Rower Specialized Turbo Levo Comp Spruce / Tarmac Black 2021
towar niedostępny

Opis
Drogi Kliencie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o modelach Specialized Turbo Levo to KLIKNIJ TUTAJ lub na obrazek znajdujący się powyżej.
Rower Specialized Turbo Levo Comp Spruce / Tarmac Black 2021
Specialized Turbo Levo Comp rower elektryczny. Geometria, kinematyka i design wzorowany na najlepszych szlakowcach Specialized (takich jak Stumpjumper) z wiodącą technologią wspomagania. Nowy silnik? Oczywiście. Nowa bateria? Jak najbardziej. Lekkie, perfekcyjnie dopracowane zawieszenie? Twoje życzenie jest dla niego rozkazem.
OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.
Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Specialized zastosowało w nim większy wysięg, zachowali krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyli środek ciężkości. Dodatkowo pochylili główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyli kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.
WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG
Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.
Mocne strony Specialized Turbo Levo Comp
- Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
- Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
- Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
- Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S, M, L, XL
Specyfikacja Specialized Turbo Levo Comp
RAMA
Rama: Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
Widelec: Fox Float 36 Rhythm, Grip damper, 160mm, Sweep-Adj, 51mm rake, Kabolt Axle
Zacisk sztycy: Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
Damper: FOX Float DPS Performance, 3-position adjustment, 52.5x210mm, Rx Trail Tune
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S: 125mm, M/L: 150mm, XL: 170mm
HAMULCE
Przedni hamulec: Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Tylny hamulec: Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: Shimano SLX M7100, SGS, 12-speed
Manetki: Shimano SLX, M7100, 12spd
Kaseta: Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t
Łańcuch: Shimano SLX, M7100, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset
Zębatki: 32T, 104 BCD, steel
KOŁA
Obręcze: Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednia piasta: Shimano MT400-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost
Tylna piasta: Shimano MT510-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta valve
E-BIKE
Silnik: Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
UI / Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
Bateria: Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
Wiring Harness: Custom Specialized harness
Geometria modelu Specialized Turbo Levo Comp
Drogi Kliencie, aby zobaczyć co dokładnie oznaczają poszczególne nazwy KLIKNIJ TUTAJ lub na napis znajdujący się poniżej.
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
CRANK LENGTH | 165mm | 165mm | 165mm | 165mm |
STEM LENGTH | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
SEATPOST LENGTH | 361.5mm | 425.5mm | 425.5mm | 470.5mm |
SADDLE WIDTH | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
HANDLEBAR WIDTH | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
REACH | 415mm | 435mm | 455mm | 480mm |
TOP TUBE LENGTH, HORIZONTAL | 577mm | 600mm | 631mm | 664mm |
STACK | 606mm | 606mm | 634mm | 647mm |
WHEELBASE | 1182mm | 1202mm | 1235mm | 1266mm |
CHAINSTAY LENGTH | 455mm | 455mm | 455mm | 455mm |
FRONT CENTER | 729mm | 749mm | 781mm | 812mm |
BB DROP | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
BB HEIGHT | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm |
SEAT TUBE ANGLE | 75.04° | 74.79° | 74.48° | 74.14° |
HEAD TUBE ANGLE | 66.04° | 66.04° | 66.04° | 66.04° |
SEAT TUBE LENGTH | 380mm | 410mm | 455mm | 505mm |
HEAD TUBE LENGTH | 95mm | 95mm | 125mm | 140mm |
BIKE STANDOVER HEIGHT | 760mm | 760mm | 781mm | 787mm |
FORK RAKE/OFFSET | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
FORK LENGTH, FULL | 560mm | 560mm | 560mm | 560mm |
TRAIL | 111mm | 111mm | 111mm | 111mm |
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Rozmiar koła | 29" |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Wielkość skoku amotryzatora | 160 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | FOX |
Amortyzator przedni - Marka | FOX |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Pojemność baterii | 700 Wh |
Rodzaj napędu | Centralny |
Moment obrotowy silnika | 90 Nm |
Marka silnika | Specialized |