Licznik rowerowy bezprzewodowy IGPSPORT 320
Opis
Licznik rowerowy IGPSPORT 320
Igpsport 320 nowoczesny licznik rowerowy z wbudowanym GPSem. Posiada baterię o dużej pojemności pozwalającą działać do 72 godzin. Dzięki złączu USB typu C można korzystać z kabla ładującego od telefonu komórkowego. Urządzenie wyposażone jest w 2,4-calowy ekran o wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu efekt wyświetlania jest wyraźniejszy. Licznik igpsport 320 jest bardziej odporny na parowanie i osiadanie kurzu.
Producent dostarcza własną platformę w chmurze zapewniającą udostępnianie danych rowerowych i bardziej szczegółową analizę, a także aplikację mobilną iGPSPORT pozwalającą wyświetlanie na liczniku powiadomień i informacji o połączeniach z podłączonego smartfonu.
Cechy produktu
- Łączność bezprzewodowa: Bluetooth 5.0, ANT+ ( ANT+ kompatybilny z pulsometrem, czujnikiem prędkości i kadencji)
- GPS: GPS+BEIDOU+GlLONASS+GALILEO+QZSS
- Pamięć: pozwala zapisać do 400 godzin aktywności
- Temperatura: -10 ° C ~ 50 ° C
- Ekran: Jasny 2,4-calowy ekran ( 3,6 x 4,9 cm) z powłoką antyrefleksyjną i wysokim kontrastem
- Wodoodporność: IPX7
- Bateria: do 72 godzin użytkowania
- Interfejs: USB typ C
- Wymiary: 7,5 x 4,9 x 2,0 cm
- Waga: 65g
- Zawartość opakowania: 1 x licznik rowerowy iGPSPORT iGS320, 1 x kabel USB typ C , 1 x standardowy uchwyt rowerowy, 1 x podkładka uchwytu, 2 x opaska O -Ring, 1 x instrukcja obsługi użytkownika
- ŚLEDZENIE: Synchronizacja w czasie rzeczywistym tras rowerowych i danych, obsługiwane różne udostępnianie w mediach społecznościowych.
- BRAK SZCZELINY POWIETRZNEJ W EKRANIE: Ekran o przekątnej 2,4 cala bez szczeliny powietrznej, zapewnia wodoodporność i ochronę przed kurzem / mgłą;
- BATERIA AŻ DO 72 GODZIN: Bez obaw o jazdę na długich dystansach. idealny wybór na długą przejażdżkę.
- TYP C: Pożegnaj się z plączącymi kablami.
- KOMPATYBILNY Z WIĘKSZOŚCIĄ MAREK UCHWYTÓW ROWEROWYCH
Dane techniczne
Z funckcją GPS | Tak |
Łączność | Bezprzewodowa |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.