Rower Specialized Turbo Levo Comp Carbon Satin White Sage / Deep Lake 2023
Cena regularna:
35 999,00 zł
towar niedostępny

Opis
Rower Specialized Turbo Levo Comp Carbon Satin White Sage / Deep Lake 2023
Specialized Turbo Levo Comp Carbon rower elektryczny przeniesie Twoją jazdę po szlakach na wyższy poziom dzięki rozbudowanej 12-biegowej przerzutce SRAM GX Eagle, pełnemu zawieszeniu FOX oraz lekkiemu i wytrzymałemu zestawowi kół. Przygoda zaczyna się od silnika Turbo Full Power 2.2 i jednostki sterującej MasterMind Turbo Control Unit (TCU), które zapewniają Levo płynne i bezproblemowe wzmocnienie Twoich osiągów. 4x więcej mocy, pozwala wybrać, gdzie chcesz jechać i kiedy chcesz to zrobić.
Specialized Levo przełamuje również ograniczenia w kwestii zasięgu - wzmacnia Twoje osiągi nawet przez pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane zawieszenie ma 150 mm skoku tylnego amortyzatora i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę, jakiej jeszcze nie było. Nowe Levo pomoże Ci spełnić Twoje rowerowe marzenia - wsiadaj i odkrywaj nowe szlaki.
Zobacz jak prezentuje się model Specialized Turbo Levo Comp Carbon
Mocne strony Specialized Turbo Levo Comp Carbon
- W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i zaawansowana jednostka sterująca MasterMind Turbo zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
- Levo Expert daje z siebie wszystko dzięki wytrzymałej 12-biegowej przerzutce SRAM X01 Eagle, zoptymalizowanemu zawieszeniu FOX Performance Elite oraz wydajnemu zestawowi kół Roval Traverse.
- Specjalna konfiguracja kół o mieszanym rozmiarze z kołem 27,5 ”z tyłu i 29” z przodu zapewnia zwinną jazdę. Obszerny kokpit skupia Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę nad zakrętami. Niski suport i zmniejszone przesunięcie widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
- MasterMind Turbo to Twoje centrum informacyjne z konfigurowalnymi polami wyświetlania, w tym dokładnym procentem poziomu naładowania baterii. Jednostka zawiera całkowicie nową funkcję MicroTune, która dostosowuje dostarczanie mocy w krokach co 10%, dzięki czemu otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz i dokładnie taką jazdę, jaką chcesz.
- Skok Levo 150 mm z tyłu pochłania drobne nierówności, jak i ogromne dropy, a tym samym nadal dostarcza Twoją moc pedałowania z całkowitą wydajnością.
- Levo oferuje sześć różnych ustawień geometrii, umożliwiając łatwe dostosowanie jego osiągów do każdego stylu jazdy i każdego terenu. Kąt główki ramy można regulować w zakresie od 63 do 65,5 stopni. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm.
- Rozmiarówka Levo S-Sizing opiera się na tym, co się liczy - na rozmiarze i stylu rowerzysty. Sześć rozmiarów pozwala wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Mniejsze rozmiary S będą zwinniejsze i bardziej zwrotne, podczas gdy większe rozmiary S zapewnią większą stabilność.
MATERIAŁ RAMY: Karbon
ROZMIARY RAM: S1, S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Turbo Levo Comp Carbon
RAMA
Rama: FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Widelec: Fox 36 Rhythm, 29", 44mm offset, Grip damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Damper: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Gripy: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, S/M: 200mm, L/XL: 220mm
Tylny hamulec: SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM GX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
KOŁA
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Dętki: Standard, Presta Valve
E-BIKE
Silnik: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
SWAT: SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
WAGA
Waga: 22.8kg (50 lb, 4.2 oz) - rozmiar S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Turbo Levo Comp Carbon
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Handlebar Width | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Reach | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
BB Height | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Trail | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Fork Length (full) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Chainstay Length | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Wheelbase | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Bike Standover Height | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Seat Tube Length | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Tabela rozmiarów
POZNAJ TURBO LEVO
RÓŻNE KOŁA - ZWINNA JAZDA
Levo jest najżwawszym i najbardziej responsywnym rowerem elektrycznym. Świetnie skręca. Kluczem do sukcesu jest zastosowanie różnego rozmiaru kół. Przednie w rozmiarze 29" i tylne w rozmiarze 27,5". Dzięki różnym rodzajom kół możliwe było skrócenie tylnych widełek, które zapewniają zwrotność, a przednie koło ułatwia pokonywanie dużych przeszkód.
GEOMETRIA POD KONTROLĄ
Geometria, która jest wyznacznikiem w swojej klasie i zapewnia pełną kontrolę nad rowerem. Spłaszczony kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca poprawiają stabilność roweru.
PROWADZENIE DOPASOWANE DO TWOICH POTRZEB
Ponieważ szlaki mogą być dowolne, od łagodnych po trudne, regulowana geometria Levo pozwala dopasować charakter roweru do aktualnych warunków. Kąt główki ramy można regulować w zakresie od 63 do 65,5 stopnia, a wysokość suportu można szybko i łatwo przesuwać w górę lub w dół o 7 mm, aby poprawić sposób prowadzenia od stabilnego do zwinnego.
ZAWIESZENIE
Skok tylnego zawieszenia to 150 mm, skok przedniego amortyzatora to 160 mm. Niezależnie od tego, czy jedziesz po drobnych nierównościach, czy skaczesz z dużych hop zawieszenia działa wyśmienicie.
RX TUNE
Zespół inżynierów ze Specialized ciągle pracuje nad poprawą pracy zawieszenia. Dopracowali każdy aspekt zawieszenia - kinematykę, krzywe dźwigni, tłumienie i współczynnik sprężystości - tak, aby współpracowały ze sobą w harmonii, zapewniając wysoką kulturę pracy i precyzyjne prowadzenie jak w rowerze o znacznie większym skoku.
WSKAŹNIK DŹWIGNI
Stumpjumper Evo zdobył nagrodę Pinkbike Mountain Bike of the Year. Pożyczyliśmy progresywną pracę zawieszenia ze Stumpjumpera Evo i dostosowaliśmy ją do zawieszenia, mocy i momentu obrotowego silnika Levo. W efekcie otrzymaliśmy zawieszenie, które świetnie działa, niezależnie od tego czy jedziemy po drobnych nierównościach czy skaczemy z wysokich dropów.
ŚCIEŻKA OSI
Tor ruchu tylnej osi Levo przesuwa się do tyłu w pierwszej 1/3 skoku, następnie pionowo w połowie drogi przed rozpoczęciem ruchu do przodu względem podłoża. W pierwszej części skoku umożliwia kołu „odchylenie” się z powrotem z siłą uderzenia, tym samym pomagając utrzymać prędkość. W miarę jak skok w rowerze jest coraz większy, ścieżka przedniej osi oddziela siły pochodzące z łańcucha od sił pedałowania, dając niesamowite osiągi.

MOC ZAUFANIA
Silnik 2.2 w Levo dostarcza mocy, która pozwala na jazdę nawet w najdzikszych miejscach. Jest zawsze gotowy.
1. Zmodyfikowany silnik dla uzyskania optymalnej mocy i momentu obrotowego
2. Wytrzymały pasek zapewniający długotrwałe i niezawodne użytkowanie
3. Oprogramowanie MasterMind TCU optymalizuje wydajność i moc podczas jazdy
4. Nowe drzwi i podwójne uszczelki w porcie ładowania zwiększają odporność na warunki atmosferyczne
JEDŹ DOKĄD CHCESZ
Levo pokonuje ograniczenia, jeśli chodzi o zasięg. Ciesz się jazdą nawet przez 5 godzin. Teraz możesz jechać dalej i odkrywać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Smart Control zapewnia, że nie zabraknie prądu. Umożliwia wprowadzenie czasu trwania lub dystansu jazdy, a następnie zarządza poziomem wsparcia tak, abyś mógł wrócić do domu.
TURBO LEVO (żółta linia)
ROWER BEZ SILNIKA ELEKTRYCZNEGO (biała linia)
MASTERMIND
MasterMind Turbo Control Unit (TCU) jest „mózgiem” Levo. Pozwala na ustawienie siły wspomagania w czasie rzeczywistym. Wyświetla wszystkie istotne informacje dotyczące roweru i jazdy. MasterMind TCU umożliwia bezprzewodowe aktualizacje i pozwala na łączenie się z aplikacją Mission Control.
- Bezprzewodowe aktualizacje zapewniają, że Levo będzie coraz lepszy
- MasterMind TCU wyświetla stan naładowania akumulatora w %
- Funkcja MicroTune umożliwia regulację wsparcia w czasie rzeczywistym. Regulacja co 10%.
- Personalizacja wyświetlacza. 120 możliwych konfiguracji
- Funkcja „Live Consumption” uczy efektywnego pedałowania, aby maksymalnie wykorzystać wsparcie silnika
- Popraw swoją formę, kontroluj tętno i moc
- Wytrzymały wyświetlacz ze szkłem Gorilla Glass
- Zintegrowany czujnik wysokości
S-SIZING
S-Sizing jest oparte na tym co ma znaczenie, czyli na wzroście kolarza i jego stylu jazdy. Sześć rozmiarów, wszystkie z podobną długością główki ramy i przekrokiem, pozwalają wybrać rozmiar, który najlepiej pasuje do Twojego stylu jazdy. Mniejsze rozmiary będą bardziej zwinne a większe rozmiary zapewniają większą stabilność.
ZNAJDŹ SWÓJ ROZMIAR S-SIZE
Wybranie właściwego rozmiaru S-Size jest proste. Jeśli jeździłeś na rozmiarze M to S3 będzie odpowiednikiem, ale możesz wybrać inny rozmiar w zależności od stylu jazdy. Chcesz bardziej zwrotnego roweru ? Wybierz S2. Chesz większej stabilność przy wyższej prędkości ? Wybierz S4. Spójrz na przykład 3 zawodników, wszyscy o wzroście 1.73m. Każdy z nich wybrał inny rozmiar.
BEZPRZEWODOWE AKTUALIZACJE
MICRO TUNE
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Pojemność baterii | 700 Wh |
Moment obrotowy silnika | 90 Nm |
Marka silnika | Specialized |