Rower Specialized Turbo Como 5.0 700C Cast Battleship/Black/Chrome 2020

90420-32_COMO-50-LOW-ENTRY-700C-NB-CSTBTLSHP-BLK-CHRM_HERO.jpg
  • promocja
Dostępność: Produkt na zamówienie - (Po złożeniu zamówienia potwierdzimy dostępność produktu)
Wysyłka w: Wysyłka w 10 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 18 540,00 zł 20 599,00 zł 18540.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

Rower elektryczny Specialized Turbo Como 5.0 700C
Cast Battleship/Black/Chrome 202

Kiedy rozmowa schodzi na rowery elektryczne, rzadko padają słowa takie jak "styl", czy "elegancja" - chyba że mowa o Turbo Como 5.0 Low-Entry na kołach 700C. Komfortowa geometria, nowoczesny wygląd i dodatkowe wspomaganie silnikiem elektrycznym sprawiają, że jazda Turbo Como daje o wiele więcej przyjemności, niż można by przypuszczać.

Zacznijmy od zintegrowanego silnika Specialized 1.3, który ma wyższy moment, większą moc oraz lepsze chłodzenie od poprzednich wersji. To najbardziej zaawansowany silnik dostępny w rowerze miejskim. Oczywistością jest regulacja Rx Street Tune, która oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.

Specjalnie dla Como 5.0 opracowaliśmy baterię 604 Wh, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.

Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.

 

Model otrzymał niską ramę w geometrii Ground Control, ułatwiającą podparcie się stopą na światłach oraz wsiadanie i zsiadanie z roweru. Koła 700C w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Rower został wyposażony w osprzęt z najwyższej półki, obejmujący 11-biegowy napęd Shimano XT/SLX, czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz bagażnik i błotniki.

 

  • Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
  • Silnik Specialized 1.3 z regulacją Rx Street Tune to najmocniejszy i najwydajniejszy z silników stosowanych w rowerach miejskich. Jest w pełni zintegrowany z ramą i wyregulowany do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
  • Baterię 600 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.



ROZMIARY RAM: S,  L

 


Specyfikacja modelu Specialized Turbo Como 5.0 

 

Rama - Turbo Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds

Widelec - SR Suntour NCX E25, alloy steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel

Przednia piasta - Specialized front hub disc, sealed bearings, 15mm thru-axle, 32h

Tylna piasta - Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h

Szprychy - DT Swiss Industry

Obręcze - 700C disc, double-wall alloy, sleeved

Dętki - Presta, 40mm valve

Mechanizm korbowy - Custom alloy forged crankarms

Wieńce - 48T, custom alloy

Manetki - Shimano SLX, 11-speed w/ Optical Gear Display

Tylna przerzutka - Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 11-speed

Kaseta - Shimano SLX, 11-speed, 11-42t

Łańcuch - Shimano Ultegra

Przedni hamulec - Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 180mm

Tylny hamulec - Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 160mm

Kierownica - Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm

Chwyty kierownicy - Body Geometry Women's Contour

Mostek - Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp

Siodło - Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount

Sztyca - Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm

Zacisk sztycy - Alloy, 34.9mm

Silnik - Specialized 1.3, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal

Bateria - Specialized U1-600, On/Off button, state of charge display, 600Wh

Ładowarka - Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug

WIRING HARNESS - Custom Specialized harness

Przednia lampa - Supernova V521s, 205lm w/ alloy mount to fork arch

Tylna lampa - Supernova E3, alloy housing, 3-LED, 250-degree visibility, fender mount

Nóżka - Specialized kickstand, 40mm mount

Błotniki - Specialized DRYTECH fenders, 52mm width, aluminum fenderstays

Bagażnik - Turbo Rack, Closed Platform, direct fender mount, Racktime-compatible

Dzwonek - Simple bell

Pedały - Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors

 
 

Geometria Specialized Męski Turbo Como 5.0

Rozmiar S L
BB Drop 75mm 75mm
Chainstay Length 485mm 485mm
Crank Length 170mm 170mm
Handlebar Width 680mm 680mm
Head Tube Angle 68° 68°
Head Tube Height 210mm 240mm
Reach 329mm 357mm
Saddle Width 200mm 200mm
Seat Tube Angle, Actual 68° 68°
Seat Tube Length, Center to Top 380mm 480mm
Seatpost Length 400mm 400mm
Stack 685mm 713mm
Standover Height 534mm 526mm
Stem Length 60mm 60mm
Top Tube Length, Horizontal 620mm 660mm
Wheelbase 1102mm 1142mm

   


 

Dane techniczne

Amortyzacja w rowerze: HT - rower tylko z amortyzatorem przednim
Materiał Ramy Aluminium
Mechanizm korbowy 1 rzędowy
Maksymalna prędkość wspomagania 25 km/h
Pojemność baterii 604 Wh
Rodzaj napędu Centralny
Marka silnika Specialized

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl