Rower Specialized Turbo Kenevo SL Comp Gloss Blaze / Black 2022
Opis
Rower Specialized Turbo Kenevo SL Comp Gloss Blaze / Black 2022
Specialized Turbo Kenevo Comp SL to elektryczny rower górski, który pozwoli Ci wejść na wyższy poziom jazdy terenowej. Łączy w sobie legendarne prowadzenie i wszechstronną sprawność Enduro z elektrycznym wspomaganiem Super Light, aby zapewnić niezłomne możliwości, lekkość i moc pokonywania coraz większych szlaków.
Turbo Kenevo Super Light stawia „E” w naszym Enduro, zapewniając więcej tego, czego oczekujesz od jazdy po szlakach — więcej możliwości wszędzie, więcej mocy do podjazdów, więcej popu, kiedy naprawdę tego potrzebujesz, więcej adrenaliny. I robi to wszystko za mniej. Niosąc znacznie mniejszą wagę niż masywniejsze e-MTB, Turbo Kenevo Super Light jest bardzo responsywny i tak samo chętny i zdolny do przedefiniowania osiągów na dużych trasach, jak nasz Enduro.
Mocne strony Specialized Turbo Kenevo Comp SL
- System Turbo Kenevo Super Light to pełna integracja 250-watowego silnika i akumulatora 320 Wh z radykalnie zaawansowanym i płynnie zintegrowanym kontrolerem. Rezultatem jest dostarczana potężna moc, dzięki której dotrzesz na szczyt z zaledwie połową wysiłku i znacznie szybciej, zapewniając jeszcze lepszą jakość jazdy, której pragniesz.
- TCU2 nowej generacji to Twoje centrum informacyjne z dostosowywanymi polami wyświetlacza, w tym dokładnym procentowym poziomem naładowania baterii, oraz całkowicie nową, montowaną na pasku funkcją MicroTune, która dostosowuje dostarczanie mocy w krokach co 10%, dzięki czemu otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz
- 29-calowe koła z przodu i z tyłu zapewniają zwinną jazdę. Obszerny kokpit koncentruje Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę na zakrętach. Niski suport, luźny kąt główki ramy i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
- Geometrię Turbo Kenevo Super Light można dostosować do każdego miejsca i sposobu jazdy. Sześć różnych ustawień geometrii umożliwia łatwą regulację w celu doskonalenia wydajności w każdym terenie. Kąt główki można regulować w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można precyzyjnie zmienić w górę lub w dół o 7 mm.
MATERIAŁ (RAMA): Karbon
ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5
Specyfikacja Specialized Turbo Kenevo Comp SL
RAMA
Rama: FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Widelec: FOX FLOAT 36 RHYTHM 29, GRIP damper, 44mm offset, 2-position sweep adjust, 15x110mm, 1.5" tapered steerer, 170mm travel
Damper: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 62.5x230mm
SWAT: SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube
KOKPIT
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Gripy: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
Tylny hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
Manetki: SRAM GX, trigger, 12-speed
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Kaseta: Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Mechanizm korbowy: Praxis Forged/M30 Spindle Interface
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 32T, alloy
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
KOŁA & OPONY
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednie piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta valve
E-BIKE
Silnik: Specialized SL 1.1, custom lightweight motor
UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria Specialized Turbo Kenevo SL Comp
S2 | S3 | S4 | S5 | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 40mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Saddle Width | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 125 mm | 150 mm | 170 mm | 170 mm |
Stack | 618mm | 626mm | 635mm | 644mm |
Reach | 435mm | 460mm | 485mm | 510mm |
Headtube Length | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
Headtube Angle | 63.5° | 63.5° | 63.5° | 63.5° |
BB Height | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 25mm | 25mm | 25mm |
Trail | 136mm | 136mm | 136mm | 136mm |
Fork Length (full) | 579mm | 579mm | 579mm | 579mm |
Fork Rake/Offset | 46mm | 46mm | 46mm | 46mm |
Front Center | 782mm | 812mm | 841mm | 871mm |
Chainstay Length | 447mm | 447.3mm | 447mm | 447mm |
Wheelbase | 1228mm | 1258mm | 1287mm | 1316mm |
Bike Standover Height | 779mm | 779mm | 792mm | 802mm |
Seat Tube Length | 400mm | 420mm | 440mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 76° | 76° | 76° | 76° |
Max Seatpost Insertion | 0mm | 0mm | 0mm | 0mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Pojemność baterii | 320 Wh |
Rodzaj napędu | Centralny |
Moment obrotowy silnika | 35 Nm |
Marka silnika | Specialized |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.