Rower Specialized Diverge Comp E5 Satin Maroon / Light Silver / Chrome / Clean 2022
Cena regularna:
13 999,00 zł
towar niedostępny
dodaj do ulubionychOpis
Rower Specialized Diverge Comp E5 Satin Maroon / Light Silver / Chrome / Clean 2022
Specialized Diverge Comp E5 rower gravelowy. Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka z dala od samochodów i tłumów, czy też dotarcie na linię startu w swoim pierwszym wyścigu na szutrze, żaden rower nie jest lepszy niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower z lekkiego stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyło Specialized, zapewniając jazdę, która jest szybka i dynamiczna, a przy tym stabilna i inspirująca, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. W swojej klasie jest po prostu bezkonkurencyjny.
Mocne strony Specialized Diverge Comp E5
- Rama z aluminium E5 Premium jest sztywna, lekka i wytrzymała. W połączeniu z widelcem z karbonu FACT, Diverge Comp E5 staje się lekki, żwawy i wszechstronny, gotów do jazdy po każdej nawierzchni.
- Prędkość, pewność i kontrola - Future Shock 1.5 to optymalna technologia do roweru gravel. 20 mm ugięcia w pionie i progresywna charakterystyka pracy Future Shock 1.5 idealnie sprawdzają się na drogach szutrowych. Amortyzacja gwarantuje pewną, kontrolowaną jazdę, pozwala zachować pęd bez zbędnego hamowania na nierównościach, oraz znacznie zmniejsza obciążenie dłoni, ramion i szyi.
- Diverge ma wszelkie możliwe uchwyty na bagażniki, w tym na widelcu i na rurze górnej. Jest to w końcu rower, na którym można wyruszyć na cało-, lub nawet kilkudniową eskapadę.
- Wyznacznikiem wszechstronności roweru jest prześwit na opony, dlatego Diverge umożliwia założenie opon 47 mm na koła 700c oraz 2,1” na rozmiar 650b. Zastosowanie poddanego specjalnej obróbce aluminium w dolnej rurze tylnego trójkąta po stronie napędu pozwoliło nam zwiększyć prześwit bez osłabiania konstrukcji roweru, czy wydłużania rur.
- Stare reguły geometrii rowerów gravel wyrzuciliśmy do kosza. Nowy Diverge otrzymał najbardziej progresywną geometrię ze wszystkich modeli z barankiem, dzięki czemu jest wydajny i stabilny na luźnej nawierzchni, a jednocześnie reaktywny i sterowny na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wyprzedzenie widelca oraz kąt pochylenia główki ramy, co przekłada się na absolutną pewność jazdy po luźnej nawierzchni. Z kolei krótszy mostek, a w konsekwencji cały kokpit, jest gwarancją żwawych reakcji. Aby zwiększyć stabilność obniżyliśmy suport, który jednak wciąż umożliwia montaż kół 650b - bo wiemy, że możesz chcieć jeździć właśnie na takich.
MATERIAŁ (RAMA): Aluminium
ROZMIARY RAM: 49, 52, 54, 56, 58, 61, 64
Specyfikacja Specialized Diverge Comp E5
RAMA
Rama: Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec: Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
KOKPIT
Kierownica: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Mostek: Future Stem, Comp
Owijka: Specialized S-Wrap
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
Zacisk sztycy: Alloy, 30.8mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
Tylny hamulec: SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc
NAPĘD
Manetki: SRAM Apex, hydraulic
Przednia przerzutka: -
Tylna przerzutka: SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
Kaseta: Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
Mechanizm korbowy: Praxis Alba
Wieńce: 40T
Suport: Praxis 68mm BSA
Łańcuch: KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
KOŁA & OPONY
Przednie koło: AXIS Elite Disc
Tylne koło: AXIS Elite Disc
Przednia opona: Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
Tylna opona: Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
Dętki: 700x28/38mm, 48mm Presta valve
* Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | 64 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CRANK LENGTH | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm | 175mm |
STEM LENGTH | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm |
SEATPOST LENGTH | 350 | 350 | 400 | 400 | 400 | 400 | 400 |
SADDLE WIDTH | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
HANDLEBAR WIDTH | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm | 440mm |
REACH | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm | 419mm |
TOP TUBE LENGTH, HORIZONTAL | 529mm | 542mm | 558mm | 573mm | 589mm | 605mm | 628mm |
STACK | 571mm | 577mm | 592mm | 610mm | 634mm | 659mm | 684mm |
WHEELBASE | 1026mm | 1033mm | 1039mm | 1049mm | 1066mm | 1083mm | 1095mm |
CHAINSTAY LENGTH | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
FRONT CENTER | 607mm | 614mm | 620mm | 630mm | 647mm | 664mm | 675mm |
BB DROP | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
BB HEIGHT | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
SEAT TUBE ANGLE | 74° | 73.75° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73° |
HEAD TUBE ANGLE | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° | 72.25° |
SEAT TUBE LENGTH | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm | 590mm |
HEAD TUBE LENGTH | 99mm | 104mm | 116mm | 133mm | 159mm | 185mm | 209mm |
BIKE STANDOVER HEIGHT | 697mm | 722mm | 738mm | 777mm | 800mm | 823mm | 849mm |
FORK RAKE/OFFSET | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
FORK LENGTH, FULL | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
TRAIL | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Dane techniczne
Materiał Ramy | Aluminium |
Mechanizm korbowy | 1 rzędowy |
Rodzaj Hamulca | Tarczowe hydrauliczne |
Kierownica Szosa | Baranek |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.