Rower Specialized Turbo Levo Alloy Oasis / Black 2022/2023
Cena regularna:
26 999,00 zł
towar niedostępny

Opis
Rower Specialized Turbo Levo Alloy Oasis / Black 2022/2023
Specialized Turbo Levo Alloy rower elektryczny zbudowany na całkiem nowej ramie wykonanej ze stopu M5. Przygoda zaczyna się od najpłynniejszego i najmocniejszego silnika na rynku Turbo Full Power 2.2 i jednostki sterującej Turbo Control Unit (TCU), które zapewniają Levo bezproblemowe i skuteczne wzmocnienie Twoich osiągów. Potężne hamulce hydrauliczne SRAM Guide RE dbają o Twoje bezpieczeństwo i dają Ci kontrolę, której potrzebujesz.
4x więcej mocy, pozwala wybrać, gdzie chcesz jechać i kiedy chcesz to zrobić. Specialized Levo przełamuje również ograniczenia w kwestii zasięgu - wzmacnia Twoje osiągi nawet przez pięć godzin jazdy po szlaku. Teraz możesz jeździć dalej i odkrywać więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zoptymalizowane zawieszenie ma 150 mm skoku tylnego amortyzatora i regulowaną geometrię, która zapewnia stabilną i naturalną jazdę, jakiej jeszcze nie było. Nowe Levo pomoże Ci spełnić Twoje rowerowe marzenia - wsiadaj i odkrywaj nowe szlaki.
Mocne strony Specialized Turbo Levo Alloy
- W pełni zintegrowany silnik Turbo Full Power 2.2 Levo, akumulator 500 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect Unit zapewniają najlepsze osiągi w swojej klasie: moment obrotowy 90 Nm i moc 565 watów, do pięciu godzin jazdy, umożliwiając jazdę dalej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
- Jednostka Turbo Connect (lub "TCU") w Levo to coś więcej niż przycisk "On-Off" - to mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania. Komunikuje się również, za pośrednictwem ANT+/Bluetooth®, z naszym opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby wyświetlić jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy.
- Specjalna konfiguracja kół o mieszanym rozmiarze z kołem 27,5 ”z tyłu i 29” z przodu zapewnia zwinną jazdę. Obszerny kokpit skupia Cię na rowerze, optymalizując przyczepność i kontrolę nad zakrętami. Niski suport i zmniejszone przesunięcie widelca zapewniają stabilność na nierównym terenie.
- Skok Levo 150 mm z tyłu pochłania drobne nierówności, jak i ogromne dropy, a tym samym nadal dostarcza Twoją moc pedałowania z całkowitą wydajnością.
- Levo oferuje dwa różne ustawienia geometrii, dzięki czemu można łatwo dostosować jego osiągi do każdego stylu jazdy i każdego terenu. Wysokość suportu może być regulowana w górę lub w dół o 7 mm.
- Rozmiarówka Levo S-Sizing opiera się na tym, co się liczy - na rozmiarze i stylu rowerzysty. Sześć rozmiarów pozwala wybrać ten, który najlepiej pasuje do Twojego indywidualnego stylu. Mniejsze rozmiary S będą zwinniejsze i bardziej zwrotne, podczas gdy większe rozmiary S zapewnią większą stabilność.
MATERIAŁ RAMY: Aluminium
ROZMIARY RAM: S2, S3, S4, S5, S6
Specyfikacja Specialized Turbo Levo Alloy
RAMA
Rama: Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Widelec: RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Damper: RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep
Owijka: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Tylny hamulec: SRAM Guide RE, 200mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM SX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM SL SX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel lub SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
KOŁA
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 32h lub Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Dętki: Standard, Presta Valve
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Szprychy: DT Swiss Industry
E-BIKE
Silnik: Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor lub Specialized 2.1 Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized M3-500, Integrated battery, 500Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
Geometria modelu Specialized Turbo Levo Alloy
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Handlebar Width | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Stem Length | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 200mm |
Stack | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Reach | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
BB Height | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Trail | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Fork Length (full) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Chainstay Length | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Wheelbase | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Bike Standover Height | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Seat Tube Length | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Amortyzacja w rowerze: | FULL - rower w pełni amortyzowany |
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Pojemność baterii | 500 Wh |
Rodzaj napędu | Centralny |
Moment obrotowy silnika | 90 Nm |
Marka silnika | Specialized |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.