Sklep Rowerowy BikePark24.pl

Rower Specialized Turbo Kenevo SL Comp Gloss Blaze / Black 2022

Dostępność: Brak Towaru
Cena: 38 000,00 zł 38000.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Rower Specialized Turbo Kenevo SL Comp Gloss Blaze / Black 2022
 

    Specialized Turbo Kenevo Comp SL to elektryczny rower górski, który pozwoli Ci wejść na wyższy poziom jazdy terenowej. Łączy w sobie legendarne prowadzenie i wszechstronną sprawność Enduro z elektrycznym wspomaganiem Super Light, aby zapewnić niezłomne możliwości, lekkość i moc pokonywania coraz większych szlaków.

    Turbo Kenevo Super Light stawia „E” w naszym Enduro, zapewniając więcej tego, czego oczekujesz od jazdy po szlakach — więcej możliwości wszędzie, więcej mocy do podjazdów, więcej popu, kiedy naprawdę tego potrzebujesz, więcej adrenaliny. I robi to wszystko za mniej. Niosąc znacznie mniejszą wagę niż masywniejsze e-MTB, Turbo Kenevo Super Light jest bardzo responsywny i tak samo chętny i zdolny do przedefiniowania osiągów na dużych trasach, jak nasz Enduro. 

 

   

Rower Specialized Turbo Kenevo SL Comp Gloss Blaze / Black 2022

Mocne strony Specialized Turbo Kenevo Comp SL


  • System Turbo Kenevo Super Light to pełna integracja 250-watowego silnika  i akumulatora 320 Wh z radykalnie zaawansowanym i płynnie zintegrowanym kontrolerem. Rezultatem jest dostarczana potężna moc, dzięki której dotrzesz na szczyt z zaledwie połową wysiłku i znacznie szybciej, zapewniając jeszcze lepszą jakość jazdy, której pragniesz.

  • TCU2 nowej generacji to Twoje centrum informacyjne z dostosowywanymi polami wyświetlacza, w tym dokładnym procentowym poziomem naładowania baterii, oraz całkowicie nową, montowaną na pasku funkcją MicroTune, która dostosowuje dostarczanie mocy w krokach co 10%, dzięki czemu otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz

  • 29-calowe koła z przodu i z tyłu zapewniają zwinną jazdę. Obszerny kokpit koncentruje Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę na zakrętach. Niski suport, luźny kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.

  • Geometrię Turbo Kenevo Super Light można dostosować do każdego miejsca i sposobu jazdy. Sześć różnych ustawień geometrii umożliwia łatwą regulację w celu doskonalenia wydajności w każdym terenie. Kąt główki można regulować w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można precyzyjnie zmienić w górę lub w dół o 7 mm.

 

MATERIAŁ (RAMA): Karbon

ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5

 

 

Specyfikacja Specialized Turbo Kenevo Comp SL


RAMA

Rama: FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Widelec: FOX FLOAT 36 RHYTHM 29, GRIP damper, 44mm offset, 2-position sweep adjust, 15x110mm, 1.5" tapered steerer, 170mm travel
Damper: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 62.5x230mm
SWAT: SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube

 

KOKPIT

Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Gripy: 
Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm
Zacisk sztycy: 
Alloy, 38.6mm

 

HAMULCE

Przedni hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
Tylny hamulec: 
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm

 

NAPĘD

Manetki: SRAM GX, trigger, 12-speed
Tylna przerzutka:
 SRAM GX Eagle, 12-speed
Kaseta: 
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Mechanizm korbowy: Praxis Forged/M30 Spindle Interface

Zębatki:
 SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 32T, alloy

Łańcuch: 
SRAM NX Eagle, 12-speed

 

KOŁA & OPONY

Obręcze: 
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednie piasta: 
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta:
 
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Szprychy: DT Swiss Industry

Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: 
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta valve



E-BIKE

Silnik: Specialized SL 1.1, custom lightweight motor

UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote

Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh

Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug

Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness

 

* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia

 

Geometria Specialized Turbo Kenevo SL Comp


 

 
  S2 S3 S4 S5
Crank Length 165mm 165mm 170mm 170mm
Handlebar Width 800mm 800mm 800mm 800mm
Stem Length 40mm 50mm 50mm 50mm
Saddle Width 155mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 125 mm 150 mm 170 mm 170 mm
Stack 618mm 626mm 635mm 644mm
Reach 435mm 460mm 485mm 510mm
Headtube Length 105mm 115mm 125mm 135mm
Headtube Angle 63.5° 63.5° 63.5° 63.5°
BB Height 350mm 350mm 350mm 350mm
BB Drop 25mm 25mm 25mm 25mm
Trail 136mm 136mm 136mm 136mm
Fork Length (full) 579mm 579mm 579mm 579mm
Fork Rake/Offset 46mm 46mm 46mm 46mm
Front Center 782mm 812mm 841mm 871mm
Chainstay Length 447mm 447.3mm 447mm 447mm
Wheelbase 1228mm 1258mm 1287mm 1316mm
Bike Standover Height 779mm 779mm 792mm 802mm
Seat Tube Length 400mm 420mm 440mm 465mm
Seat Tube Angle 76° 76° 76° 76°
Max Seatpost Insertion 0mm 0mm 0mm 0mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm
 
 

Dane techniczne

Amortyzacja w rowerze: FULL - rower w pełni amortyzowany
Materiał Ramy Carbon
Mechanizm korbowy 1 rzędowy
Maksymalna prędkość wspomagania 25 km/h
Pojemność baterii 320 Wh
Rodzaj napędu Centralny
Moment obrotowy silnika 35 Nm
Marka silnika Specialized

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl