Rower Specialized Stumpjumper Alloy Satin Redwood / Rusted Red 2023
Cena regularna:
10 499,00 zł
towar niedostępny
dodaj do ulubionychOpis
Rower Specialized Stumpjumper Alloy Satin Redwood / Rusted Red 2023
Specialized Stumpjumper Alloy rower górski full mtb to znane i pożądane cechy całej rodziny nowych Stumpjumperów, takie jak nowa geometria i kinematyka zawieszenia, w lekkiej i wytrzymałej wersji wykonanej w całości z aluminium. W połączeniu z bezproblemowym 12-biegowym napędem grupy SRAM SX zachęca do poszukiwania kolejnych przygód na szlaku.
Czterdzieści lat udoskonalania i Stumpjumpery, które widzisz, mają największe możliwości, wydajność oraz sterowność. Aby w pełni wykorzystać potencjał całego spektrum jazdy po trailu, firma Specialized stworzyła dwójkę rodzeństwa: Stumpjumpera i Stumpjumpera EVO.
Mocne strony Specialized Stumpjumper Alloy
- WZORZEC SZLAKOWCA Przystępując do prac nad nowym Stumpjumperem wyznaczyliśmy sobie jasne cele. Ekstremalnie niska masa idąca ręka w rękę z wytrzymałością, sztywne zawieszenie do pewnego pokonywania zakrętów, geometria dająca radość z jazdy oraz najlepsza kinematyka jaką jesteśmy w stanie zaprojektować. Nowy Stumpjumper to dowód na to, że można zjeść ciastko i wciąż je mieć.
- NAJKONKRETNIEJSZE 130 MM SKOKU NA KTÓRYM JEŹDZIŁEŚ Zawieszenie z największym skokiem będzie bezużyteczne bez odpowiedniej kinematyki ramy - dlatego to jej poświęciliśmy główną uwagę projektując nowego Stumpjumpera. Poprawiliśmy ochronę przed przysiadaniem, by zawieszenie nie uginało się pod naciskiem na pedały, a jednocześnie lepiej wybierało poprzeczne, kanciaste wyboje. Wiele godzin prac i testów w terenie doprowadziło do powstania wyrafinowanego roweru o średnim skoku, który pożera duży teren jak grawitacyjna bestia, wszędzie radzi sobie jak marzenie i wspina się tak, jakby miał silnik.
- PROGRESYWNA GEOMETRIA Geometria S-Sizing oznacza w przypadku Stumpjumpera optymalną progresywność. Długa, niska, pochylona rama, wyprzedzenie widelca małe, rura podsiodłowa bliższa pionu - to wszystko sprawia, że po prostu jeździ się lepiej. Dzięki Flip Chip możesz znaleźć optymalną dla siebie pozycję, albo dopasować swojego Stumpjumpera z myślą o konkretnej trasie.
- RIDER-FIRST ENGINEERED™ Rider-First Engineered™ oznacza indywidualne podejście do ramy w każdym z oferowanych rozmiarów. Wyrostek na ramie S1 i wielkolud na S6 otrzymają dokładnie takie same właściwości jezdne - pokonywanie zakrętów jak po szynach, optymalną sztywność przodu i tyłu i najniższą możliwą masę: 2 250 gramów (S-Works, M, z damperem).
MATERIAŁ (RAMA): Aluminium
ROZMIARY RAM: S1, S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Stumpjumper Alloy
RAMA
Rama: Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
Widelec: RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel
Damper: X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
KOKPIT
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Gripy: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
HAMULCE
Przedni hamulec: Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
Tylny hamulec: Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm
NAPĘD
Manetki: SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
Tylna przerzutka: SRAM SX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Mechanizm korbowy: SRAM SX Eagle, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Zębatki: 30T
Suport: SRAM Powerspline
Łańcuch: SRAM SX Eagle, 12-speed
KOŁA & OPONY
Obręcze: Double-wall alloy, 27mm internal width, 28h
Przednie piasta: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
Szprychy: Stainless, 14g
Przednia opona: Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Tylna opona: Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Dętki: Standard, Presta valve
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria Specialized Stumpjumper Alloy
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Stack (Low BB) | 618mm | 613mm | 623mm | 631mm | 639mm | 649mm |
Stack (High BB) | 614mm | 609mm | 618mm | 627mm | 640mm | 644mm |
Reach (Low BB) | 410mm | 430mm | 450mm | 475mm | 500mm | 530mm |
Reach (High BB) | 416mm | 435mm | 455mm | 480mm | 505mm | 535mm |
Headtube Length | 100mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Headtube Angle (Low BB) | 65° | 65° | 65° | 65° | 65° | 65° |
Headtube Angle (High BB) | 65.5° | 65.5° | 65.5° | 65.5° | 65.5° | 65.5° |
BB Height (Low BB) | 327mm | 332mm | 332mm | 332mm | 332mm | 332mm |
BB Height (High BB) | 334mm | 339mm | 339mm | 339mm | 339mm | 339mm |
BB Drop (Low BB) | 47mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
BB Drop (High BB) | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
Trail (Low BB) | 126mm | 126mm | 126mm | 126mm | 126mm | 126mm |
Trail (High BB) | 122mm | 122mm | 122mm | 122mm | 122mm | 122mm |
Fork Length (full) | 550mm | 550mm | 550mm | 550mm | 550mm | 550mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 726mm | 746mm | 770mm | 799mm | 828mm | 863mm |
Chainstay Length (Low BB) | 444mm | 444mm | 444mm | 444mm | 454mm | 454mm |
Chainstay Length (High BB) | 440mm | 440mm | 440mm | 440mm | 450mm | 450mm |
Wheelbase (Low BB) | 1168mm | 1188mm | 1212mm | 1241mm | 1280mm | 1315mm |
Wheelbase (High BB) | 1164mm | 1184mm | 1208mm | 1237mm | 1276mm | 1311mm |
Top-tube Length (horizontal) | 545mm | 563mm | 586mm | 615mm | 643mm | 676mm |
Bike Standover Height | 742mm | 742mm | 750mm | 753mm | 777mm | 784mm |
Seat Tube Length | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat Tube Angle (Low BB) | 77.7° | 77.7° | 77.5° | 77.2° | 77° | 76.9° |
Seat Tube Angle (High BB) | 78.2° | 78.2° | 77.9° | 77.7° | 77.5° | 77.3° |
Max Seatpost Insertion | 190mm | 190mm | 210mm | 230mm | 250mm | 270mm |
Min Seatpost Insertion | 100mm | 100mm | 100mm | 100mm | 100mm | 100mm |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Amortyzator | Powietrzny |
Rozmiar koła | 29" |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Wielkość skoku amotryzatora | 140 mm |
Amortyzator Tylni - Marka | X Fusion |
Amortyzator przedni - Marka | ROCKSHOX |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.