Rower Specialized Turbo Levo Clay / Black / Flake Silver 2021

Opis
Drogi Kliencie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o modelach Specialized Turbo Levo to KLIKNIJ TUTAJ lub na obrazek znajdujący się powyżej.
Rower Specialized Turbo Levo Clay / Black / Flake Silver 2021
Specialized Turbo Levo rower elektryczny. Chciałbyś poznać zalety najbardziej zaawansowanej ramy eMTB, silnika, i baterii ? Poznaj nowego Turbo Levo. Nowoczesna konstrukcja z aluminium M5 została wyposażona w w najpłynniejszy i najmocniejszy silnik na rynku, dodatkowo najlepszej klasy napęd, zawieszenie i potężne hamulce SRAM Guide RE. W efekcie powstał rower, który na szlaku zawstydzi o wiele droższe e-górale.
OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.
Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Specialized zastosowało w nim większy wysięg, zachowali krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyli środek ciężkości. Dodatkowo pochylili główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyli kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.
WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG
Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.
Mocne strony Specialized Turbo Levo
- Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
- Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
- Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
- Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 500 Wh. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S, M, L, XL
Specyfikacja Specialized Turbo Levo
RAMA
Rama: Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
Widelec: Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper
Zacisk sztycy: Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
Damper: RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Guide RE, metallic pads
Tylny hamulec: SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM NX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM NX Eagle, single-click lever
Kaseta: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
KOŁA
Obręcze: Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta valve
E-BIKE
Silnik: Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
UI / Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
Bateria: Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
Wiring Harness: Custom Specialized harness
Geometria modelu Specialized Turbo Levo
Drogi Kliencie, aby zobaczyć co dokładnie oznaczają poszczególne nazwy KLIKNIJ TUTAJ lub na napis znajdujący się poniżej.
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
CRANK LENGTH | 165 | 165 | 165 | 165 |
STEM LENGTH | 40 | 40 | 50 | 50 |
SEATPOST LENGTH | 406 | 456 | 456 | 496 |
SADDLE WIDTH | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
HANDLEBAR WIDTH | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
REACH | 415mm | 435mm | 455mm | 480mm |
TOP TUBE LENGTH, HORIZONTAL | 577mm | 600mm | 631mm | 664mm |
STACK | 606mm | 606mm | 634mm | 647mm |
WHEELBASE | 1182mm | 1202mm | 1235mm | 1266mm |
CHAINSTAY LENGTH | 455mm | 455mm | 455mm | 455mm |
FRONT CENTER | 729mm | 749mm | 781mm | 812mm |
BB DROP | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
BB HEIGHT | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm | 347.5mm |
SEAT TUBE ANGLE | 75.04° | 74.79° | 74.48° | 74.14° |
HEAD TUBE ANGLE | 66.04° | 66.04° | 66.04° | 66.04° |
SEAT TUBE LENGTH | 380mm | 410mm | 455mm | 505mm |
HEAD TUBE LENGTH | 95mm | 95mm | 125mm | 140mm |
BIKE STANDOVER HEIGHT | 760mm | 760mm | 781mm | 787mm |
FORK RAKE/OFFSET | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
FORK LENGTH, FULL | 560mm | 560mm | 560mm | 560mm |
TRAIL | 111mm | 111mm | 111mm | 111mm |
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Rozmiar koła | 29" |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Wielkość skoku amotryzatora | 160 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | ROCKSHOX |
Amortyzator przedni - Marka | ROCKSHOX |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Pojemność baterii | 500 Wh |
Rodzaj napędu | Centralny |
Moc silnika | 90 Nm |
Marka silnika | Specialized |