miejskim. Oczywistością jest regulacja Rx Street Tune, która oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.
Specjalnie dla Como 5.0 opracowaliśmy baterię 604 Wh, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.
Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.
Model otrzymał niską ramę w geometrii Ground Control, ułatwiającą podparcie się stopą na światłach oraz wsiadanie i zsiadanie z roweru. Koła 700C w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Rower został wyposażony w osprzęt z najwyższej półki, obejmujący 11-biegowy napęd Shimano XT/SLX, czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz bagażnik i błotniki.
- Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
- Silnik Specialized 1.3 z regulacją Rx Street Tune to najmocniejszy i najwydajniejszy z silników stosowanych w rowerach miejskich. Jest w pełni zintegrowany z ramą i wyregulowany do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
- Baterię 600 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
ROZMIARY RAM: S, L
Specyfikacja modelu Specialized Turbo Como 5.0
Rama - Turbo Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds
Widelec - SR Suntour NCX E25, alloy steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel
Tylna piasta - Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Szprychy - DT Swiss Industry
Obręcze - 700C disc, double-wall alloy, sleeved
Dętki - Presta, 40mm valve
Mechanizm korbowy - Custom alloy forged crankarms
Wieńce - 48T, custom alloy
Manetki - Shimano SLX, 11-speed w/ Optical Gear Display
Tylna przerzutka - Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 11-speed
Kaseta - Shimano SLX, 11-speed, 11-42t
Łańcuch - Shimano Ultegra
Przedni hamulec - Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 180mm
Tylny hamulec - Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 160mm
Kierownica - Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm
Chwyty kierownicy - Body Geometry Women's Contour
Mostek - Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
Siodło - Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
Sztyca - Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm
Zacisk sztycy - Alloy, 34.9mm
Silnik - Specialized 1.3, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
Bateria - Specialized U1-600, On/Off button, state of charge display, 600Wh
Ładowarka - Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
WIRING HARNESS - Custom Specialized harness
Przednia lampa - Supernova V521s, 205lm w/ alloy mount to fork arch
Tylna lampa - Supernova E3, alloy housing, 3-LED, 250-degree visibility, fender mount
Nóżka - Specialized kickstand, 40mm mount
Błotniki - Specialized DRYTECH fenders, 52mm width, aluminum fenderstays
Bagażnik - Turbo Rack, Closed Platform, direct fender mount, Racktime-compatible
Dzwonek - Simple bell
Pedały - Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
Geometria Specialized Męski Turbo Como 5.0
Rozmiar | S | L |
---|---|---|
BB Drop | 75mm | 75mm |
Chainstay Length | 485mm | 485mm |
Crank Length | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 680mm | 680mm |
Head Tube Angle | 68° | 68° |
Head Tube Height | 210mm | 240mm |
Reach | 329mm | 357mm |
Saddle Width | 200mm | 200mm |
Seat Tube Angle, Actual | 68° | 68° |
Seat Tube Length, Center to Top | 380mm | 480mm |
Seatpost Length | 400mm | 400mm |
Stack | 685mm | 713mm |
Standover Height | 534mm | 526mm |
Stem Length | 60mm | 60mm |
Top Tube Length, Horizontal | 620mm | 660mm |
Wheelbase | 1102mm | 1142mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.