S2 | S3 | S4 | S5 | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 165 | 170 | 170 |
Handlebar Width | 780 | 800 | 800 | |
Stem Length | 40 | 40 | 40 | |
Saddle Width | 155 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 125 | 150 | 170 | 170 |
Stack | 618 | 626 | 635 | 644 |
Reach | 435 | 460 | 485 | 510 |
Headtube Length | 105 | 115 | 125 | 135 |
Headtube Angle | 63.5 | 63.5 | 63.5 | 63.5 |
BB Height | 350 | 350 | 350 | 350 |
BB Drop | 25 | 25 | 25 | 25 |
Trail | 136 | 136 | 136 | 136 |
Fork Length (full) | 579 | 579 | 579 | 579 |
Fork Rake/Offset | 46 | 46 | 46 | 46 |
Front Center | 782 | 812 | 841 | 871 |
Chainstay Length | 447 | 447.3 | 447 | 447 |
Wheelbase | 1228 | 1258 | 1287 | 1316 |
Bike Standover Height | 792 | 802 | 779 | 779 |
Seat Tube Length | 400 | 420 | 440 | 465 |
Seat Tube Angle | 76 | 76 | 76 | 76 |
Rower Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp Burnt Gold Metallic / Black Liquid Metal 2025
Opis
Rower Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp Burnt Gold Metallic / Black Liquid Metal 2025
Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp to ultralekki e-MTB Enduro, który łączy wydajność, kontrolę i niesamowitą zwrotność. Zawieszenie RockShox Zeb Select 170 mm / Rockshox SuperDeluxe Select zapewnia płynną pracę w trudnym terenie, a napęd SRAM 12s gwarantuje precyzyjne przełożenia, a lekka karbonowa rama zwiększa zwrotność i komfort. Turbo Kenevo SL 2 Comp to rower, który otwiera nowe możliwości na trasie i daje pełną kontrolę w każdym terenie.
ZAPROJEKTOWANA WYDAJNOŚĆ: SL 1.2 to najbardziej wydajny system e-bike na świecie, który odblokowuje maksymalny zasięg w stosunku do masy. Dostarcza o 33% więcej mocy (320 W) niż jego poprzednik z niesamowitym wyczuciem, a o 43% większy moment obrotowy (50 Nm) pozwala jeździć po większej liczbie szlaków, których pragniesz.
RIDE DYNAMICS: 170 mm skoku Kenevo SL 2 inspirowanego Enduro jest dostrojone tak, aby zachować spokój na małych wybojach i dużych uderzeniach, a jednocześnie zapewnia niesamowitą reakcję na pedałowanie i wydajne dostarczanie mocy. Niski suport, luźny kąt główki i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.
GEOMETRIA KONTROLI: Geometrię Kenevo SL 2 można precyzyjnie dostroić do każdego stylu jazdy. Sześć różnych ustawień geometrii umożliwia łatwą regulację w celu poprawy wydajności w każdym terenie. Kąt główki ramy można ustawić na 62,5, 63,5 lub 64,5 stopnia. Wysokość suportu można precyzyjnie regulować w górę lub w dół o 7 mm.
MASTERMIND TCU: MasterMind Turbo Control Unit (TCU) to nasz wyświetlacz, który pozwala kontrolować interakcję między rowerem, silnikiem i akumulatorem. Płynnie łączy sprzęt, aplikację Specialized i rowerzystę. Monitoruje zużycie baterii i umożliwia dostęp do zamontowanego na kierownicy MicroTune w celu regulacji mocy w czasie rzeczywistym.
S-SIZING: Rozmiar S opiera się na tym, co ma znaczenie - rozmiarze i stylu rowerzysty, a nie na długości nogi. Cztery rozmiary, wszystkie o podobnej długości główki i przekroku, pozwalają wybrać rozmiar, który najlepiej pasuje do indywidualnego stylu. Mniejsze rozmiary S-Size będą zwinniejsze i bardziej zwrotne, podczas gdy większe rozmiary S-Size zapewniają większą stabilność i bardziej przestronną jazdę.
Mocne strony Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp
-
System Turbo Kenevo Super Light to pełna integracja silnika SL 1.2 i baterii 320 Wh z niezwykle zaawansowanym i w pełni zintegrowanym kontrolerem. W rezultacie dostarcza on ogromnej mocy, która pozwoli Ci dotrzeć na szczyt ulubionego wzniesienia znacznie szybciej i przy połowicznym wysiłku. Gwarantuje wiele godzin fantastycznej jazdy, za którą tęsknisz.
-
Nowa generacja MasterMind TCU to Twoje centrum informacyjne z konfigurowalnym wyświetlaczem zawierającym wiele danych, np. poziom naładowania baterii. Posiada on również nową, mocowaną na kierownicy funkcję MicroTune, która kontroluje dostarczanie mocy w interwałach co 10%, dzięki czemu otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz, i dokładnie taki styl jazdy, jakiego pragniesz.
-
29-calowe koła zapewniają stabilną jazdę, dzięki której prześcigniesz inne rowery e-MTB. Obszerny kokpit poprawia Twoją pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, spłaszczony kąt główki ramy i mniejszy offset widelca zapewniają stabilność w nierównym terenie.
-
Geometrię Turbo Kenevo Super Light można dopasować do każdego stylu jazdy w dowolnym terenie. Sześć różnych ustawień pozwala doprowadzić do perfekcji osiągi roweru, niezależnie od warunków terenu. Kąt główki ramy może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm. To najbardziej elastyczny rower trailowy, jaki kiedykolwiek został stworzony przez Specialized.
-
Skok tylnego zawieszenia w Turbo Kenevo Super Light to 170 mm, co oznacza, że pochłania ono zarówno drobne nierówności, jak i ogromne dropy, a przy tym oferuje niewiarygodną reakcję na pedałowanie i przenosi moc z pełną wydajnością.
-
S-sizing w Turbo Kenevo Super Light bazuje na tym, co ma znaczenie: na wzroście i stylu jazdy użytkownika, a nie długości nogi. Dostępnych jest sześć rozmiarów o podobnych długościach główki ramy i przekroku, spośród których możesz wybrać ten, który najlepiej pasuje do twojego indywidualnego stylu. Im niższe oznaczenie "S", tym rower będzie bardziej zwinny i gibki, podczas gdy większe rozmiary "S" zadbają o większą stabilność i pewniejszą jazdę.
MATERIAŁ RAMY: Karbon
ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5
Specyfikacja Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp
RAMA
Rama: FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
SWAT: SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube
ZAWIESZENIE
Widelec: RockShox Zeb Select, Charger RC damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel
Damper: Rockshox SuperDeluxe Select rear shock, 230x62.5mm
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
Chwyty: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Maven Bronze, 220mm rotor
Tylny hamulec: SRAM Maven Bronze, 200mm rotor
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM S1000 Eagle Transmission Derailleur
Manetki: SRAM AXS POD Controller
Kaseta: SRAM XS-1270 Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Mechanizm korbowy: SRAM Alloy crankset, S2/S3: 165mm, S4/S5: 170mm
Zębatki: SRAM T-type ring, 32t
KOŁA
Przednia piasta: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Przednia opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Specialized Turbo Tube 29X1.75-2.4
Szprychy: DT Swiss Industry
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Pedały: PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
E-BIKE
Silnik: Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
WAGA
Waga: 20.13 kg (44 lb, 6.1 oz) - rozmiar S4
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Carbon |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Wielkość skoku amotryzatora | 170 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | ROCKSHOX |
Amortyzator przedni - Marka | ROCKSHOX |
Pojemność baterii | 320 Wh |
Moment obrotowy silnika | 50 Nm |
Marka silnika | Specialized |