Kask Rowerowy Endura FS260-Pro MIPS Szaro-Żółty
Opis
Kask Rowerowy Endura FS260-Pro MIPS Szaro-Żółty
Endura FS260-Pro to lekki i przewiewny kask szosowy z technologią MIPS®. Duże otwory wentylacyjne zapewniają chłodzenie w każdych warunkach, a dzięki specjalnemu rozmieszczeniu dostarczają powietrze dokładnie tam, gdzie jest potrzebne. Kask FS260-Pro posiada system MIPS, którego głównym zadaniem jest niedopuszczenie do gwałtownego zatrzymania ruchu głowy. Dzięki niemu przeciążenia i energia powstała podczas wypadku są dobrze rozproszone, a ryzyko urazów głowy ograniczane jest do minimum.
Endura Ltd powstała w Edynburgu w Szkocji w 1992 roku, gdy zapalony kolarz Jim McFarlane wrócił do Szkocji po 14 miesięcznym pobycie w Sydney. W Australii, gdzie przebywał, Jim brał udział w cyklu zawodów triathlonowych, gdy podczas jednej z edycji dokonano kradzieży Jego zestawu startowego. Jim został zmuszony do szukania zastępczego zestawu odzieży. Po wielu rozczarowaniach, których doznał przeszukując dostępną ofertę odzieży na rynku, postanowił, że po powrocie do Szkocji rozpocznie produkcję odzieży rowerowej, która miała koncentrować się na funkcjonalności i trwałości opierając się na najlepszych materiałach oraz przemyślanej konstrukcji. Te założenia produkcji do dziś obowiązują w Endurze.
Cechy produktu
- Lekka konstrukcja in-mould
- Duże otwory wentylacyjne zapewniają chłodzenie w każdych warunkach
- Kanały przepływu powietrza kierują kierują wentylację w odpowiednie miejsca
- System ochrony mózgu MIPS® redukujący skutki wielokierunkowych uderzeń
- System mikro regulacji obsługiwany jedną ręką z wieloma punktami zaczepienia dla szerokiego zakresu regulacji
- Szybkoschnące, miękkie w dotyku, wymienne wyściółki
- Każdy kask jest objęty pełną gwarancją i programem Endura Crash Replacemen
- Certyfikat CPSC i CE EN1078:2012 + A1:2012
Skład
- Polistyren 50%
- Poliwęglan 25%
- Polipropylen 15%
- Nylon 5%
- Poliester 5%
Wymiary
- S/M 51-56 cm
- M/L 55-59 cm
- L/XL 58-63 cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.