Rower Specialized Turbo Tero X 4.0 Gunmetal / White Mountains 2023
Opis
Rower Specialized Turbo Tero X 4.0 Gunmetal / White Mountains 2023
Specialized Turbo Tero X 4.0 to w pełni amortyzowany rower elektryczny, który zabierze Cię w niejedno miejsce. Moc, płynność i wygoda - to w skrócie Specialized Tero X 4.0. Ten model został wyposażony w silnik Specialized Full Power 2.0E czyli ten sam silnik, który znajduje się w Levo. Testowany w najbardziej nierównym terenie, w najtrudniejszych warunkach, aby zapewnić najwyższą jakość doznań. Dzięki ilości miejsca wystarczającej na spakowanie wielu dodatków, odkryjesz nowe przygody łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Specialized Turbo Tero X 4.0 daje dużo możliwości - wykorzystaj je!
MOC:
Pedałuj wykraczając poza mapę dzięki wydajnemu silnikowi Specialized Full Power 2.0E i systemowi Turbo. Silnik Specialized Full Power 2.0E to ten sam silnik, który znajduje się w Levo - testowany w najbardziej nierównym terenie, w najtrudniejszych warunkach, aby zapewnić najwyższą jakość doznań. Inteligentny system operacyjny, który integruje w pełni autorskie oprogramowanie i sprzęt, dzięki któremu możesz jeździć dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Co więcej, wyświetlacz MasterMind pozwala na natychmiastowe dostrojenie w zasięgu ręki, a wbudowany estymator zasięgu pozwala uzyskać maksymalny zasięg i czas jazdy. Dodatkowo, wyświetlacz MasterMind integruje się z aplikacją Mission Control, który umożliwić aktualizacje over-the-air, diagnostykę systemu i nie tylko.
PŁYNNOŚĆ:
Pewność siebie, komfort i kontrola. Tero X pożera dziury, wygładza nierówności i spłaszcza skały. Pozwala na pokonanie najbardziej nierównego terenu. Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu, wyprostowanej pozycji jazdy, oponom Ground Control oraz pewności, jaką daje sztyca regulowana, sprawiono, że pokonywanie trudnych tras jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
WYGODA:
Jedź za horyzont mając wszystko, czego potrzebujesz. Tero X jest wyposażony w reflektor o mocy do 1000 lumenów, tylne światło o mocy do 22 lumenów oraz zintegrowany tylny bagażnik, który pomieści do 20 kg sprzętu. A, i czy zapomnieliśmy wspomnieć o dodatkowym przednim bagażniku, który umożliwia dołożenie dodatkowych 10 kg? Teraz każda przejażdżka to dobry pomysł.
Mocne strony Specialized Tero X 4.0
- Silnik Specialized Full Power 2.0E z momentem obrotowym 50Nm i bateria 530Wh zapewniają niesamowite, płynne wspomaganie pedałowania i długą żywotność akumulatora.
- Aplikacja Mission Control i wyświetlacz MasterMind umożliwiają dostosowanie poziomów mocy Tero X do preferencji użytkownika.
- Mission Control zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo, umożliwiając wyłączenie silnika i aktywację alarmu z czujnikiem ruchu z blokadą systemu Turbo, jednocześnie zapewniając łatwe aktualizacje over-the-air, dzięki czemu Twój rower stale się ulepsza.
- 130/120mm skoku zawieszenia. Wyposażony w blokadę widelec RockShox Silver RL i amortyzator RockShox Deluxe Select R zapewniają pewność, komfort i kontrolę.
- Opuszczana sztyca pomaga zachować kontrolę na skalistych drogach, jednocześnie ułatwiając zsiadanie z roweru.
- Błotniki DRYTECH ze stali nierdzewnej zapewniają, że bez względu na napotkane przygody, nie przyjedziesz brudny.
- Renomowane opony Ground Control Grid T7 zapewniają niezrównaną przyczepność.
- Tylny bagażnik z bocznymi szynami na sakwy zapewnia ładowność 20 kg. Kompatybilny również z przednim bagażnikiem i płytą Adventure Plate dla dodatkowych 10 kg pojemności.
- Zintegrowane przednie światło Lezyne Classic o jasności 500 lumenów i tylne światło Lezyne Fender.
- Dla optymalnej kontroli jazdy, Tero X posiada połączenie przedniego i tylnego koła 29"/27,5", znane również jako mullet, we wszystkich rozmiarach z wyjątkiem S. Rozmiar S posiada połączenie kół 27,5"/27,5".
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S, M, L, XL
Specyfikacja Specialized Tero X 4.0
RAMA
Rama: E5 Aluminum, full suspension, mullet style for M-XL, bottom bracket motor mount, fully integrated & lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
KOŁA
Tylna piasta: Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h, HG Freehub
Szprychy: DT Swiss Industry
Tylna opona: Ground Control Grid T7, 2Bliss Ready, 27.5x2.35
Obręcze: Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednia opona: Ground Control Grid T7, 2Bliss ready, S: 27.5x2.35, M-XL: 29x2.35
Przednia piasta: Specialized alloy, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
Dętki: Standard 40mm PV 29/27.5x1.75-2.4
AKCESORIA
Tylna lampa: Lezyne EBIKE FENDER REAR STVZO, wide light spread, 12V
Przednia lampa: Lezyne EBIKE CLASSIC STVZO E500, 500 Lumen, 12V, Stem mounted
Pedały: Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
Błotniki: Specialized DRYTECH fenders, 65mm width, stainless steel fenderstays
Bagażniki: Specialized Pannier-rack, alloy tubing, max. 20kg load
Dzwonek: Simple bell
Stopka: Specialized kickstand, 40mm mount
Zamek rowerowy: Turbo System Lock
HAMULCE
Przedni hamulec: Sram G2 RE, E-MTB specific brake, 4-piston caliper, hydraulic, 200mm rotor
Tylny hamulec: Sram G2 RE, E-MTB specific brake, 4-piston caliper, hydraulic, 180mm rotor
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM SX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM SL SX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 12-speed, 11-50t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset
Zębatki: Sram X-Sync Eagle, 104BCD, 38T, EMTB specific, steel
ZAWIESZENIE
Widelec: RockShox Recon Silver RL, lockout, 130mm, fender mounts
Damper: RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, 45x190mm
E-BIKE
Silnik: Specialized 2.0E, 50Nm torque, custom tuned motor, 250W nominal
UI / Remote: MasterMind TCD, w/handlebar remote, built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity, customizable display pages
Bateria: Specialized U2-530, alloy casing, state of charge display, 530Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Wiring Harness: Custom wire harness
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Tero X 4.0
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 170 | 170 | 170 |
Handlebar Width | 720 | 750 | 750 | 750 |
Stem Length | 75 | 75 | 75 | 75 |
Saddle Width | 155 | 155 | 155 | 155 |
Seatpost Length | 150 | 170 | 200 | 200 |
Stack | 610 | 626 | 644 | 658 |
Reach | 439 | 468 | 490 | 509 |
Head-Tube Length | 135 | 115 | 135 | 150 |
Head-Tube Angle | 67 | 67 | 67 | 67 |
B-B Height | 335 | 335 | 335 | 335 |
B-B Drop to front | 23 | 41 | 41 | 41 |
Trail | 115 | 118 | 118 | 118 |
Fork Length (full) | 521 | 540 | 540 | 540 |
Fork Rake/Offset | 37 | 42 | 42 | 42 |
Front-Center | 735 | 770 | 799 | 824 |
Chain-Stay Length | 460 | 460 | 460 | 460 |
Wheelbase | 1195 | 1228 | 1258 | 1282 |
Top-Tube Length (horizontal) | 570 | 602 | 637 | 666 |
Bike Stand-Over Height | 726 | 726 | 740 | 740 |
Seat-Tube Length | 380 | 400 | 420 | 440 |
Seat-Tube Angle | 78 | 78 | 77 | 77 |
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Pojemność baterii | 530 Wh |
Rodzaj napędu | Centralny |
Moment obrotowy silnika | 50 Nm |
Marka silnika | Specialized |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.