Rower Specialized Turbo Levo Black / Light Silver / Black 2025
Opis
Rower Specialized Turbo Levo Black / Light Silver / Black 2025
Specialized Turbo Levo dostarcza niesamowitą moc do jazdy po szlakach, łącząc niezrównaną jakość jazdy, efektywność i wyjątkowo długi zasięg. To efekt 40-letniej obsesji na punkcie tworzenia najlepszych rowerów górskich na świecie. Od momentu debiutu Levo stał się wzorem, do którego dąży każdy inny rower e-MTB, a nowa wersja jeszcze bardziej podnosi poprzeczkę.
Sercem Levo jest silnik Turbo Full Power 2.2 oraz moduł MasterMind Turbo Connect Unit (TCU), które pozwalają na płynne i naturalne wspomaganie, oferując czterokrotnie większą moc – dzięki temu możesz jeździć gdziekolwiek i kiedykolwiek zechcesz. Levo przełamuje także bariery zasięgu, oferując wspomaganie przez nawet pięć godzin jazdy po szlakach, co pozwala na dalsze i dłuższe eksploracje niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowana konstrukcja, 150 mm skoku tylnego zawieszenia oraz regulowana geometria zapewniają stabilną, naturalną i komfortową jazdę, co w terenie ma kluczowe znaczenie.
Więcej podjazdów, więcej zjazdów, więcej kilometrów, więcej zabawy. Dzięki niezawodnemu napędowi SRAM NX/GX, trailowemu zawieszeniu Marzocchi i lekkim, wytrzymałym kołom aluminiowym, Turbo Levo oferuje wszystko, co kochasz w jeździe po szlakach.
Mocne strony Specialized Turbo Levo
- W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 700 Wh i zaawansowana jednostka sterująca MasterMind Turbo zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 W przez maksymalnie pięć godzin jazdy, dzięki czemu możesz jeździć dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
- Jednostka sterująca MasterMind Turbo to centrum informacji z konfigurowalnymi polami wyświetlania, w tym dokładnym procentem poziomu naładowania baterii, i jest wyposażona w zupełnie nową funkcję MicroTune do regulacji dostarczania mocy w krokach co 10%, dzięki czemu otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz dokładnie taką jazdę, jaką chcesz.
- Specjalna konstrukcja z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia zwinną jazdę, dzięki której prześcigniesz inne rowery e-MTB. Obszerny kokpit poprawia twoją pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, spłaszczony kąt główki ramy i mniejszy offset widelca zapewniają stabilność w nierównym terenie.
- Skok tylnego zawieszenia w Levo to 150 mm, pochłania drobne nierówności, jak i ogromne dropy, jednocześnie nadal oferuje niesamowitą reakcję na pedałowanie i przenosi moc na podłoże z pełną wydajnością.
- S-sizing w Levo bazuje na tym, co ma znaczenie: wzrost i styl jazdy użytkownika, a nie długość nogi. Sześć rozmiarów, wszystkie o podobnych długościach główki ramy i przekroku, pozwalają wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Im mniejsze oznaczenie "S" tym rower będzie bardziej zwinny i zachęcający do zabawy, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność podczas jazdy w dół z dużą prędkością.
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S1, S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Turbo Levo
RAMA
Rama: Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
ZAWIESZENIE
Widelec: Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
Damper: Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: 6061 mtn bars, 35mm diameter, 8 degree back sweep, 6 degrees up sweep, 800mm width. S1/S2: 30mm rise, S3-S6: 40mm rise
Chwyty: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM DB8, 220mm rotor
Tylny hamulec: SRAM DB8, 200mm rotor
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM NX Eagle, single-click lever
Kaseta: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
KOŁA
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Specialized Alloy Rear Hub Disc, Sealed Cardridge Bearings, 6-Bolt, 12X148mm Thru-Axle, 32H, Hd Steel Fhb
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
Dętki: Standard 40mm PV 29/27.5x1.75-2.4
Szprychy: DT Swiss Industry
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
E-BIKE
Silnik: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
WAGA
Waga: ok. 24.21kg (53 lb, 6 oz) - rozmiar S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Turbo Levo
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Handlebar Width | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 200mm |
Stack | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm | |
Reach | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm | |
Headtube Length | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm | |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | |
BB Height | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | |
BB Drop | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | |
Trail | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | |
Fork Length (full) | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | |
Front Center | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm | |
Chainstay Length | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | |
Wheelbase | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm | |
Bike Standover Height | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm | |
Seat Tube Length | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm | |
Seat Tube Angle | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° | |
Max Seatpost Insertion | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm | |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Wielkość skoku amotryzatora | 160 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | MARZOCCHI |
Amortyzator przedni - Marka | MARZOCCHI |
Pojemność baterii | 700 Wh |
Moment obrotowy silnika | 90 Nm |
Marka silnika | Specialized |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.