Rower Specialized Epic Pro Gloss Abalone / Satin Black 29" 2021
Opis
Rower górski Specialized Epic Pro Gloss Abalone / Satin Black 29" 2021
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nowej serii Epic 2021 zajrzyj do opisu pod geometrią. Tam czekają na Ciebie nowe SPECjalności.
Specialized Epic Pro to wodospad wydajności prosto z Mount S-Works. Epic Pro korzysta z najbardziej wydajnego zawieszenia, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy, nie mówiąc już o ramie, która jest tak lekka jak S-Works poprzedniej generacji, oferując to samo niewiarygodnie efektywny transfer mocy obecnej śmietany z upraw Pucharu Świata.
Mocne strony Specialized Epic Pro
- Oferując 100-milimetrową genialnie sprawną jazdę kontrolowaną przez BRAIN z karbonową ramą Epic FACT 11m zwiększa sztywność tylnego trójkąta, zapewniając niezrównane przeniesienie mocy i wprowadza najbardziej sprawne sterowanie w Epic, jak dotąd, jednocześnie obniżając ciężar w porównaniu do poprzedniej generacji Epic'a.
- Widelec RockShox SID SL BRAIN ze skokiem 100 milimetrów , zapewnia regulację amortyzatora w górnej części w celu szybkich poprawek w locie.
- Hamulce Level TLM SRAM mają jednoczęściowy zacisk monoblokowy, który wyróżnia się nie tylko prędkością zrzucania, ale także masą.
- 12-biegowa przerzutka tylna SRAM XO1 Eagle AXS nie tylko zapewnia najostrzejszą zmianę przełożeń, ale również zapewnia maksymalny zakres przełożeń 500%.
- Pochodzące z długiej linii Pucharu Świata ręcznie zbudowane koła Roval Control Carbon mają nowoczesną 25-milimetrową obręcz o szerokości wewnętrznej bez haczyków i maksymalizują siłę, jakość jazdy i trwałość przy minimalnym ciężarze.
MATERIAŁ RAMY: Carbon
ROZMIARY RAM: S, M, L, XL
Specyfikacja Specialized Epic Pro
RAMA
Rama: FACT 11m Full Carbon, Modern XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
SWAT: SWAT EMT Cage-Mount Tool
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 34.9mm
ZAWIESZENIE
Damper: RockShox-Specialized BRAIN, Rx XC Tune, 5 Position Platform Adjust, Rebound Adjust, Integraded Extension, 265x52.5mm
Widelec: RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 100mm Travel
KOKPIT
Kierownica: S-Works Carbon XC Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 760mm, 31.8mm
Mostek: Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Siodło: Body Geometry Power Expert
Sztyca: S-Works FACT carbon, 10mm setback, 30.9mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Level TLM, 2-piston caliper, hydraulic disc
Tylny hamulec: SRAM Level TLM, 2-piston caliper, hydraulic disc
NAPĘD
Manetki: SRAM AXS EAGLE Controller
Przednia przerzutka: -
Tylna przerzutka: SRAM X01 Eagle AXS
Kaseta: SRAM XG-1295 Eagle, 12-speed, 10-50t
Mechanizm korbowy: SRAM X1 carbon Eagle, Boost™ 148, DUB, 32t, SM: 170mm, M-XL 175mm
Wieńce: SRAM Eagle Alloy, 32T, Direct mount
Suport: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Łańcuch: SRAM X01 Eagle, 12-speed
KOŁA & OPONY
Obręcze: Roval Control Carbon, 25mm internal width, Zero bead hook, Tubeless ready, 28h
Przednia piasta: DT Swiss 350, 15x110mm spacing, 6-bolt, 28h
Tylna piasta: DT Swiss 350, Star Ratchet, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Szprychy: DT Swiss Competition Race
Przednia opona: Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Dętki: Presta, 60mm valveresta, 40mm valve
AKCESORIA
Pedały: -
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
CRANK LENGTH | 170 | 175 | 175 | 175 |
STEM LENGTH | 60 | 70 | 70 | 70 |
SEATPOST LENGTH | 350 | 400 | 400 | 400 |
SADDLE WIDTH | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
HANDLEBAR WIDTH | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
REACH | 415mm | 445mm | 470mm | 495mm |
STACK | 586mm | 591mm | 605mm | 623mm |
WHEELBASE | 1116mm | 1148mm | 1179mm | 1211mm |
CHAINSTAY LENGTH | 433mm | 433mm | 433mm | 433mm |
FRONT CENTER | 687mm | 719mm | 750mm | 782mm |
BB DROP | 48mm | 48mm | 48mm | 48mm |
BB HEIGHT | 324mm | 324mm | 324mm | 324mm |
SEAT TUBE ANGLE | 75.8° | 75.5° | 75.5° | 75.5° |
HEAD TUBE ANGLE | 67.5° | 67.5° | 67.5° | 67.5° |
SEAT TUBE LENGTH | 400mm | 430mm | 470mm | 520mm |
HEAD TUBE LENGTH | 95mm | 100mm | 115mm | 135mm |
BIKE STANDOVER HEIGHT | 763mm | 766mm | 776mm | 788mm |
FORK RAKE/OFFSET | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
FORK LENGTH, FULL | 505mm | 505mm | 505mm | 505mm |
TRAIL | 106mm | 106mm | 106mm | 106mm |
Nowe SPECjalności !
Epic
Drodzy Klienci ! Właśnie patrzycie na najszybszy rower XC na świecie - owoc miłości do prędkości. Na nowo zaprojektowane modele Epica kontynuują tradycję roweru odnoszącego najwięcej sukcesów w historii Pucharów Świata XC. Specialized Epic to bezkonkurencyjne połączenie efektywności pedałowania, niskiej masy i zwrotności. Dalej jest jeszcze lepiej...
Od chwili, gdy Ned Overend stanął na linii startu z pierwszym w pełni amortyzowanym rowerem Specialized XC, Epic dowiózł na szczytowe miejsce podium więcej zawodników niż jakikolwiek inny rower cross country w historii. Teraz, z wytrzymalszym, sprytniejszym i bardziej czułym Brainem oraz sztywniejszą i lżejszą ramą, nowa rakieta pod nazwą Epic skraca dystans między linią startu i zwycięstwem. Zupełnie nowy amortyzator Brain daje Epicowi sztywniejszą platformę, lepsze prowadzenie w wymagającym terenie oraz płynniejsze przejście między poszczególnymi trybami. Jednocześnie to najodporniejszy Brain w historii firmy Specialized. Jest tak wytrzymały, że nie tylko przedłużono odstępy między kolejnymi serwisami, ale również zapewniono dla każdego nowego właściciela Epica dwa roczne serwisy Brainu w cenie roweru. Ale czym jest Brain ... ? O tym troszkę niżej.
System Brain to patent Specialized. Współpracuje on z zastosowanymi w rowerach amortyzatorami Rock Shox. Czy znasz to uczucie kiedy jesteś w terenie i w zależności od nawierzchni musisz blokować amortyzator ? Teraz już możesz o tym zapomnieć. Brain to system bezwładnościowy, który ma za zadanie rozpoznawać kiedy rower jedzie po równej nawierzchni, a kiedy po wybojach. W zależności od tego usztywni zawieszenie, a gdy rozpozna nierówności pozwoli ugiąć się amortyzatorom. Dzięki temu rower nie posiada żadnych manualnych blokad, którymi steruje się z kierownicy. System Brain znajduje się za tylną osią. Dzięki temu poprawiono umiejscowienie zacisku tylnego hamulca. Teraz zawieszenie pracuje jeszcze lepiej.
Epic Evo
Przekroczyć linię mety jako pierwszy... to nie jedyny sposób, w jaki można celebrować prędkość. Jeśli chcecie sprintować na kreskę na trailach i poskramiać niekończące się single tracki bez miłosierdzia, to Epic EVO ze swoją szybkością, dopracowanym zawieszeniem, większym skokiem i udoskonaloną geometrią będzie Waszym najlepszym kompanem.
Zarówno nowy Epic, jak i Epic EVO, posiadają dłuższą, niższą i bardziej pochyloną geometrię. Epic EVO przesuwa tę nową geometrię jeszcze o krok dalej dzięki kątowi główki ramy 66,5 stopnia. Flip-Chip to zmienna geometria, która domyślnie jest ustawiona na pozycję low. Odwrócenie flip-chipa umożliwia wyostrzenie kąta do 67 stopni i podniesienie suportu o 6 mm. Ponadto każdy model Epica EVO został wyposażony w przedni amortyzator, tym razem bez tłumika Brain, z szytymi na miarę ustawieniami Rx-Tune, co zapewni jeszcze więcej wrażeń podczas single trackowych wojaży.
Nowe koła Roval Control zbudowane na karbonowych obręczach z odchudzonymi piastami to debiut jednych z najlżejszych kół na rynku rowerów górskich. Z pewnością zapewnią Ci szybką jazdę.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.